Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeriton ja jauhoton ruokavalio.

Vierailija
08.10.2014 |

Lähinnä tarkoitan sitä hiivasyndrooman ruokavaliota. Mitä silloin voi syödä?
Salaatteja ilman salaatinkastikkeita. Joukkoon ei voi laittaa edes viinirypäleitä, vesimelonia, ananasta tjms.
Ei tietenkään leipää. Sokerittomia jogurtteja tai rahkoja en ole vielä onnistunut löytämään.
Meneekö se sitten kala, pihvi, kana ja salaattilinjalle? Aika kuivalta kuulostaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:46"]En mä ole ajatellut ostaa mitään lisäravinteita tai kirjoja, mutta uskoisin tuollaisen ruokavalion auttavan munkin elimistöä tulemaan parempaan kuntoon.
En vain keksi mitä ihmettä voisin syödä, kun en edes keksi yhden päivän aterioita.

Ap
[/quote]
Mä en nyt ymmärrä, miksi kuvittelet elämän menevän mahdottomaksi ilman sokeria ja vehnäjauhoja? Etkö osaa tehdä ruokaa ja mitä syöt nykyään?
[/quote]

Yritäpä itse antaa viikon ruokaohjeet...

Vierailija
22/24 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:46"]En mä ole ajatellut ostaa mitään lisäravinteita tai kirjoja, mutta uskoisin tuollaisen ruokavalion auttavan munkin elimistöä tulemaan parempaan kuntoon. En vain keksi mitä ihmettä voisin syödä, kun en edes keksi yhden päivän aterioita. Ap [/quote] Mä en nyt ymmärrä, miksi kuvittelet elämän menevän mahdottomaksi ilman sokeria ja vehnäjauhoja? Etkö osaa tehdä ruokaa ja mitä syöt nykyään?

[/quote]

Nyt puhutaan ilmeisesti äärimmäisestä sokerin välttämisestä mihin kuuluu myös laktoosin ja hedelmäsokerin välttäminen.  
[/quote]
No mun korvaan hedelmien ja maitotuotteiden pois jättäminenkään ei kuulosta niin mahdottomalta jos osaa itse kokata. Maitotuotteet on helppo korvata alproilla sun muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:46"]En mä ole ajatellut ostaa mitään lisäravinteita tai kirjoja, mutta uskoisin tuollaisen ruokavalion auttavan munkin elimistöä tulemaan parempaan kuntoon.
En vain keksi mitä ihmettä voisin syödä, kun en edes keksi yhden päivän aterioita.

Ap
[/quote]
Mä en nyt ymmärrä, miksi kuvittelet elämän menevän mahdottomaksi ilman sokeria ja vehnäjauhoja? Etkö osaa tehdä ruokaa ja mitä syöt nykyään?
[/quote]

Yritäpä itse antaa viikon ruokaohjeet...
[/quote]
Annoin jo :D tutustu kasvisruokaohjeisiin.

Vierailija
24/24 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et ole löytänyt sokerittomia rahkoja ja jogurtteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi