Lapsi kouluun huomenna vai ei?
Maanantaina alkoi flunssa yskällä ja kurkkukivulla. Eilen alkoi nuha ja lämökin nousi. Nukkui koko illan. Tänään vielä nuhaa ja yskää, ei lämpöä. Levännyt koko päivän.
Laitanko kouluun huomenna vai en?
On ollut niin paljon pois jo, joten jää niin paljon jälkeen (on nyt jo).
Kommentit (10)
No jos on levännyt koko tämän päivän niin tuskin on huomennakaan kovin koulukuntoinen yskäineen ja kaikkineen.
Minä pitäisin vielä yhden päivän kotona.
kouluun jos tänään ollu kuumeeton päivä. jos huomenna esim liikuntaa niin siitä vois olla pois
Jos tänään ei lämpöä niin laittaisin kouluun.
Minusta se idea on että yksi terve päivä väliin, jos sinun lapsi on huilinut koko päivän, on tukkoinen ja kurja olo niin ei kuulosta ainakaan siltä millain oma lapseni on. Se mennä viipottaa ja on ok olo. Ei omat lapset "huili" koko päivää. Kuulostaisi sellaisenaan jo sairaalta.
Mun lapsi jäisi vielä kotiin. Ja liikuntaan osallistuu kunnes lääkäri kieltää. Jos oma lapsi on koulussa niin silloin ollaan myös liikunnassa. Jos lapsi ei jaksa liikuntaa -ei ole terve. Näin minä sen mietin.
Meillä taas lapsella on voinut olla yskä kaksi kuukautta (paljon tutkimuksia, ei tunneta syytä), joten koulussa on vain oltava, mutta helpotuksia liikunnassa. Yksi terve päivä tarkoittaa siis meillä kuumeetonta päivää ja yskä ei ole koskaan syy olla poissa koulusta. Opettaja tosin toimitti lapsen kotiin silloin, kun yskä alkoi ja paheni yhtäkkä niin, että se häiritsi opetusta. Kavereilta ja opelta tehtävät ja heti niihin kiinni, kun vointi antaa myöten.