Kaappaus keittiössä / pizzamies
Mikä siinä on että aina työttömien asunnot on tossa kunnossa? Ja parvekkeelle heitetään roskapussit. Noilla on päivät pitkät aikaa tehdä mitä vaan, niin ei voi 4 min uhrata siihen että vie edes roskat ulos? Kertokaa miksi.
Kommentit (10)
Ei kai sitä työttömäksi pääsisikään jos jotain huvittaisi tehdä. Vapaaehtoisesti toki useinkaan ihmiset ei halua tehdä mitää, useimmat on melko laiskoja jos siihen on mahdollisuus.
Kyllä, tuo shokeeraavuuteen perustuvassa reality-sarjassa näytetty pitsajätkä on ehdottoman hyvä kuvaus kaikista työttömistä xD
Erikoista, kuinka joillakin maailmankuva perustuu hömppäohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä työttömäksi pääsisikään jos jotain huvittaisi tehdä. Vapaaehtoisesti toki useinkaan ihmiset ei halua tehdä mitää, useimmat on melko laiskoja jos siihen on mahdollisuus.
Just oli lehdessä, että Suomessa on reilu 300 000 työtöntä ja avoimia palkkatyöpaikkoja joku 75 000.
Eipä tuo työttömäksi "pääseminen" kovin vaikeaa ole, ellet sitten ole joku Susanna Koski 2.0 -perseääliö, jonka mielestä työttömästä tulee ei-työtön, jos hän menee keräämään risuja metsästä.
Mä olen nähnyt useamman työttömän asunnon eikä ne mitään sikolättejä ole olleet. Olen itsekin ollut hetken työttömänä eikä meidän talo mitenkään sotkuiseksi muuttunut.
Ihan hyvin se sikolättiasunto voi olla töissä käyvällä ihmisellä.
Meidän koti ei ole koskaan ollut niin siisti ja puhdas kuin ollessani työtön. Jotain sitä piti tehdä ajankulumiseksi, ja minä siivosin. Suursiivoukseen lattiasta kattoon kerran viikossa ei minulla nyt työssä käyvänä ole todellakaan aikaa tai mielenkiintoa. Perussiivous saa nyt riittää, ja hyvä että siihenkään löytyy aina energiaa.
Kyllä työtön mies siivoaa asunnon jos nainen on tulossa käymään. Nainen ei edes tiedä asunnon olleen sotkuinen. Yllätyskäynnin se sulkee pois, mutta harvoin jos koskaan sellaista tapahtuu.
Mikä siinä on, että aina pitää yleistää? Jos joku toimii tietyllä tavalla se ei tarkoita, että kaikki tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että aina pitää yleistää? Jos joku toimii tietyllä tavalla se ei tarkoita, että kaikki tekee niin.
Se on tätä miesten vihaamista, jota palstalla aika avoimesti harrastetaan.
Minusta tuo mies taas vaikutti fiksulta. Ihmettelen, miksi on työtön. Oli sotkua mutta äkkiä sen siivosi.
Työttömät miehet on 🐖 ja siksi en alkaisi työttömän kanssa seurustelemaan.