Minkä ikäinen on mummo?
Täällä puhutaan aina mummoikäisistä. No mikä se ikä on?
Kommentit (137)
Oletteko huomanneet, ettei juuri kukaan enää edes käytä sanoja täti/setä. Miksi yhtäkkisesti pitää määritellä ikä, jolloin on mummo. Mitä tästä hyötyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mummuikä alkaa vaihdevuosista kun oma lisääntyminen ei ole mahdollista eli viidenkympin seuduilla.
Mun kohtu on poistettu syövän vuoksi ja olen 23v. Olenko mummo???
Et. Ihan vaan luuseri.
Mies 53v
Ei ole saantia tiedossa tänäkään viikonloppuna?
20-vuotias on sitten nuori täti, koska ei enää voi ihan nuoreksi sanoa. 35-vuotias vanhempi täti ja 40-50-vuotias vanha täti, yli 50 mummo.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, ettei juuri kukaan enää edes käytä sanoja täti/setä. Miksi yhtäkkisesti pitää määritellä ikä, jolloin on mummo. Mitä tästä hyötyy?
Ihan mitä vaan. Miksi se sinua haittaa?
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias on sitten nuori täti, koska ei enää voi ihan nuoreksi sanoa. 35-vuotias vanhempi täti ja 40-50-vuotias vanha täti, yli 50 mummo.
🤣🤣🤣😅😀...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa sun pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse jo täti eli yli 20-vuotias?
Niin ja 1-vuotiaskin voi jo olla jonkun täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa sun pakkomielle.
En ole ap, eikä hänelläkään ole pakkomiellettä.
Sinulla tuntuu olevan, keskustelun kontrollointi.
Onko ap itse nuori, vanhempi vai vanha täti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa sun pakkomielle.
Sinulla tuntuu olevan, keskustelun kontrollointi.
Sä olet kontrollifriikki ja tätimummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse jo täti eli yli 20-vuotias?
En osaa pitää edes aikuisia lapsiani tätinä saati setänä, 20-vuotias nuori mies on melkein poika vielä.
Ihme hyypiöitä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vieraista ihmisestä tiedä, onko hän isoäiti. Eli tässä ajoin takaa sitä mummoikää eli minkä ikäisistä aletaan puhua mummona? Enkä tarkoita sitäkään, että se puhe olisi mitenkään hirveän tahdikasta. Mutta kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä tarkoitetaan. Ap
Tuntemattomia ei koskaan mummotella. Oli sitten 33 tai 99. Lapsettomuus voi olla joillekin erittäin arka paikka vielä vanhemmillakin päivillä, joten teitittely vanhemmasta henkilöstä ellei tunneta.
Ei, mutta kun yli viiskymppisestä puhutaan ilman asianomaisen läsnäoloa, häneen viitataan mummona. Joskus käytetään myös sanoja "tummu" tai "eukko".
Minä olen 42-vuotias täti. Olen täti, koska en ole setäkään.
Niin naisia sanotaan kyllä yleisesti tädeiksi eli yli 20-vuotiaita voi kait sitten kutsua tädeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa sun pakkomielle.
Sinulla tuntuu olevan, keskustelun kontrollointi.Sä olet kontrollifriikki ja tätimummo.
Sulla taas ei ole asiaa tai tekemistä.
Mene ulos, saat raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42-vuotias täti. Olen täti, koska en ole setäkään.
Sanotaanko sua työpaikalla tädiksi. Tulepa täti tänne kokoukseen`? Sitten, kun täytät 50, sanotaan: tulkaa mummo tänne kokoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa sun pakkomielle.
Sinulla tuntuu olevan, keskustelun kontrollointi.Sä olet kontrollifriikki ja tätimummo.
Sulla taas ei ole asiaa tai tekemistä.
Mene ulos, saat raitista ilmaa.
En viitsi, kun olen vanha mummo.
Isoäiti