Valittaako teidän miehet kortsun käytöstä?
Mun mies jaksaa marista kumien käytöstä joutuessaan huolehtimaan nyt ehkäisystä koska mä vielä imetän, enkä siks haluais aloittaa vielä edes minipillereiten popsimista.
Oonko liioitellun varovainen noista hormoneista, niinkuin mies väittää mun olevan?
Kommentit (37)
En valita niin kauan kun seksi on suihinottoa. Jos vaimo munaa haluaa niin paljasta saa. Muovipussia en munani lähelle päästä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 10:20"]
Ei oo valittanut, mut kyllä mä luulen, että se kaipaa välillä seksiä ilman kondomiakin. Onneks mies on aina ennemmin valinnut suihinoton kuin panemisen, silloinkin kun mulla oli pillerit ja olisi voinut panna ilman kondomia, niin kumista ei ole niin suunnatonta haittaa meidän seksielämälle :)
[/quote] YÖKS!!!
[/quote]
Mikä siinä on yöks, että joku toinen harrastaa seksiä muutenkin kuin laittamalla pippelin pimppiin? Ei sinun sitä tarvitse tehdä, jos se ei tunnu mielekkäältä.
No et ole vaan toimit oikein ja vastuullisesti. Sensijaan miehes yrittää tyypillisesti miesten tapaan vaan päästä itse ehkäisyasiassa helpommalla patistamalla sinut huolehtimaan siitä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:30"]
No ei oo sen kummemmin valittanut, kun on välillä pitänyt käyttää, mutta ollaan kyllä yhdessä naurettu, miten epäkäytännöllisiä ne on. Puhkeavat meillä helposti (syinä varmaan miehen aika paksu varustus, johon normikumia on vähän vaikea saada rullattua päälle, ja se ehkä pingottuu vähän liikaa tjsp., ja se, että mulla kuivuu limakalvot tosi nopeasti kumin kanssa, mikä aiheuttaa hankausta sitten), liukkaria pitää olla kokoajan käsillä, ja kuitenkin mun limakalvot reagoi ikävästi kumin kanssa panemiseen, jos se kestää pidempään kun jonkun 15 minuuttia (ja joo, usein toivottais molemmat, että kestäis pidempän), tulee helposti hiivaa jne. Ja pitäis kulkea kokoajan kumit ja liukkari taskussa, että olis mitään mahdollisuuksia spontaaniin seksiin jossain luonnon keskellä tjsp.
[/quote]
Kondomeja saa myös eri kokoisina. Puhkeamiseen saattaa myös vaikuttaa se, että käytätte liukkaria kondomin kanssa. Öljypohjainen liukkari ei sovi kondimin kanssa käytettäväksi.
Ei valita meilläkään mies kondomeista.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:13"]
No ei oo sen kummemmin valittanut, kun on välillä pitänyt käyttää, mutta ollaan kyllä yhdessä naurettu, miten epäkäytännöllisiä ne on. Puhkeavat meillä helposti (syinä varmaan miehen aika paksu varustus, johon normikumia on vähän vaikea saada rullattua päälle, ja se ehkä pingottuu vähän liikaa tjsp., ja se, että mulla kuivuu limakalvot tosi nopeasti kumin kanssa, mikä aiheuttaa hankausta sitten), liukkaria pitää olla kokoajan käsillä, ja kuitenkin mun limakalvot reagoi ikävästi kumin kanssa panemiseen, jos se kestää pidempään kun jonkun 15 minuuttia (ja joo, usein toivottais molemmat, että kestäis pidempän), tulee helposti hiivaa jne. Ja pitäis kulkea kokoajan kumit ja liukkari taskussa, että olis mitään mahdollisuuksia spontaaniin seksiin jossain luonnon keskellä tjsp.
[/quote]
Kondomeja saa myös eri kokoisina. Puhkeamiseen saattaa myös vaikuttaa se, että käytätte liukkaria kondomin kanssa. Öljypohjainen liukkari ei sovi kondimin kanssa käytettäväksi.
[/quote]
Joo tiedän, mutta useimmista kaupoista ei saa. Ja siis ei tietenkään olla käytetty kumin kanssa muunlaista liukkaria kuin sellaista, jossa lukee, että sopii käytettäväksi kondomien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 10:20"]
Ei oo valittanut, mut kyllä mä luulen, että se kaipaa välillä seksiä ilman kondomiakin. Onneks mies on aina ennemmin valinnut suihinoton kuin panemisen, silloinkin kun mulla oli pillerit ja olisi voinut panna ilman kondomia, niin kumista ei ole niin suunnatonta haittaa meidän seksielämälle :)
[/quote] YÖKS!!!
[/quote]
Mikä siinä on yöks, että joku toinen harrastaa seksiä muutenkin kuin laittamalla pippelin pimppiin? Ei sinun sitä tarvitse tehdä, jos se ei tunnu mielekkäältä.
[/quote]
No onhan se, mietipä itse. Eikä tähän nyt voi sanoa edes että se on eläimellistä, kun edes siat eivät vaan käyttäydy keskenään noin.:D
En nyt valita, mutta eihän ne kovin miellyttäviäkään ole.
M35
Kävin just poistattamassa kierukan ja päädyimme siihen, etten laitata uutta. Siis ihan yhteistuumin näin. Mä oon jo pitkälti yli neljänkymmenen ja vaihdevuodet ovat edessä, joten kondomi saa riittää ehkäisyksi tästä eteenpäin. Miestä asia ei haittaa muuten kuin, ettei hän edelleenkään - näin lähempänä viittäkymppiä - haluaisi ostaa pikkukylämme ainoasta kaupasta kondomeja. Kun "eihän nyt sukulaisten tarvii tietää, että mä harrastan seksiä enää." :D Musta toi on herttaista, kun olen itse isosta kaupungista tänne muuttanut aikoinani. Mulla ei ole ongelmia niitä ostaa.
Valittaa, ja siksi käytössä onkin keskeytetty yhdyntä. Molemmat ollaan tähän ehkäisymuotoon tyytyväisiä, mutta toki sitten kun lapsiluku on täysi, mies haluaa varmuuden vuoksi vasektomian.
Meillä kumeja on hajonnut vain silloin aikoinaan, kun emme käyttäneet liukkaria. Vahingoista viisastuneena nyt on liukkari käytössä eikä kumeja hajonnut varmaan vuosiin. Vesiliukoista liukkaria saa vaikkapa Prisman hyllystä kortsujen vierestä.
[/quote]
Muistathan puristaa ilmat pois "orpokodista" ennen kuin rullaat kortsun auki?
Täällä yks mies joka ei ole koskaan kokeillut paljaalla eikä tuu koskaan kokeilemaankaan.
Itse en pysty hormonivalmisteita käyttämään, enkä myöskään kierukkaa. Joten ainoa vaihtoehto on kondomi siihen asti, että lapsiluku tulee täyteen ja voi laittaa piuhat poikki. Yhtäkään valituksen sanaa ei ole koskaan tullut :) Paitsi itse olen todennut että olisihan se joskus kiva... ;)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:38"]
[/quote]
Muistathan puristaa ilmat pois "orpokodista" ennen kuin rullaat kortsun auki?
[/quote]
Joo, tottakai. Siksi mua on huolestuttanut toi kumien hajoaminen, kun tiedän, ettei se johdu siitä, että ne olis laitettu väärin paikoilleen, tai ois käytetty vääränlaista liukkaria tjsp. Luulen, että miehelle pitäis olla isompia kondomeja, tai siis leveämpiä, normipituus kyllä sopii. Tai siis asia ei ole enää ajankohtainen, mutta arvelin itse, että toi ois ehkä se syy miksi niitä hajos useampikin. Eikä kyllä koskaan hajonnut jossain vähän hillitymmässä ja lyhytkestoisessa seksissä, mutta just vähän pidemmissä ja rajummissa sessioissa. Eikä oo kiva tunne naidessa, että pitää olla varovainen eikä saa innostua liikaa, ettei kumi hajoa.