Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni antoi lahjaksi.

Vierailija
08.10.2014 |

Mitä mieltä olette. Ekaluokkalaiseni sai eilen koulupäivän aikana kutsun synttäreille. Minulla loppui työt tänään 30 min ennen kutsujen alkua.

Jouduimme keksimään pikaisesti lahjan pikku lähikaupasta. Poika vei lahjaksi ananaksen, vesimeloonit ja sitruunan. Paketoin kaikki hedelmät erikseen ja laitoimme ne nättiin lahja kassiin. Omaa poikaani nauratti ja huvitti viedä nämä lahjaksi, mitä mieltä olisitte?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, come on, kiva lahja oli, varsinkin jos se oli lapsen itse valitsema! Ei nämä lahja-asiat niin vakavia ole, kaverisynttäreitä on jatkuvasti ainakin meidän lapsilla, ja välillä ehditään panostaa lahjaan ja sen etsintään ja välillä ei. Välillä on lapset saaneet käytettyjäkin tavaroita kavereiltaan, väliin on ihan tarkoituksellakin pidetty hassut synttärit tai kierrätyssynttärit ja toivottu vieraidenkin tuovan jotain hassua, itselle tarpeetonta tms. Joskus toivottiin vieraiden tuovan jotain keltaista ja silloin tuli banaaneita, sitruunoita ym. useampi kappale. Jokainen lapsistani olisi taatusti ilahtunut myös näistä hedelmistä, ja minä äitinä myös. Ei kai kukaan kaveria arvosta sen mukaan mitä tämä lahjaksi tuo?! Pääasia että juhlia järjestetään, vieraat tulevat (tai ilmoittavat jos eivät pääse) ja kaikki käyttäytyvät kivasti. Ja ettei kukaan vedä turhista asioista pulttia :)

Vierailija
2/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vai yhden vesimeloonin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin. Paljon kivempi lahja, kuin joku turha krääsä. Kaikkien huumoriin tuommoiset lahjat eivät ehkä kuitenkaan uppoa.

Vierailija
4/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua aikoinaan lapsena olis korventanu, jos synttärilahjaks oisin saanut hedelmiä :D

Vierailija
5/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pieni lapsi ei varmaan osaa arvostaa tuollaista ruokalahjaa. Eikö lähikaupassa ollut vaikka värikyniä, paperia, mitään kivaa hyödyllistä?

Vierailija
6/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ehkä tylsä mutta ihanko totta? Eikö lähikaupassa ole mitään lapselle lahjaksi sopivaa? Eli en usko tätä juttua.

Vierailija
7/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulen et tuskin ketään lasta ois huvittanut ja naurattanut vaan ennemminkin hävettänyt viedä hedelmiä.

Vierailija
8/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa kuitenkin riitti nyhväämään jokainen hedelmä eri pakettiin? Onko sulla ap kaikki ruuvit tallella, kun jaksat tämmöisiä idioottijuttuja suoltaa?

(Lahjana tuollainen nyt olisi ihan yks ja hailee, mutta lähikaupasta saa ostettua myös akuankan taskarin ja ison karkkipussin, ne antamalla kukaan ei pidä sun lastasi kummajaisena.)

Vierailija
9/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että sulla on ortoreksia ja teillä ei saa syödä karkkia ikinä, eikä ostaa, ei edes kaverille synttärilahjaksi. Ja luulen että pojan kaveri ois arvostanut karkkipussia enemmän kuin noita hedelmiä. Mitä esim. pikkupoika tekee sitruunalla? Ei varmasti ainakaan syö.

Vierailija
10/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiset lahjat? Lastasi pidetään nyt kyllä ihan outona. Olisin äitinä edes vähän enemmän panostanut.

Vierailija
11/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihana! Ein ite veis karkkia kellekään. Aika monessa perheessä ei hyvä. Ja joku Aku? Plaa! Ja paskat värikynällä? Ei ei ei..

Toi idea Tosi kiva idea!

Vierailija
12/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluummin vienyt suolakurkkua ja jäätelöä.

Vierailija
13/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan yhtä edellistä, lähikaupasta olisi saanut Akun Ankan taskukirjoja/muuta sarjakuvia ja karkkia. Niiden vieminen ei olisi ollut kummallista. Mutta kamoon, oikeesti, HEDELMIÄ. Meillä eletään arjessa superterveellisesti, mutta sitähän se hedelmät nimenomaan ovat - arkisia. Synttäreillä kuuluu saada niitä juttuja, joita arjessa ei jatkuvasti saa. Kuten sitä karkkia.

Vierailija
14/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vienyt vaikka lasten lehden ja karkkia..

Vierailija
15/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sie lähikaupassa ollut esim. jotain lelua?
Tai jos olisitte nyt kuitenkin ostanut syötävää, niin edes jotain herkkua!
Vaikka karkkipussi ja sellaista...
Kai tajuat, ap, että ei lapset mistään hedelmistä oikein innostu.
Nykyajan lapset haluavat leluja ja sellaista. Ei hedelmiä. Ei.

Vierailija
16/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla synttärikutsut vähissä tämän jälkeen. Harmi lapsesi puolesta.

Vierailija
17/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on mytomania ja ortoreksia.

Vierailija
18/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytomaniaa minäkin veikkaisin.

Vierailija
19/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:36"]Mä olisin mieluummin vienyt suolakurkkua ja jäätelöä.
[/quote] Suolakurkkua, are you sereously?
Eivät kaikki edes tykkää suolakurkusta. Ei kannata antaa kenellekään lahjaa, josta tykkää vain itse. Aina pitää ajatella toista.

Jäätelöäkään on aika turha viedä, kun se sulaa aika varmasti...

Vierailija
20/59 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u näit landejuntteja... Argh
Lahja valittu hyvin siitä valikoimasta. Lastenlehdet - joopajoo mitä turhaa paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan