Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tunnen olevani lihava" ja syömisongelmat

Vierailija
08.10.2014 |

Juu tiedän, en ole lihava, mutta tunnen silti oloni sellaiseksi. Olen 180cm pitkä, painan 72 kg.
Mitään järkiperäistähän tässä ei kai olekaan. Olen silti kokenut tätä kriisiä niin kauan kuin muistan. Taisin olla 8-vuotias, kun ensimmäisen kerran ajattelin olevani läski. 8-vuotiaan logiikalla päätin laihduttaa, jätin karkit ja herkut syömättä, söin paljon hedelmiä ja salaatteja.
Lapsena olin aina hoikka, murrosikäisenä pituuskasvussa paino jäi pitkäksi aikaa alakanttiin. Kuitenkin kiusaamisen yhteydessä sain kuulla läskiläski-huuteluita, ja ne kyllä jäi mieleen. Vaikka en todellakaan ollut "läski", koskaan.
Minua inhottaa, etten koskaan ole voinut nauttia ihan täysin syömisestä. Kuitenkin pidän ruoasta aivan valtavasti, rakastan suklaata, voileipiä, jogurtteja, rahkoja, pitsaa, buffet-pöytiä... Tunnen kuitenkin jatkuvaa huonoa omatuntoa syömisestä. Olen aina onnistunut piilottaman nämä muilta, ei kukaan tiennyt laihduttamisista ja muusta.
Haluaisin vain kokea itseni normaaliksi ja syödä normaalisti. Ilman huonoa omaatuntoa. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi