Nainen sanoi menevänsä toiselle paikkakunnalle, mutta tinder etäisyys on 5km
Nainen kertoi menevänsä eri paikkakunnalle , jonne etäisyys olisi 39km mutta se näyttää kuitenkin että nainen olisi 5km päässä!!! Valehteleeko nainen?
Kommentit (68)
On se hieno tuo Tinder. Taidanpa pysytellä vapaana taiteilijana jos ei muuten livenä kumppania löydy.
Itse en ole Tinderissä enkä muissa deittipalveluissa. En edes tiennyt että ne ilmoittaa etäisyyksiä. Kuulostaa ahdistavalta. Toimiiko etäisyysjuttu, jos puhelimen paikannus ei ole päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin valehteli yks nainen, ettei sillä ole työn takia aikaa ja ei kerkee vastaamaan. Kummasti olikin ollut toiselle miehelle aikaa.
Mulle valehteli mies että ei ehdi nyt näkemään kun on niin paljon kiirettä. Törmäsin häneen sitten ravintolassa yömyöhään :D Sanoin vain että hänellä näyttää kyllä olevan tosi kiire. Sanoi vihaisena vain pistäytyneensä yhdelle. Ei ollut huomannut että olin ollut samassa ravintolassa jo useamman tunnin :D Pöytä oli tietenkin naisia täynnä ;) Haukkui hulluksi kyttääjäksi ja mustasukkaiseksi. Ihmettelin silmät ymmyrkäisinä että mitä hän raivoaa, minähän vain totesin että hänellä näyttää olevan juuri niin kiire kuin itgse antoi aiemmin ymmärtää. :D
Siis eihän mies mitään valehdellut, kun oli toista menoa eikä sen takia vaan ehtinyt näkemään sinua?
Olisiko hänen pitänyt kysyä lupaa baariin menoon?
Kaikenmaailman stalkkereita. Whatsappissakin pitäisi olla niin, että ei näe onko paikalla. Siitä ei ole mitään hyötyä jos näkee kun on paikalla, mutta ei milloin on viimeksi ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin valehteli yks nainen, ettei sillä ole työn takia aikaa ja ei kerkee vastaamaan. Kummasti olikin ollut toiselle miehelle aikaa.
Mulle valehteli mies että ei ehdi nyt näkemään kun on niin paljon kiirettä. Törmäsin häneen sitten ravintolassa yömyöhään :D Sanoin vain että hänellä näyttää kyllä olevan tosi kiire. Sanoi vihaisena vain pistäytyneensä yhdelle. Ei ollut huomannut että olin ollut samassa ravintolassa jo useamman tunnin :D Pöytä oli tietenkin naisia täynnä ;) Haukkui hulluksi kyttääjäksi ja mustasukkaiseksi. Ihmettelin silmät ymmyrkäisinä että mitä hän raivoaa, minähän vain totesin että hänellä näyttää olevan juuri niin kiire kuin itgse antoi aiemmin ymmärtää. :D
Olitteko jo siinä vaiheessa, että kaikki tekemiset pitää selittää?
Hän ei ole avannut Tinderia sitten lähtönsä jälkeen eikä sijainti sen takia päivity. Olisit vain tyytyväinen ettei päivity, niin ei ainakaan muiden kanssa juttele.
Jakorasia. Unohda ja etsi kunnollinen nainen, joka omistautuu vain sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se valehdellut. Sillä ei ollut työn takia sinulle aikaa. Lomalla olisi ehtinyt sullekin vastata.
Aika karmeeta, jos näyttää sijainnin vaikka ei ole sovellusta avannut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole Tinderissä enkä muissa deittipalveluissa. En edes tiennyt että ne ilmoittaa etäisyyksiä. Kuulostaa ahdistavalta. Toimiiko etäisyysjuttu, jos puhelimen paikannus ei ole päällä?
Käsittääkseni ei toimi ja siksi kannattaa pitää paikannus pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin että joku äijä kyttäisi minua jonkun deittisovelluksen kautta niin siihen loppuisi yhteydenpito.
Kaverin tapailukumppani kyttäili kaveriani whats apissa eli milloin on paikalla. Ja jos ei saanut silloin viestiä niin heti oli ihmettelemässä. Tai jos olivat sanoneet hyvät yöt ja kaverini oli myöhemmin ollut paikalla niin heti hirveä epäily ja kysely.
Ja olen kuullut kymmeniä tarinoita siitä miten facen ja instan kautta kytätään ihmisiä.
Aikuiset ihmiset :D
No siinäkin vain rehellisyys tulee esiin... Minunkin kumppani sanoi että ei jaksa ja ole aikaa töiden takia jutella, mutta whatsapissa oli taukoamatta aina puoleen yöhön asti. Olisi hän voinut olla rehellinenkin
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman stalkkereita. Whatsappissakin pitäisi olla niin, että ei näe onko paikalla. Siitä ei ole mitään hyötyä jos näkee kun on paikalla, mutta ei milloin on viimeksi ollut paikalla.
Hyvä vain niin valehteliat jää heti kiinni...
Moni valehtelee minkä ehtii esim just deittimarkkinoilla. Moni nainen on ollut kiireinen ja väsynyt mutta onkin selvinnyt että on ihan kunnon sika vain joka valehtelee ja on esim ihan kokoajan whatsapissa paikalla
Omg