Nainen sanoi menevänsä toiselle paikkakunnalle, mutta tinder etäisyys on 5km
Nainen kertoi menevänsä eri paikkakunnalle , jonne etäisyys olisi 39km mutta se näyttää kuitenkin että nainen olisi 5km päässä!!! Valehteleeko nainen?
Kommentit (68)
Mullekin valehteli yks nainen, ettei sillä ole työn takia aikaa ja ei kerkee vastaamaan. Kummasti olikin ollut toiselle miehelle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin valehteli yks nainen, ettei sillä ole työn takia aikaa ja ei kerkee vastaamaan. Kummasti olikin ollut toiselle miehelle aikaa.
Osasit varmaan vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä siitä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät
Minkä takia vastaatte aikuisen naisen trollipas.kaan?? En voi käsittää. Aina uudestaan ja uudestaan 🥱🥱🥱 Vai yksinkö keskustelet itsesi kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin että joku äijä kyttäisi minua jonkun deittisovelluksen kautta niin siihen loppuisi yhteydenpito.
Kaverin tapailukumppani kyttäili kaveriani whats apissa eli milloin on paikalla. Ja jos ei saanut silloin viestiä niin heti oli ihmettelemässä. Tai jos olivat sanoneet hyvät yöt ja kaverini oli myöhemmin ollut paikalla niin heti hirveä epäily ja kysely.
Ja olen kuullut kymmeniä tarinoita siitä miten facen ja instan kautta kytätään ihmisiä.
Aikuiset ihmiset :D
Mä "kyttäilin" silloista tapailukumppania facessa. Tai siis sitä vihreää pallukkaa. Lopulta totesin että antaapa olla. Jos mies valehtelee noin kirkkain silmin niin eipä siihen ole muutenkaan luottamista. Eli ap, jos et luota tuohon tyyppiin, niin anna vain olla. Ette ole yhteensopivia jos toinen valehtelee olinpaikkansa ja toinen stalkkaa olinpaikkaa sovelluksella. Ei tuota kannata sen kummemmin ihmetellä, juttunnekin on niin tuore vielä, ettät ei kun uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle valehteli mies että ei ehdi nyt näkemään kun on niin paljon kiirettä. Törmäsin häneen sitten ravintolassa yömyöhään :D Sanoin vain että hänellä näyttää kyllä olevan tosi kiire. Sanoi vihaisena vain pistäytyneensä yhdelle. Ei ollut huomannut että olin ollut samassa ravintolassa jo useamman tunnin :D Pöytä oli tietenkin naisia täynnä ;) Haukkui hulluksi kyttääjäksi ja mustasukkaiseksi. Ihmettelin silmät ymmyrkäisinä että mitä hän raivoaa, minähän vain totesin että hänellä näyttää olevan juuri niin kiire kuin itgse antoi aiemmin ymmärtää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin että joku äijä kyttäisi minua jonkun deittisovelluksen kautta niin siihen loppuisi yhteydenpito.
Kaverin tapailukumppani kyttäili kaveriani whats apissa eli milloin on paikalla. Ja jos ei saanut silloin viestiä niin heti oli ihmettelemässä. Tai jos olivat sanoneet hyvät yöt ja kaverini oli myöhemmin ollut paikalla niin heti hirveä epäily ja kysely.
Ja olen kuullut kymmeniä tarinoita siitä miten facen ja instan kautta kytätään ihmisiä.
Aikuiset ihmiset :D
Mä "kyttäilin" silloista tapailukumppania facessa. Tai siis sitä vihreää pallukkaa. Lopulta totesin että antaapa olla. Jos mies valehtelee noin kirkkain silmin niin eipä siihen ole muutenkaan luottamista. Eli ap, jos et luota tuohon tyyppiin, niin anna vain olla. Ette ole yhteensopivia jos toinen valehtelee olinpaikkansa ja toinen stalkkaa olinpaikkaa sovelluksella. Ei tuota kannata sen kummemmin ihmetellä, juttunnekin on niin tuore vielä, ettät ei kun uutta matoa koukkuun.
Samaa mieltä. Jos edes tarvitsee alkaa miettimään stalkkausta, on parempi lopettaa suhde heti, eikä vasta myöhemmin. Jos oli vahinko, miten huomasit, että tekee toista, mitä sanoo tekevänsä, niin on myös suora syy lopettaa suhde, ei se ainakaan vähene ajan kuluessa.
Mitä se facebookin vihreä pallukka kertoo siis? Jos mulla on tietokoneella face auki ja joku muu perheenjäsen menee koneelle, niin näkyykö se muille, että olen läsnä? En ole itse seurannut kenekään pallukoita
Mitäs jos nainen laittoikin sijainnin pois päältä? :D Itsellä sijainti vain silloin päällä jos käytän jotain sovellusta, joka sen vaatii. Pääsääntöisesti siis sijainti on kokonaan pois päältä. Ei ole aiemmin käynyt mielessä, että jollekin tulin mileleen stalkata sitä kautta. :D Kannattaa siis jatkossakin olla käyttämättä sijaintitietoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä se facebookin vihreä pallukka kertoo siis? Jos mulla on tietokoneella face auki ja joku muu perheenjäsen menee koneelle, niin näkyykö se muille, että olen läsnä? En ole itse seurannut kenekään pallukoita
Eiköhän tuolla tarkoitettu ihan vain sitä että jos tulee sellainen olo ettei toinen ole ihan luotettava, niin ei se stalkkaamisella parane, vaan silloin kannattaa lopettaa tapailu.
Onpa ilkeä nainen