Tuliko teille jo veronpalautusrahat tilille?
Mikä mättää, kun tänään piti olla maksupäivä, ja rahoja ei tilillä näy?
Ps. Ja ei ole ulosotossa mitään
Kommentit (47)
Itse ihmettelin samaa, mutta ilmeisesti tämän päivän aikana tulevat.
Tästä on jo useampi ketju: maksetaan tämän päivän aikana.
Huom!!!!!!! Tätä päivää vielä monta tuntia
Ei ole mullakaan tuleet. Helvetti koko kuppauslaitos!!!!
Tuli jo aamusta, 2700€ kilahti tilille.
Ja ihan tarkoituksella olen pitänyt korkeampaa veroprosenttia, tuntuu mukavemmalle, kun saa kertakönttinä isomman summan. :=)
Millaisia summia olette yleensä saaneet?
Niitä maksetaan sillain että voi tulla vasta iltapäivällä. Minulle tuli elokuun 3. päivä ja oli tullut tilille klo 13-14 välillä.
S-pankin tilille ei "yllättäen" ole vielä tullut, puolisolla Dansken tilille oli tullut jo yöllä (hän menee neljään töihin, ei herännyt palautuksia kyttäämään)
On prkl, kun tästäkin asiasta pitää heti herätessään tehdä uusi aloitus!
Ne maksetaan v*ttu TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA!
Ei näy, nelinumeroinen summa pitäisi tulla.
Olisi kiva jos tulisivat aamupäivästä sillä minun täytyy sen jälkeen käydä sulkemassa kuolinpesän tili konttorissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tarkoituksella olen pitänyt korkeampaa veroprosenttia, tuntuu mukavemmalle, kun saa kertakönttinä isomman summan. :=)
Minäkin heräsin klo 6:10 siihen kilahdukseen.
Tuli 3400 Nyt ostamaan iso jallupullo Kippis
Mitä väliä sillä on, mihin kellonaikaan tulevat? Eihän laskujakaan tarvitse maksaa eräpäivän ensimmäisellä tunnilla, vaan riittää, että eräpäivän aikana maksu tililtä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
Katso vero.fi sivuilta ja kirjaudu pankkitunnuksilla sinne onko tilinumero oikein siellä.