Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin vaimolle yläosattomuutta -> suuttui

Vierailija
08.10.2014 |

Ollaan suunnittelemassa matkaa etelän lämpöön. Jokin rantakohde. Mietittiin mitä matkalta odotetaan ja toivotaan.
Menin sitten paljastamaan vaimolleni, että suurin toiveeni on että hän olisi topless rannalla ja meressä. Se olisi mielestäni kaunista, eroottista ja kutkuttavaa.
Vaimohan suuttui todella. Olen kuulemma sovinistisika, joka vain esineellistää vaimoaan ja esittelee toisille kuin jotain tavaraa. Kuulemma kenenkään mies ei ole tämmöinen, että ykköstoive olisi vaimon yläosattomuus...

Jotenka ajattelin kysyä muiden naisten mielipidettä. Kuinka itse reagoisitte? Olenko sika? Tarkoitukseni oli vain pitää pikkutuhmaa kivaa ja nauttia. Nyt sitten vaimo mököttää... Se siitä toiveesta sitten.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naturistille: olettko miehenne ja muiden samoin ajattelevien kanssa nakusillaan rannalla, rantabaarissa, minigolfaamassa, melomassa jne siksi että se on teille pikkutuhmaa kivaa ja nautitte vai koska koette alastomuuden olevan luonnollista ja ei-seksuaalista?

Vierailija
42/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:46"]

Kunnon rakastaja on sellainen mies joka osaa miellyttää naista ja vietellä tämän ehdotuksillaan, ei suututtaa, loukata ja raivostuttaa.

Veikkaan että tälle ap:lle ei tule kovinkaan tyydyttävää lomaa, ellei asenne muutu. Vinkki: jos haluat että parisuhteesi toimii, sen pitää tyydyttää molempia osapuolia. Koitapa nyt miettiä mistä vaimosi pitää myös...

[/quote]

Totta. Mutta nyt vaimo tietää mikä miestä miellyttää, miehellä ei ole aavistustakaan mikä naista miellyttää. Reilua? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimo ei halua katsella alastomia ihmisiä siellä nudistirannalla?

Vierailija
44/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne olette menossa? Muidenkin miesten suurin toive on nähdä vaimosi yläosattomissa.

Vierailija
45/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, nauraisin. En tiedä suostuisinko, mun mielestä mulla on rumat rinnat enkä mä haluaisi niitä julkisesti esitellä. Mutta, että suuttuisin, en ikinä! Eihän tossa ole mitään suuttumisen arvoista..

Vierailija
46/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tosta suuttuis mut en suostuskaan. Siellähän voi kuka vaan valokuvata ja pistää nettiin ja varmasti pistääkin.

Oletko ap ehdottanut samaa ihan kotioloissa? Ehkä vaimosi suuttui, koska ehdotus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta?

Naiset nyt vaan on tollasia ja luulen et sä vaan esitit asian väärin.

Vierailija
48/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä vielä viidenkin vuoden seurustelun jälkeen on kiinnostunut tisseistäni ja etelänmaissa käydessämme ehdottaa että olisin rannalla yläosattomissa.

Ja nyt yksi asia: Mulla ei tulisi ikimaailmassa mieleenkään suuttua tuollaisesta ehdotuksesta, saatika lähteä miestä millään tavoin arvostelemaan että on lähtenyt ehdottamaan tuollaista. Missä on teidän logiikka taas? Rannalla ollessanne vetäisitte varmasti sitten herneet nenään kun mies katselee muiden naisten rintoja. Teidän järjenjuoksulla mies ei kyllä koskaan voita.

Ja ei, itse en suostu olemaan yläosattomissa. Rintojani en häpeä millään lailla, päinvastoin, mutta kokisin sen liian epämukavana kun en yhtään mikään naturistiluonne ole. Olen myös taipuvainen aurinkoihottumalle niin voin vain kuvitella sen näppylän ja kutiavuuden määrän tisseillä jotka ei ole koskaan nähneet aurinkoa.

Vierailija
49/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rakastaja on sellainen mies joka osaa miellyttää naista ja vietellä tämän ehdotuksillaan, ei suututtaa, loukata ja raivostuttaa.

Veikkaan että tälle ap:lle ei tule kovinkaan tyydyttävää lomaa, ellei asenne muutu. Vinkki: jos haluat että parisuhteesi toimii, sen pitää tyydyttää molempia osapuolia. Koitapa nyt miettiä mistä vaimosi pitää myös...

[/quote]

Ap siis alapeukutti kolme kertaa :-)  En usko että kukaan nainen voisi alapeukuttaa ajatusta, että naisenkin toiveilla suhteessa on väliä.

Mutta onnea vaan alapeukuttaneille, älkää sitten laittako tänne viestejä tyyliin että "Miksi vaimoni ei halua seksiä kanssani?" Vastasitte itse jo kysymykseenne etukäteen.

Vierailija
50/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on samanlaisia toiveita. Hänestä nyt vain on mukavaa, jos muut miehet katsovat minua haluten. Koita silti ymmärtää, että vaimosi ei välttämättä halua olla kenen tahansa halujen kohteena. Aivan turha siitä on kummankaan suuttua.

Vierailija
51/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, sinulla on ihan vääränlainen vaimo; joku tyypillinen av-mamma.

Samat mammat marisee, jos mies vahingossa hymyilee tarjoilijalle. Miksi elämän pitäisi olla niin tylsää ja ilotonta ja jos oma elämä on, niin miksi miehenkin elämän pitää olla?

Vierailija
52/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:18"]

[/quote]

Ap siis alapeukutti kolme kertaa :-)  En usko että kukaan nainen voisi alapeukuttaa ajatusta, että naisenkin toiveilla suhteessa on väliä.

Mutta onnea vaan alapeukuttaneille, älkää sitten laittako tänne viestejä tyyliin että "Miksi vaimoni ei halua seksiä kanssani?" Vastasitte itse jo kysymykseenne etukäteen.

[/quote]

Nyt ei tainnut olla kyse siitä, etteikö naisenkin toiveilla olisi suhteessa väliä. Kaltaisesi hellapoliisin kanssa ei kyllä petipuuhat kiinnostaisi pätkääkään. Asenteestasi päätellen tekisin kuitenkin kaiken väärin, kun en osannut lukea ajatuksiasi tälläkään kertaa ja muutenkin käytät varmasti pihtaamista avuksesi miehen kyykyttämisessä. Toivottavasti olet kuitenkin löytänyt jonkun tohvelisankarin, joka alistuu kaulimesi tahtoon.

Onneksi naiseni osaa ottaa rennosti, eikä vedä hernettä nenukkiin joka hemmetin asiasta. Ehkä juuri sen takia myös seksielämämme on pysynyt virkeänä koko pitkän suhteen ajan. Oikeastaan tämä foorumi on parasta parisuhteen huoltoa: osaa arvostaa omaa kultaa ihan eri tavalla, kun lukee näiden raivopäisten kaulimenheiluttaijien mielipuolisia ajatuksia.

Vierailija
53/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:51"]Itse kiihotun siitä kun huomaan miesten tuijottavan minua, siksi olisin oikein otettu jos mies ehdottaisi tuollaista kun ap, siinä olisi vain yksi mutta: en uskoisi, että miehelläni kahden vuoden seurustelun jälkeen paljoakaan himot nousisivat jos hän näkisi minut yläosattomissa.
[/quote]

Miksi hän ei kiinnostuisi?

Vierailija
54/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:37"]

Otan osaa, sinulla on ihan vääränlainen vaimo; joku tyypillinen av-mamma.

Samat mammat marisee, jos mies vahingossa hymyilee tarjoilijalle. Miksi elämän pitäisi olla niin tylsää ja ilotonta ja jos oma elämä on, niin miksi miehenkin elämän pitää olla?

[/quote]

Miksi ihmeessä mun pitäis olla rinnat paljaana jossain rannalla muiden silmien alla vain siksi että miehestä se olis kivaa? Jos minusta itsestäni se ei olis kivaa vaan todella epämiellyttävää? En mä mieheltänikään vaadi tuollaisia juttuja. Suuttuminen on tietysti vähän lapsellista, mutta toisaalta emme tiedä miten mies asian esitti ja mitä muuta on aiemmin jo ehdotellut vaimolleen. Elämästä voi tehdä mielenkiintoista ja iloista sellaisellakin tavalla että se sopii molemmille.

Vierailija
55/55 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo on usein etelässä yläosattomissa. Minä pidän ja vaimo tykkää olla hieman katsottavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan