Olen 51v. ja raskaana...
En tiedä mitä pitäisi ajatella. Miehelle en ole vielä kertonut.
Kommentit (61)
Kannattaa vähän odotella ennen kuin hötkyilet. Valitettavasti suurin osa ikäistesi raskauksista menee kesken. Lykkyä pyttyyn kuitenkin!
Hui! Olin just vähän huolissani, että olenkohan raskaana mutta en sitten onneksi ollut. Ikää 48v. En jaksaisi vauvaa enää millään mutta aborttiakaan en voisi tehdä.
Onnea sulle ja toivottavasti jaksat pitää vauvan.
Mut sähän oot jo 51 niin eiks sul oo jo vaihdevuodet alkanu
Ainahan näitä 50+ äitejä on ollut...toki vähän mutta on kuitenkin. Monella vaihdevuodet alkaa ja ehkäisy jätetään pois ja naps sitten ollaankin yllätys-raskaana.
sikiön kehitysvammatodennäköisyys on aika huima tuon ikäisellä synnyttäjällä
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:19"]
Huh!!!!! Meinaatko pitää lapsen?
[/quote]
En tähän osaa vastata.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:19"]
[/quote]
En tähän osaa vastata.
[/quote]
Et kai tapa?
Ohhoh aika yllätys. Millä viikoilla raskaus on? Oletko neuvolassa käynyt vielä? Onko aiempia lapsia, minkä ikäisiä?
Jotenkin tää antaa toivoa mulla 41vee vanhukselle joka vielä haluis vauvan. Jos nyt ei ole trolli. Onnea kuitenkin!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:45"]
Ohhoh aika yllätys. Millä viikoilla raskaus on? Oletko neuvolassa käynyt vielä? Onko aiempia lapsia, minkä ikäisiä?
[/quote]
Tänään viimeksi, viikkoja on noin 10. Varmasti määritteleminen kuulemma mahdotonta.
Aiemmat lapseni on 24v., 19v. ja 9v.
Ja mä olin ihan kauhuissani kun 39v huomasin olevani raskaana vaikka vaihdevuosia odottelin.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:32"]
Stakesin tilastojen mukaan Suomessa on ollut viim. 10 vuoden aikana ollut 11kpl 50-vuotiasta tai sitä vanhempaa synnyttäjää.... Ja haastatellun naistentautien erikoislääkärin mukaan yksikään vauva ei ole saanut näistä alkuaan luomuna. Mut selväähän toki on, että jokainen AV-mamma pyöräyttää lapsen tosta noin vaan 5-kymppisenä tai tuntee ainakin 10 äitiä, jotka ovat sen ikäisenä synnyttäneet.
Mistä tämän linkin tiedot voi lukea? Tahtoisin tietää, koska olen 45 ja tahtoisin vauvelin vielä:)
[/quote]
Onnea! Toivon että pidät vauvan ja kaikki menee hyvin. Ja toivon että isäkin iloinen uutisesta! Ikä on numero.
Kauheeta kun ihmiset tekee noin vanhoina lapsia... Mun isä on 70v (mä 30v) ja sairas menetän hänet piakkoin. Olisipa isä tehnyt minut nuorempana,en ole valmis luopumaan vielä...
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:05"]
Olen 34-vuotias ja lapseni on 2v. En voisi kuvitellakaan että kun hän on täysi-ikäinen, niin alkaisin koko homman uusiksi.
Teillä kun on uusperhe, niin ei mies välttämättä halua enempää kuin sen yhden. Naisen lapset ei ole omia, niin se yksi sitten on. Muuten ei ehkä tarttisi olla lapsia ollenkaan. Ja jos miehesi on vielä muualla paljon, niin luuletko että sitä kiinnostaa vielä vauvatouhut.
Sääliksi käy lasta, joka mummoäidin saa.
[/quote]
Terve tonnikeiju ! Joko seiska on luettu ja surkean vuokrakaksiosi vuokra maksettu ? Sinulla on hieno elämä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:48"]
surkean vuokrakaksiosi vuokra maksettu ?
[/quote]
FYI: kaikki vuokrakaksiot eivät ole surkeita.
Sinä sen sijaan olet.