Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi jo mieli laittaa kausivalot ikkunaan...

Vierailija
08.10.2014 |

Ovat vaan aika jouluiset, tähtiaiheiset. Jokos muilla on? Kynttilöitä sytyttelin juuri palamaan ja otin lasin punaviiniä ja vähän juustoja. Ihan joulunodotusolo jo.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on nykypäivänä helppo herättää pahennusta :DDD tulee ihan raggari fiilis kun katsoo omia kausivaloja hohoho

Vierailija
42/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso ja niiden jouluvalot... menkää kotia kasvamaan prkl!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, että kohta voisi laittaa paperitähden ikkunaan. Ei se mulla ainakaan ole joulukoriste vaan käytän sitä koko talven. Joulukuusen laitan vasta lähempänä joulua, siinä joulukuun alussa :)

Vierailija
44/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joitain kirkkaanpunaisia ja joulupukki/poro -teemaisia valoja voi kutsua jouluvaloiksi. Kirkkaat tipluvalot ym. taas puolestaan eivät ole minusta jouluvaloja. Enemmänkin tunnelmavaloja.

Vierailija
45/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, että milloin on av-mammojen mielestä hyvä aika laittaa joulukynttelikkö ikkunaan? :) Vielä taitaa olla vähän liian aikaista. :D

Vierailija
46/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, että milloin on av-mammojen mielestä hyvä aika laittaa joulukynttelikkö ikkunaan? :) Vielä taitaa olla vähän liian aikaista. :D

Vierailija
47/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääh. Ne eivät ole mitkään kausivalot, vaan jouluvalot. Joulukoristeet laitetaan paikoilleen ekana adventtina. Nyt on syksy!

Vierailija
49/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nähnyt yhdessä ikkunassa jouluvalot. Laita vain sinäkin jos ne piristävät mieltäsi! Mitäpä sitä turhaan ajattelemaan, mitä muut mahtavat ajatella. 

Vierailija
50/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:00"]

Krääh. Ne eivät ole mitkään kausivalot, vaan jouluvalot. Joulukoristeet laitetaan paikoilleen ekana adventtina. Nyt on syksy!

[/quote]

Jaa, mulla oli viime vuonna noi tähtivalot ikkunassa roikkumassa muistaakseni marraskuusta helmikuulle, en niitä miellä niinkään jouluvaloiksi vaikka aihe hieman jouluun viittaakin :) Varsinaiset joulukoristeet laitan paikoilleen pari päivää ennen joulua ja kerään pois viimeistään loppiaisena. Ap

Vierailija
51/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hävettää, niin ne voi alkuun laittaa seinällekin, niin ettei ulos näy.. :)

Vierailija
52/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu parvekkeella jo pari viikkoa kaamosvalot/kausivalot tai miksi niitä haluakaan kutsua. Jouluvalot ne eivät ole. En vietä joulua.

Vierailija
53/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat! Tämä iski tänään, kun näin Prismassa jouluvalo-/kausivalohyllyt täynnä tavaraa.

Vierailija
54/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihaillu nyt noita valo-oksia tms. Sellaisen vois laittaa jo. Jouluvalo ikkunassa tuntuu vielä kaukaiselta.

Vierailija
55/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa ne viimeistään tämän kuun lopussa. Ei ne mulle ole mitään jouluvaloja, vaan ihan vaan kauniita valoja, jotka piristävät vuoden pimeimpänä aikana, ja lokakuun lopussahan sitä vasta onkin pimeää, kun luntakaan ei ole maassa.

Vierailija
56/57 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kanssasi! Koristeet ja valot kerätään pois loppiaisena. Joulu on tuolloin ohi.

Vierailija
57/57 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha