Olen laihtunut 50 kg, kysy laihduttamisesta tai laihtumisesta!
Olen laihtunut 50 kg, pahimmillaan painoin yli 140 kg ja laihtumisesta huolimatta minulla on vieläkin parikymmentä kiloa painoa liikaa. Olen 170 cm pitkä.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:13"]
Siis painat 93 kiloa ja vaatekokosi on 48? Kuinka pitkä olet?
[/quote]
Aloituksessahan se lukee, 170 cm.
[/quote]
Mulla samat mitat :)
Olen nelikymppinen. Paino oli reilun vuoden yli 140 kg, ja sitten välillä 120-130 oikeastaan koko aikuisikäni. Koskaan en ole ollut hoikka, lapsenakaan.
Ja tosissaan tuo vaatekoko on paljon siitä kiinni, missä ne liikakilot ovat: minulla ne asettuvat vatsaan ja esimerkiksi reidet ja sääret ovat sangen kapoiset. Mutta ei se auta, jos ei pienet housut yllä vatsakummun yli! Nykyään tosin ostan aina liian isoja vaatteita, kun ei meinaa tajuta, että pienempiinki sopiii :).
ap
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:02"]
Vuoden verran olen painanut alle 100 kg ja paino on pudonnut koko ajan gramma kerrallaan. Tänä aamuna tajusin, että vajaa 3 kg ja paino alkaa kahdeksikolla ja se on niin uskomattoman tuntuinen juttu, että sitä on vaikea tajuta!
-ap
[/quote]
Ymmärrän täsmälleen tuon tunteen. Minulla laihdutuksessa (42 kg) kaikkein hienoin hetki oli ehkä se, kun painoindeksini laski merkittävästä ylipainosta lievään ylipainoon. Se tuntui uskomattoman upealta, että olin enää lievästi ylipainoinen. Hassua kyllä, myöhemmin normaalipainon saavuttamisesta tuli aluksi vain jonkinlainen hölmistynyt olo. Ehkä se oli niin iso asia, ettei sitä heti edes tajunnut.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:36"]
Ei tarvetta. Itse olen laihtunut normaalipainon sisällä 20 kg, sitten pidin taukoa jonka aikana säilytin saavutetun painon, ja nyt vielä 10 kg matkaa että olen tyytyväinen. Ja tämä on sentään paljon hankalampaa. Lihavahan laihtuu ihan vaan syömällä tavallisen ihmisen näkökannalta normaalisti, minun täytyy vetää tosi pienillä kalorimäärillä.
[/quote]
NO VOI RAASU!!