Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lähdössä syyslomalla kakaroidensa ja exänsä kanssa Kreikkaan yhteiselle lomalle

Vierailija
02.09.2021 |

Kuulemma lasten takia tällainen järjestely. En sopinut mukaan kun tarkoitus on kuulemma viettää lasten kanssa laatuaikaa ilman häiriötekijöitä. Onko minulla oikeus suuttua asiasta vai olenko vain mustasukkainen hullu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko joku tosiaan rakkaan miehensä lapsia kakaroiksi? En miehenä olisi kyllä tuollaisen kotkan kanssa, joka ei osaa sietää "oman rakkaansa lapsia". Ei todellisuudessa rakasta miestä!

Tällaista sotkua usein tulee elämästä, kun hajottaa perheensä.

Jaa. No mä olen kutsunut omiakin lapsia "meidän kakarat / pennut / riiviöt / höpönassut " (kuulkaas kakarat, nyt täytyy lähteä bussille.. suht neutraalina siis) ties millä kaikilla nimillä, enkä kyllä koe, että vain kutsumalla heitä aina lapsiksi osoitan, että he ovat mulle tärkeitä.

Varsinkaan kun ap kirjoittaa anonyyminä vauvapalstalle niin kielen ei tarvitse olla mitenkään erityisen loppuun asti harkittua neutraalia/positiivista - ja toki, eri ihmisille erilaiset saat kuulostaa erimerkityksellisiltä. /quote]

On pikkuisen eri asia kutsua omia lapsia kakaroiksi kun miehen toisen naisen kanssa saamia. Ja kuten sanoit, tekstiyhteys merkkaa paljon, ja tässä tekstissä oli paljon vihamieltä.

Vierailija
22/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain satu 👵👴🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti pamputtaa eksäänsä, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän