Te, joilla Fjällrävenin Kyla Parka!
Minkä kokoisia vaatteita normaalisti käytät (S-M-L-mitoituksella) ja mikä on Fjällrävenin takkikokonne?
Onko Fjällrävenin mitoitus siis vaatekokoa vastaava vai isompaa?
Kommentit (5)
Hanki mieluummin nuuk-parka. Siinä ei ole epäeettisiä höyheniä, mutta on silti superlämmin. Itselläni koko s, vaikka normaalisti m.
Ok, kiitos. Eli voisin mahdollisesti mahtua M-kokoon, vaikka normaalisti olen L. Ja #3, onko siis Fjällrävenin höyhenet epäeettisiä? Mistä tällainen tieto? Vai ovatko kaikki höyhenet epäeettisiä?
ap
On mahdotonta selvittää onko höyhenet kiskottu eläviltä linnuilta vai ei. Tavarantoimittajiin ei ulotu sellaista kontrollia. Miten kukaan tiedostava ihminen voisi ostaa untuvatakin?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:19"]
Olen 170cm 65kg. Vaatteissa m ja l. Fjällrävenin takeista sovitin s joka oli reiluhko. .
[/quote]
Mä olen lyhyempi ja painan enemmän ja käytän vaatteita koossa S (-M). Ja ei, vaatteet ei kiinnaa. Av-mammojen harmiksi tästä taas näkee, että kropan koostumuksella (lihas vs. läski) on vaikutusta, vaikka kaikki täällä niin innokkaasti pelkkiä mittoja ja BMI:tä tuijottaakin.
Olen 170cm 65kg. Vaatteissa m ja l. Fjällrävenin takeista sovitin s joka oli reiluhko. .