Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla Fjällrävenin Kyla Parka!

Vierailija
08.10.2014 |

Minkä kokoisia vaatteita normaalisti käytät (S-M-L-mitoituksella) ja mikä on Fjällrävenin takkikokonne?

Onko Fjällrävenin mitoitus siis vaatekokoa vastaava vai isompaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm 65kg. Vaatteissa m ja l. Fjällrävenin takeista sovitin s joka oli reiluhko. .

Vierailija
2/5 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mieluummin nuuk-parka. Siinä ei ole epäeettisiä höyheniä, mutta on silti superlämmin. Itselläni koko s, vaikka normaalisti m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Eli voisin mahdollisesti mahtua M-kokoon, vaikka normaalisti olen L. Ja #3, onko siis Fjällrävenin höyhenet epäeettisiä? Mistä tällainen tieto? Vai ovatko kaikki höyhenet epäeettisiä?

ap

Vierailija
4/5 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3903803/ketju/untuvatakkien_untuvat_hoyhenet_revitaan_elavilta_linnuilta

On mahdotonta selvittää onko höyhenet kiskottu eläviltä linnuilta vai ei. Tavarantoimittajiin ei ulotu sellaista kontrollia. Miten kukaan tiedostava ihminen voisi ostaa untuvatakin?

Vierailija
5/5 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:19"]

Olen 170cm 65kg. Vaatteissa m ja l. Fjällrävenin takeista sovitin s joka oli reiluhko. .

[/quote]

Mä olen lyhyempi ja painan enemmän ja käytän vaatteita koossa S (-M). Ja ei, vaatteet ei kiinnaa. Av-mammojen harmiksi tästä taas näkee, että kropan koostumuksella (lihas vs. läski) on vaikutusta, vaikka kaikki täällä niin innokkaasti pelkkiä mittoja ja BMI:tä tuijottaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän