Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkatkaa stressitöntä työtä! :)

Vierailija
02.09.2021 |

Nyt saa heitellä ehdotuksia: haluaisin työn, joka olisi mahdollisimman stressitön! Taustalla kroonistunut masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, joiden takia simppelitkin jutut uuvuttavat ja menevät helposti pieleen, uuden oppiminen haastavaa… Koulutus on sosiaalialalta, mutta sitä en ainakaan tällä hetkellä pysty tekemään. Työelämässä kuitenkin kovasti haluaisin olla mukana. Ideoita? :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelu, harrastuksesta tulee joku ala, kädentaidot tai joku minkä itse koet vähemmän stressaavaksi. Kuitenkin on ihmisiä joilla on pysyvä psd tai kroppa ei suostu yhteistyöhön.

Vierailija
2/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöntekijä.

Vierailija
4/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR makuuvaunun koemakaaja

Vierailija
5/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha stressata liikaa asioita. Ei niillä enää merkitystä ole vuosien päästä

Vierailija
6/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri.

😄 Jostain haastattelusta luin, että tämänhetkisemme on erittäin tehtäväorientoitunut. Siinä varmaan olisi yksi vaativassa työelämässä menestymisen salaisuus.

Vierailija
7/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen missä vaan ammatissa voi tulla stressiä, väittäisin. Riippuu juuri kyseisestä organisaatiosta, että onko siellä kova työtahti ja vaatimukset. Vaikka joku kaupungin istutusten hoitaja vois kuulostaa rennolta, niin jossain siinä voi olla koko kaupunki yhdellä ihmisellä ja kiire sen mukainen 😅

Vierailija
8/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun juurikin esim. lastensuojelussa niillä on. Kun teen virhearvion, voin pahimmillani pilata pienen loppuelämän. -Ap

Vierailija
9/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialallakin on joitain leppoisia hommia esim. järjestöissä ja hankkeissa. Yleensä ei ole edes kokoaikatyötä.

Vierailija
10/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinni työstä vaan työnantajasta sen työkulttuurista. En erittele omaa työtäni tarkemmin mutta toimihenkilötehtäviä on, tietokoneen ääressä istun. Monta kansainvälistä firmaa nähnyt. Jossain pelolla johtamista, kyräilyä, kiirettä jne. Jossain rentoa, avointa työskentelyä, jossa kusymyksille ja epävarmuudellekin tilaa.

Vierailija
11/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tavotteista. Jos ei ole mitään tavoitteita, niin millään ei ole mitään väliä. Jos taas on tavoitteita, niin kyllä moni tekemäsi asia voi vaikuttaa pitkällä tähtäimellä tavoitteiden saavuttamiseen.

Vierailija
12/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla samaa ongelma. Olen vasta 30v mutta varjo entisestä.

Mulla on jäätäviä vaikeuksia olla työelämässä eivätkä ajattelemattomat kommentit auta asiaa.

Esim. Olin kuulemma epäsiisti kun tulin meikittömänä työpaikalle.

Sain aamulla paniikkia enkä halunnut meikata.

Mitäs tästä tuumatte?

Vierailija
13/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pienimuotoinen firma sellaiselta alalta, jossa riittää tekemistä. Voit itse määrittää paljonko teet sen mukaan mitä haluat tuloja.

Vierailija
14/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radion urheilutoimittaja. Katsot pelejä kesät talvet ja kommentoit välillä, mikä tilanne.

Vierailija
15/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pienimuotoinen firma sellaiselta alalta, jossa riittää tekemistä. Voit itse määrittää paljonko teet sen mukaan mitä haluat tuloja.

Alkaa vaikka tekemään kodin pientöitä palveluna. Käy pesemässä ikkunoita tms. Ottaa hommia vastaan sen verran kuin tuntuu mukavalta tehdä. Ei nuo työt varmaan lopu ainakaa isommissa kaupungeissa.

Vierailija
16/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radion urheilutoimittaja. Katsot pelejä kesät talvet ja kommentoit välillä, mikä tilanne.

Mä en usko, että se on ihan noin yksinkertaista. 😄 Taustatöitä varmaan kaikenlaista.

Vierailija
17/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vaikka tekemään kodin pientöitä palveluna. Käy pesemässä ikkunoita tms. Ottaa hommia vastaan sen verran kuin tuntuu mukavalta tehdä. Ei nuo työt varmaan lopu ainakaa isommissa kaupungeissa.

Juu, ei mitään stressiä kirjanpidosta tai toimeentulosta varsinkaan :) kylmiltään vaan yrittäjäksi vähän puuhastelemaan.

Vierailija
18/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä kokosin useamman kesän muuntajia, asentajan hommia. Oikein mukavaa ja stressitöntä. Valmistusmisen jälkeen toimistolla ollut pelkkää stressiä koko ajan.

Vierailija
19/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalialallakin on joitain leppoisia hommia esim. järjestöissä ja hankkeissa. Yleensä ei ole edes kokoaikatyötä.

Vinkkaatko minullekin, että missä olisi?

Olen ollut sosiaalialalla 20 vuotta ja mielelläni lähtisin kokeilemaan jotain leppoisia hommia.

Vierailija
20/58 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin olen sisävesilaivan kapteeni ja kesällä opettaja.

Eipä ole stressi kovin pahoin päässyt haittaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä