Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosille hakusessa H&M vauva toppahaalarit, kokoa 56 cm? Löytyykö ylimääräisenä :)

31.08.2006 |

Kovasti kaipailisin marraskuussa syntyville kaksosilleni, tytölle ja pojalle, H&M:n aivan ihania toppahaalareita :) Sävyltään saisivat olla tietenkin vaaleanpunainen ja vaaleansininen... Olen etsinyt huuto.netistä, mutta harvoin kuitenkaan sattuu löytymään " samanlaisia" ja samankokoisia... Näitä pukuja olen muuten nähnyt tosi paljon ja ovat aivan ihania :) Haluaisin ostaa hyväkuntoisina (harvoin 56 cm vaatteet ovat kuluneita :)) molemmille suht pienet, etteivät sitten huku haalareihinsa. Tarkoituksena ostaa sitten myöhemmin talvella isommat.

Löysin huuto.netistä kuitenkin kyseisen haalarin beigenä, joten tässä olisi kaivattujen haalareiden kuva:

http://riemun.huuto.net/auctionimages/8/e0/8eecbacb5b7cec018e2253221e36…

Mutta siis jos jollain tälläinen puku löytyy, vaaleanpunainen tai vaaleansininen, kokoa 56 cm ,niin mielelläni sen ostaisin :) Ja jos jaksat lähettää, niin maksan postikulut :)

Laita viestiä kuvan ja hintapyynnön kanssa sähköpostiini, niin otan pikaisesti yhteyttä :) Kiitos!

hannah1975@netti.fi

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vieläkin etsin :( Eikö keneltäkään löytyisi?

Vierailija
2/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on viime vuoden marrasvauvalle ostettu haalari vaaleanpunaisena (tai sellainen hempeä roosa). Aivan ihana haalari ja tosi hyvässä kunnossa (pestykin vain kerran tai kaksi kun ei hirveästi käytetty, liikaa vaatteita...). Koko on 62 ja oli koko talven aika passeli meidän marrasvauvalle. Kaverit ovat saaneet -tai saamassa- poikia, joten tarjolla olisi! Laita meiliä jos kiinnostaa mamasliefje @ hotmail . com (ota välit siis pois :)).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla