Just, klo 7.05 jo hullut päivät-tuotteet lopussa
Tosi reilua, menin heti klo 7 netistä tilaamaan hulluilta päiviltä. Oli valmis muistilistakin, josta siirsin tuotteet ostoskoriin. Niinpä vain siinä parissa minuutissa oli jo myyty loppuun lasten Viking goretex-talvikengät.
Onnistuiko kukaan niitä tilaamaan, ja millä ihmeen konstilla? Niitä taisi olla varastossa joka kokoa 1 pari.
Kommentit (60)
Eiköhän Jumbossa riitä vielä illallakin valikoimaa.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:17"]
Multa jäi tilaukset tekemättä, kun en päässyt kirjautumaan Stockan nettikauppaan, johon olin illalla tehnyt muistilistan haluamistani tuotteista. Nyt aamulla kirjautumissivua ei enää löytynyt mistään, joten päätin antaa olla, kun ei todellakaan napannut alkaa etsimään niitä tuotteita virtuaalikuvastoa selaamalla. Murr! :/
[/quote]
Mulle kävi samalla tavalla. Tosin huomasin tämän jo illalla klo 00, kun tavalliset sivut katosivat, joten tilanne ei tullut ihan yllätyksenä nyt aamulla.
[/quote]
En tajua, miten Stockan nettikauppa voi edelleenkin olla noin surkea, etenkin Hullujen Päivien aikaan. Mobiiliversio ei ole käytössä (ei siis tällä hetkellä edes tavalliseen nettikauppaan), tuotteiden etsiminen on vaikeaa, kirjautumissivua ei löydy...
Minä onnistuin tilaamaan siniset Vikingin goretexit kokoa 24. Olin paria minuuttia ennen seiskaa nettisivuilla ja ehdin pyöriä siinä hämmästyneenä etsien eilen tekemääni muistilistaa. Sitten tajusin että nyt on tosi kyseessä ja siirsin kuvastosta kengät ostoskoriin ja täytin osoitetietoni äkkiä. Tilaus oli tehtynä klo 7.02. :)
Eilen puntaroin onko tarjous kengistä tarpeeksi hyvä, mutta selkeästi se oli, koska kengät loppu jo nyt. Tai sitten pareja oli myynnissä vain muutamat.
Onko muilla jumittanut sivut? Olen klikannut tuotteen ja kirjannut tietoni, mutta jatka-painikkeesta en pääse eteenpäin! Olen nyt tässä kohta puoli tuntia istunut koneen ääressä painamassa sitä jatka-nappia mutta ei mene kassalle, ei:/
Sain mutta ostin ensin ns.kuumat tuoteet ja sitten eri tilauksella ns.massa kamaa.
Itse olin 7.03 tilaamassa sinisiä goretex kenkiä koossa 24, eipä osunu onni mun kohdalle... kyllä sapettaa :D ja tätä varten laitoin kellon soimaan 6.50 :D
Mikä niiden vikingien hinta on? Kiinnostaa vaan, että mikä on niin hyvä tarjous että saa av mammat noin kiihkoihin
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:57"]
Mikä niiden vikingien hinta on? Kiinnostaa vaan, että mikä on niin hyvä tarjous että saa av mammat noin kiihkoihin
[/quote]
59 e ostin viime vuonna ainakin prismasta ja nyt hulluilla päivillä maksoi 39. En tosin tiedä noiden mallien oikeaa hintaa, mutta itsekin katsoin, että voisin tilata kun saa edullisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:56"]
Sain mutta ostin ensin ns.kuumat tuoteet ja sitten eri tilauksella ns.massa kamaa.
[/quote]
Eli maksat kahdet postikulut?
No ei se tarjous niin hyvä ollut että sen takia kengät loppuisi minuutissa. Niitä on vain ollut niin vähän.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:00"]
[/quote]
59 e ostin viime vuonna ainakin prismasta ja nyt hulluilla päivillä maksoi 39. En tosin tiedä noiden mallien oikeaa hintaa, mutta itsekin katsoin, että voisin tilata kun saa edullisesti.
[/quote]
Plus postikulut.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:40"]
Minä onnistuin tilaamaan siniset Vikingin goretexit kokoa 24. Olin paria minuuttia ennen seiskaa nettisivuilla ja ehdin pyöriä siinä hämmästyneenä etsien eilen tekemääni muistilistaa. Sitten tajusin että nyt on tosi kyseessä ja siirsin kuvastosta kengät ostoskoriin ja täytin osoitetietoni äkkiä. Tilaus oli tehtynä klo 7.02. :)
Eilen puntaroin onko tarjous kengistä tarpeeksi hyvä, mutta selkeästi se oli, koska kengät loppu jo nyt. Tai sitten pareja oli myynnissä vain muutamat.
[/quote]
Voi hyvää päivää, ei edes tiedä, onko tarjous hyvä! Mutta ostaa pitää, koska muutkin :)
Ja kun on "hullut päivät"
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:00"]
[/quote]
[/quote]
Plus postikulut.
[/quote]
Saahan niitä ilman postikuluja ihan stockan liikkeestä
Minä sain ostettua kahdet Vikingit, ne 39,90 maksaneet sekä 69,90 maksaneet. Kun nettimyynti avautui, klikkasin ensiksi toiset ja sitten toiset ostoskoriin, ehdin vielä napata muutamat leggarit vanhimmalle tyttärelle vielä sen jälkeen. Sitten kassalle ja 7.02 olin jo maksanut ostokseni. Tuossa kyllä tärkeintä on olla heti valmiina, kun myynti avautuu ja hoitaa ostokset mahdollisimman nopeasti.
Mielestäni Hullujen päivien valikoima (tai lähinnä hinta/laatusuhde) on mennyt viime vuosina huonompaan suuntaan. Kunnon tarjouksia hyvistä tuotteista ei enää niin ole, tai sitten myydään halvalla ei niin laadukasta. Noissa kengissä tarjous oli kyllä ihan hyvä, toivottavasti ovat laadukkaat, niin kuin Vikingit yleensä.
maksaisin kyllä mielelläni 39e, vs 59 tai 69e, varsinkin kun pitää ostaa kenkiä useammalle lapselle. siinä kohtaa se säästö tuntuu =)
Se 39€ tarjous oli vain kokoon 30 saakka. Se oli ihan hyvä tarjous, mutta tuo isompien kokojen kalliimpi hinta on ihan ssma tarjoushinta kuin muuallakin...
joo, tuolla 69e saa cittaristakin muistaakseni nyt. toki tuolta ne varmaan tilaa siinä samalla kun muutkin tuotteet tai jos värivaihtoehdot on erit
Mulla oli odd mollyn neuletakki korissa, vaan joku muun nappasi sen.