Kuinka mies kertoi haluavansa lapsia kanssasi?
Kuinka ja kuinka moni mies on kertonut haluavansa lapsia kanssasi ja suostuitko?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:16"]
...ja sanoit sen jälkeen, ettet haluakaan lapsia. Aika epeli :D
[/quote]
En ole huijannut ketään. Olemme olleet naimisissa vasta hetken. Voin kuvitella haluavani äidiksi tulevaisuudessa ja nyt on "pohja" kunnossa sitä varten.
[/quote]
Kuka mies nyt jaksaa vuosia odottaa? Taisit vain huijata itsesi avioon miehen vauvakuumeen varjolla. Kuinka monta vuotta tulee olemaan väliä tuon miehen vauvatoiveen ja sen oikean lapsen syntymän välillä? Paljonko siitä toiveesta on aikaa nyt? 3 vuotta? Ei naisetkaan odottele mitään ehkä joskus juttuja. Toivon, että miehesi tajuaa pian ettet aiokaan hänelle niitä lapsia antaa ja vaihtaa sinut perhekeskeiseen äitityyppiin.
Oltiin oltu yhdessä ehkä 5 kk, mies sanoi I want you pregnant. Olin ihan että jestas, tää olis sitten tässä. Huh, mikä tyyppi. Nyt ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja oikeasti ihanampaa miestä ja isää saa etsiä. Laitoin tuon oudon tokaisun nuoruuden piikkiin:) ja lapsikin tuli parin vuoden päästä.
Ensimmäinen lapseni oli puhdas vahinko, olimme tuolloisen poikaystäväni kanssa parikymppisiä ja hän oli armeijassa kun tulin vahingossa raskaaksi. Kyllähän siitä kuitenkin molemmat ilahduttiin ja eleltiin perheenä pari vuotta kunnes ero tuli. Sen jälkeen seurustelin hetken erään toisen miehen kanssa joka puhui suhteen alkumetreiltä alkaen tyyliin: "sitten kun sä synnytät mulle lapsia" olin vähän että ööö. Ero tuli. Sittemmin tapasin nykyisen aviomieheni joka kyllä kertoi suhteen alussa haluavansa myös omia lapsia minun esikoisen lisäksi, mutta ei painostanut tms millään lailla. Nyt meillä on kaksi yhteistä lasta ja tämä minun ihana esikoinen jonka mies on ottanut täysin omakseen. Puhuukin aina että hänellä on kolme lasta.
"Ihan ensiksi, mä tahdon neljä lasta ja kissan."
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 02:57"]
Kuinka ja kuinka moni mies on kertonut haluavansa lapsia kanssasi ja suostuitko?
[/quote]
"Oho! Tää hajos!"
Mun mies kysyi multa että "meinasitko, että ollaan aina kaksistaan, vai voitaisiko yrittää saada lapsi?" Naimisissa olimme tuossa vaiheessa olleet reilut 4 vuotta.
On kaikkia ehkäisyvaihtoehtoja vastaan. Mulle ei hormonit sovi, ja vaihtoehtoja miettinyt, mutta mies kaikkia vastaan :D Kaksi lasta on ennestään, mutta lapsiluvun piti olla täys. Nyt mies kuumeilee ilmeisestikin, en tiedä oikeen miten suhtautua.
Mulla on käynyt munkki, kun kukaan eksäni eikä nykyiseni ole halunnut lapsia. Kaipa tällainen vela on osannut sitten kantensa valita, ja tullut rakastuttua vain samanlaisiin miehiin kuin itsekin olen. Nykyiselle pamautin heti ensimmäisillä treffeillä kysymyksen, haluaako lapsia - ei onneksi halunnut. Tahdikasta. :)
Ensin mieheni kertoi minulle, että tuskin hän enää lapsia haluaa. Ollut kerran naimisissa ja silloinen vaimo yritti tehdä lapsen jättämällä salaa ehkäisyn pois. Ilmeisesti tämä jätti "trauman" asiasta.
Sitten minä tulin vahingossa raskaaksi, kerroin miehelle heti, että en pidä lasta. En olisi edes voinut juuri sillä hetkellä. Sitten jonkin aikaa sen jälkeen mieheni alkoi puhumaan, että än on miettinyt asiaa paljon ja kun elämäntilanne sallii (opiskelut suoritettu), niin hän haluaisi sittenkin yrittää. Eli asia on ajankohtainen muutaman vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 02:57"]
[/quote]
Mun mies kertoi ekaa kertaa lapsitoiveestaan kertomalla unensa, jossa minä, mies ja tyttäremme olimme puistossa ja hän kävi ostamassa jätskit koko perheelle :) toisella kertaa vauvahaaveet tulivat ilmi hänen sanoessaan haluavansa kuulemma toisen äkäpussin taloon, kun minun kiukutteluni ei kuulemma ole riittäväksi asti... ;))) olosuhteista johtuen ei vielä voida alkaa perhettä perustamaan mutta vauvahaaveilua on ja päivittäin
Runkkasi naamalleni, ymmärsin tästä, että nyt tehdään se vauva!
Nuoruusvuosinani saksalainen poikaystäväni kysyi, montako lasta ME haluaisimme tulevaisuudessa. Mielestäni se oli niin ihanasti kysytty, vaikka se olikin tuolloin 17-vuotiaalta pojalta ja olimme nuoria. Olen itse aina rakastanut lapsia, joten en ottanut kysymystä yhtään pahakseni vaan vastasin suoraan hänelle, että niin monta kuin hänelle sopii (2-3). Valitettavasti tiemme erkanivat osittain pitkän välimatkan vuoksi, mutta muistelen poikaa yhä lämmöllä. Nuorina oli ihana suunnitella yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan, vaikka naimisiin emme loppujen lopuksi menneetkään ja lapsetkin jäivät vain ajatusten tasolle.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:31"]
Kuka mies nyt jaksaa vuosia odottaa? Taisit vain huijata itsesi avioon miehen vauvakuumeen varjolla. Kuinka monta vuotta tulee olemaan väliä tuon miehen vauvatoiveen ja sen oikean lapsen syntymän välillä? Paljonko siitä toiveesta on aikaa nyt? 3 vuotta? Ei naisetkaan odottele mitään ehkä joskus juttuja. Toivon, että miehesi tajuaa pian ettet aiokaan hänelle niitä lapsia antaa ja vaihtaa sinut perhekeskeiseen äitityyppiin.
[/quote]
Ikävää tekstiä ja ihan omaa höpöilyäsi tuollainen. Ai että halusin niin kipeästi naimisiin että vaikka vilpillä? Edelleenkään en ole huijannut ketään eikä ole syytä olettaa että miehenikään kokisi niin. Kumpikin meistä halusi naimisiin ja olemme molemmat selvillä siitä mitä tulevalta toivomme.
Lapsi ei ole mikään tavara joka "annetaan" eikä minua sido mikään velvoite aikarajoineen tämän suhteen.
Mies oli ollut pari viikkoa tosi hiljainen, töistä tullessa söi ja katseli vain telkkaria, ei paljon puhuttu mitään. Pelkäsin jo että haluaa erota. Yksi ilta olin lukemassa makkarissa, mies tuli sinne ja sanoi että on miettinyt että alettaisko yrittämään vauvaa. Minä olin jo salaa haaveillut asiasta (olen miestä 4 vuotta vanhempi), eikä tarvinnut enempää houkutella. =)
Me Ibrahim fuki fuki you Irma, we many bambino.
Ostimme oman asunnon. Melkein heti kun olimme muuttaneet sisään, mies istutti minut keittiön pöydän ääreen ja sanoi, että eikös nyt olisi aika hankkia lapsi, kun on asuntolainakin, ja asunnossa tarpeeksi tilaa.
Ei se ihan yllätyksenä tullut, oli meille molemmille ollut ensi treffeistä asti selvää, että haluamme lapsia.