Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän toosa mennyt pilalle alatiesynnytyksessä?

Vierailija
07.10.2014 |

Whaaaaat? Luin tuota ketjua sektiomyönteisyydestä ja olen ihan järkyttynyt että ihmiset oikeasti haluavat sektion sillä varjolla kun pelkäävät että pimppi menee pilalle! Onko tämä joku vaiettu juttu josta en ole saanut kuulla? Onko teitä oikeasti joiden alapää on mennyt huonompaan jamaan synnytyksen jälkeen?
Itselläni on tuntoaisti vaan parantunut alatiesynnytysten jälkeen. Kommentoin tuonne ketjuun ja se teilattiin aivan täysin! Vannon vaikka käsi raamatulla että totta se on! Kolme synnytystä minulla on siis takana. Ennen alatiesynnytystä en edes saanut emätinorgasmeja. Vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen aloin saamaan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä että joku ei usko tuota.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun pimppi tiukkenee entisestään, tissit kasvaa ja kiinteytyy, megaorgasmeja tulee koko ajan ihan itsestään.
Vain av:lla.

Vierailija
42/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei tullut mieleenkään roudata telkkaria synnytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari kuukautta en uskaltanut katsoakaan alapäätä. Ensimmäiseen viiteen kuukauteen en edes koskenut muuta kuin pesulla. Nyt 7kk jälkeen se toimii jotakuinkin samalla tavalla kuin ennen, paitsi etten voi ottaa miestä niin syvälle kuin ennen, kun se sattuu. En tiedä mistä johtuu, enkö vain ennen ole tuntenut tätä, vai onko tuolla joku vielä vinksallaan. Kierukka laitettiin, ja se oli vähän hankala operaatio kun kohdunsuu oli kaukana ja huonossa asennossa.

En nyt sanois että tää kuitenkaan pilalle meni. Olen yllättynyt positiivisesti, että toimii näinkin hyvin, kun omat odotukset oli vähän matalammalla.

Vierailija
44/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt pilalle kahdesta alatiesynnytyksestä, vaikka ekassa tulikin reippaat repeämät. Itse asiassa aikaisempaa parempi täälläkin.

Vierailija
45/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut synnytys alapäätäni saati seksielämääni.

Vierailija
46/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ei juuri eroa eikä mieskään valittanut. Sen sijaan sain ekasta lapsesta laskeuman, jonka takia mun on vaikea käydä pissalla. Pimpin ulkonäöstä kyllä puhutaan, sisällöstä ei

Vierailija
47/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte ettei tunto kärsinyt yhtään synnytyksessö, oliko teillä tuntoa alunperinkään paljoa ja nautitteko ennen synnytystöö yhdynnästä? Itsellä se tilanne, että tunnen miehen peniksen kauttaaltaan todella hyvin pimpin sisällä ja osuessaan oikeisiin kohtiin, tuntuu yhdyntä aivan taivaalliselta. Jos tämä muuttuisi yhdynnässä, olisi se traagista. Naisilla on erilaiset alapäät, joillakin ei ole samalla tavalla tuntoa kuin toisilla tai he eivät nauti yhdynnästä samalla lailla kuin toiset joten yhdynnän aiheuttamat muutokset eivät tunnu niin radikaaleilta.

Vierailija
48/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 3. asteen repeämät, jotka tikattiin leikkaussalissa. Synnytyksestä aikaa 7 kk ja pimppi näyttää/tuntuu aivan samalta kuin ennenkin. Varmasti joku haalea arpi löytyisi etsimällä ja spottivaloa käyttämällä, mutta itse en ainakaan peilillä huomannut eikä mieskään läheltä tutkiskellen.

Vierailija
49/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen olisin vielä ollut mukana kuorossa, mutta kolmas synnytys pilasi alapääni. Vaikea imukuppisynnytys ja pahat, leikkaussalissa korjatut repeämät. Seurauksena väljä ja tunnoton emätin.

Vierailija
50/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kiihottuuko porukka täällä oikeesti jostain vauvasta pimpulissa kun orgasmiherkkyys lisääntyy ja saadaan emätinorgasmeja? Saitteko synnytysorgasmeja?

Vierailija
51/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En revennyt yhtään, ei tehty epparia eikä tikin tikkiä. Ainoa miten huomaan eron entiseen, on emättimen suuakon suurempi koko. (synnytyksestä 2,5kk) eli ei mennyt pilalle.. Lihasjumppaa ennen ja jälkeen synnytysten, se on se niksi. Emätinorgasmeja sain ennenkin ja saan edelleen. Joillakin nyt vain repeää pahasti tai ei tapahdu juuri mitään muutosta. Mutta en nyt kuitenkaan sano, että pimppi on _parempi_ kuin ennen synnytystä kenelläkään.

Vierailija
52/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
53/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä repeämät korjattiin nukutuksessa, lantionpohjanlihakset oli huonossa kunnossa ja meni vuosi ennenkuin juoksulenkillä ei lirahdellut. Seksielämä ei kärsinyt. Toisen synnytyksen jälkeen osasin varautua lantionpohjanjumpalla jo raskausaikana, ei repeämiä ja juoksemaankin pystyi jo jälkitarkastuksen jälkeen. Eli mulla kaksi ihanaa alatiesynnytystä ja seksikin yhtä ihanaa kuin ennen synnytyksiä. Mieskin oli yllättynyt kun ei minun alapää näytä yhtään erinäköiseltä aikaisempaan. :D Toki sektio on tärkeä toimenpide silloin kun vauvan tai äidin henki on vaarassa, mutta sektion nähneenä en ikinä siihen vapaaehtoisesti lähtisi, silläkään uhalla että alapää ei olisi entisensä..

Vierailija
54/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kumpikin sivu näy? Täällä on teknistä vikaa :(

Vierailija
55/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt pilalle. Tuntoherkkyys on parempi ja ulkonäkö ei muuttunut epparista huolimatta. Siististi ammattitaidolla hoidettu kätilöinti ja lantionpohjalihasten harjoitukset ennen ja jälkeen synnytyksen varmaan auttoivat asiaa. 

Pelkäsin kaikkea turhaan etukäteen. Alatiesynnytys oli helppo myös toipumisen kannalta rankasta kohtutulehduksesta huolimatta verrattuna siihen mitä sektiokavereilla on ollut. Mieheltä olen kysynyt suoraan, onko alapää missä kondiksessa. Ei kuulemma muutosta, ainakaan huonompaan. Meillä puhutaan suoraan, joten kaipa tuo olisi sanonut, jos olisi räjähtänyt pimppi.

Vierailija
56/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt pilalle, mutta tavallaan ihmettelen ennen, mikä ihmeen evolutiivinen jäänne "toosa on". Samaan pääreikään tulee virtsaputken suu, vagina ja vielä lapsetkin pitää puskea olot samasta rööristä. Aivan mahdottoman epäkäytännöllistä ja kivuliasta. Uskon, että ihmisen ei ole edes tarkoitus lisääntyä tulevaisuudessa, koska siitä on tehty niin hankalaa.