Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän toosa mennyt pilalle alatiesynnytyksessä?

Vierailija
07.10.2014 |

Whaaaaat? Luin tuota ketjua sektiomyönteisyydestä ja olen ihan järkyttynyt että ihmiset oikeasti haluavat sektion sillä varjolla kun pelkäävät että pimppi menee pilalle! Onko tämä joku vaiettu juttu josta en ole saanut kuulla? Onko teitä oikeasti joiden alapää on mennyt huonompaan jamaan synnytyksen jälkeen?
Itselläni on tuntoaisti vaan parantunut alatiesynnytysten jälkeen. Kommentoin tuonne ketjuun ja se teilattiin aivan täysin! Vannon vaikka käsi raamatulla että totta se on! Kolme synnytystä minulla on siis takana. Ennen alatiesynnytystä en edes saanut emätinorgasmeja. Vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen aloin saamaan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä että joku ei usko tuota.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä raskaus pilaa alapään käyttökelvottomiksi.
Kuvottavaa. En ikinä olisy synnyttäneen naisen kanssa.
Löysähän siitä tulee kun punkeaa monta kiloa painavan mötin pihalle. Sääliksi käy niitä miehiä jotka jäävät naisen rinnalle. Varmasti juoksee vieraissa tai jättää löysäpilluisen raskausarpisen naisensa.
Onkin ihan kun paikat repeää ja sitten niitä parsitaan kokoon ai että. ..hyi v....

Vierailija
2/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhc

Vierailija
4/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 00:12"]

Te jotka väitätte ettei tunto kärsinyt yhtään synnytyksessö, oliko teillä tuntoa alunperinkään paljoa ja nautitteko ennen synnytystöö yhdynnästä? Itsellä se tilanne, että tunnen miehen peniksen kauttaaltaan todella hyvin pimpin sisällä ja osuessaan oikeisiin kohtiin, tuntuu yhdyntä aivan taivaalliselta. Jos tämä muuttuisi yhdynnässä, olisi se traagista. Naisilla on erilaiset alapäät, joillakin ei ole samalla tavalla tuntoa kuin toisilla tai he eivät nauti yhdynnästä samalla lailla kuin toiset joten yhdynnän aiheuttamat muutokset eivät tunnu niin radikaaleilta.

[/quote]

Raskaus ja synnytys viimeistelevät alapään. Itse ja moni muukin nainen saa raskauden ja synnytyksen jälkeen helpommin emätinorgasmeja. Mieheni on ainakin ihan innoissaan asiasta.

Vierailija
5/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi pilalle, mutta orgasmin jälkeen sattuu pari minuuttia, minulle jäi hermovaurioita ensimmäisestä alatie synnytyksestä. :( Harvinaista kyllä, mutta mahdollista. Toisesta synnytksestä tuli sitten neljännen asteen repeämä ja sulkijalihas meni kokonaan poikki. Lääkäri sanoi että jos kolmonen tulee niin ehdottomasti sektiolla, muuten menetän melko varmasti pidätyskykyni. Eli jälkeenpäin katsottuna olisi ollut fiksumpaa synnyttää sektiolla mutta ei sitä koskaan tiedä, joillakin on helpot alatiesynnytkset. Kuitenkaan siihen leikkiin ei kannata ryhtyä ellei tiedosta näiden vaurioiden mahdollisuutta.

Positiivinen asia meidän kohdalla oli alapään laajeneminen. Miehellä sen verran iso että ennen sattui, nyt yhdyntä helpompaa ja nautinnollisempaa. :)

Vierailija
6/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun värkkini löystyi ja leveni ja on rumempi. Seksi tuntuu paremmalta,mutta pitäis jumpata, itseä löysyys haittaa. 

Vierailija
7/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 alatiesynnytystä takana eikä oo paikat pilalla. Ulkonäkö ei ikinä oo kovin kehuttava ollutkaan mutta myös mulla tuntoaisti parani ensimmäisen synnytyksen jälkeen huomattavasti. Seksi on aivan ihanaa, lihaksia olen treenannut ja kaipa sitten ajavat asiansa vaikken varmasti yhtä tiukka ole kuin ennen lapsia muuten. Myös mulle sektio oli se kauhukuva.

Vierailija
8/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni, lensi ikkunasta ulos.

Vierailija
9/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahden alatiesynnytyksen jälkeen ei ole ainakaan mennyt pilalle. Onhan se voinut muuttua, siihen viittaisi se että ekan synnytyksen jälkeen (josta pieni pinnallinen repeämä ja muutama tikki) olin enempi sitä mieltä että "pilalla" on, mutta ehkä se siitä palautui ja tokassa ei sitten juuri enää muuttunut. Jos on muuttunut huonompaan suuntaan niin ulkonäöltä vain, käytettävyys on parantunut ainakin. Eikä kukaan muista miltä mun pillu on ennen lapsia näyttänyt, niin mitäpä tuosta.

Vierailija
11/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä :) synnytin viikko sitten, en saanut kuin muutaman tikin :)

Vierailija
13/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 v. viimeisesti synnytyksestä (yht 3) ja kyllä emätin jonkin verran löysempi on kuin aiemmin, mutta toisaalta saan helpommin orgasmeja. Itsekin tätä olen ihmetellyt, kun periaatteessa en pysty puristamaan penistä entisellä tavalla (miehelläni aika ohut penis), mutta tästä huolimatta saan paljon parempia orgasmeja. Ehkä parhaiten osaan sen selittää sillä, että tuntuu kuin g-piste olisi siirtynyt synnytysten myötä eri paikkaan ja olisi nyt helpommin stimuloitavissa pienemmälläkin peniksellä. Ja ejakuloimaan olen alkanut vasta synnytysten myötä. 

Vierailija
14/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt pilalle. Ei ole edes kärsinyt, vaikka pari tikkiä on joka synnytyksessä laitettukin (3 alatietä takana, ekassa tehtiin eppari, muissa tuli pieni repeämä).  Sanoisin jopa että tuntoherkkyys on parantunut verrattuna lapsettomiin aikoihin. Menkat muuttuivat vuolaammiksi, mutta ne sai onneksi hormonikierukalla pois. Eli hyvä tilanne kaiken kaikkiaan.

Vierailija
15/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mennyt. Todellakaan.

Vierailija
16/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, nyt ovat 7v ja 5v. Ekassa synnytyksessä tehtiin eppari ja tuli pari pientä repeämää, toisessa tuli yksi pieni nirhauma. Ulkonäkö ei tietenkään ole samanlainen kuin ennen lapsia, mutta onneksi meidän seksielämä ei ole koskaan ollut vain pillun ulkonäön varassa. Tiukkuus on hyvin lähellä aikaa ennen lapsia, ei siis ole löystynyt niin, että haittaisi mitään, kovasti mies seksiä on vonkaamassa edelleen, joten tuskin se tunto hänellekään on merkittävästi huonontunut. Joskus oli miehen kanssa puhe synnytysten jäljistä alapäästä ja kun mainitsin siitä (omasta mielestä rumasta) eppariarvesta, niin mies oli ihan yllättynyt, että ai onko siellä joku arpi, ei ole huomannut mitään, eikä ilmeisesti kiinnostakaan. 

Näin muuten viime yönä unta, että jouduin sektioon, kaikki meni ihan ok siinä unessa, mutta muistan, miten pettynyt olin kun en saanut synnyttää alakautta. Toivottavasti saan seuraavankin (jos luoja suo kolmannen meille) synnyttää alateitse.

Vierailija
17/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
18/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siitä tuli suohirviö! :'(

No ei nyt sentään. Ei se synnytys mitään pilannut, tosin sain vain nirhaumia ja muutaman tikin. Seksiä on yhtä paljon kuin ennenkin ja se tuntuu samanlaiselta, tosin olen hiukan herkempi saamaan orgasmin.

Vierailija
19/56 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/56 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 00:12"]

Te jotka väitätte ettei tunto kärsinyt yhtään synnytyksessö, oliko teillä tuntoa alunperinkään paljoa ja nautitteko ennen synnytystöö yhdynnästä? Itsellä se tilanne, että tunnen miehen peniksen kauttaaltaan todella hyvin pimpin sisällä ja osuessaan oikeisiin kohtiin, tuntuu yhdyntä aivan taivaalliselta. Jos tämä muuttuisi yhdynnässä, olisi se traagista. Naisilla on erilaiset alapäät, joillakin ei ole samalla tavalla tuntoa kuin toisilla tai he eivät nauti yhdynnästä samalla lailla kuin toiset joten yhdynnän aiheuttamat muutokset eivät tunnu niin radikaaleilta.

[/quote]

Kyllä mä tunsin ihan hyvin ennenkin ja nautin ennenkin. Mun mielestä seksissä on aina ollut parasta nimenomaan yhdyntä ja se peniksen liike sisällä.

Mun pimpin ulkonäkö kyllä muuttui rumemmaksi jos häpyhuulet avaa, eli se suuaukko on avoimempi kuin ennen synnytystä, mutta tunto parani entisestään. Ja mulla on aina alkanut seksielämä parin viikon sisään synnytyksestä, koska ne on menneet aina niin hyvin ja helposti.

Lisäksi jumpan voima on ihmeellinen. Mitä paremmin tuntee alakerran lihaksiston, sen enemmän sillä voi säädellä omaa nautintoaan.