Mikä asia on viimeksi häirinnyt yöuntasi?
Kommentit (61)
Epäselvät asiat erään miehen kanssa, konkurssin uhka, epäily siitä, että olen rakennuttanut hometalon.
vauva haluaa tissiä, mies haluaa seksiä, kissa haluaa ruokaa, kaikki haluavat multa jotain ja minä haluan vain nukkua, edes pienen hetken! :(
Tyttö laittaa joskus koulusta tekstareita kysyäkseen jotain. En ole muuten herkkäuninen, mutta herään noihin tekstareihin samalla tavalla kuin aikoinaan heräsin vauvan ääniin yöllä. Mies ei herännyt silloin eikä nytkään, jatkaa vain kuorsaamistaan.
Naapuri huutaa aina munaa saadessaa kuin hyeena. Alusta loppuun. Ei mitään hienovaraista huohotusta tai voihketta tai orgasmin hetkellä kiljahtelua, vaan palosireenityylistä ujellusta, suoraa huutoa ja kirkumista koko akti niin että loppua kohti alkaa daamilta äänikin särkyä. Olen sikeäuninen, ei haittaa kolinat, telkkarit, musiikit tai rapussa kolistelulle haukkuvat koirat, mutta tuohon herään ja joka kerran mietin, että miten se kundi pystyy viemään homman loppuun asti ilman että pokka pettää.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 03:41"]
Tyttö laittaa joskus koulusta tekstareita kysyäkseen jotain. En ole muuten herkkäuninen, mutta herään noihin tekstareihin samalla tavalla kuin aikoinaan heräsin vauvan ääniin yöllä. Mies ei herännyt silloin eikä nytkään, jatkaa vain kuorsaamistaan.
[/quote]
Siis tekstarit häiritsevät yöuntasi. Miksi sun tyttö on koulussa yöllä?
Työstressi ja "syövyttävä", kupliva ääni vatsassa. Olisiko närästystä tai refluksia?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 04:07"]
[/quote]
[/quote]
Voisko se olla vaikka Atlantin takana? Tai Uudessa-Seelannissa vaihtarina?
ohis
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 04:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 04:07"]
[/quote]
[/quote]
Voisko se olla vaikka Atlantin takana? Tai Uudessa-Seelannissa vaihtarina?
ohis
[/quote]
Mä veikkaan että nuo vanhemmat on työttöminä ja nukkuvat kotona iltapäivään, kunnes lapset tulee koulusta
Tuleva avioero ja kaikki siihen liittyvät asiat.
Työstressi ja ahdistus epäselvästä ja epäoikeudenmukaisieta työnjaosta, työpaikan vapaamatkustajat ja vastuunpakoilijat kuormittaa kellon ympäri.
Kissanpentu puree varpaita. Kun piilotan varpaat peiton alle niin mirri siirtyy syömään hiuksia.
Mies. Se saa nukkua pitkään ja mennö töihin niin myöhään kuin haluaa ellei ole aamulla jotain tärkeitä paltsuja. Itse joudun heräämään joka aamu kuudelta. Ei ole kivaa herätä klo 03 siihen että joku kolistelee keittiössä tai katsoo leffaa. En saa heti unta ja sitten kun saan pitää jo herätä. Viikonloppuna voisin nukkua pidempään mutta lapsi herää jo klo 7 ja silloin on noustava itsekkin. Mukava kun neljään vuoteen saanut nukkua kunnolla. Nytkin väsyttää niin että kaadun kohta
Palovarotin alkoi piippaan patterin loppumista. Sit poika yski koko yön. Yskii edellleen. Haukotus*
Yöunta on häirinnyt jo jonkun aikaa semmoinen kurkkuun nouseva sitkeä lima, kiitos kysymästä. Pitäisi kai mennä lääkäriltä kysymään, josko olisi astmalääkityksen aika.
Yläkerran tenava juoksentelee niin että herään, lautalattiat ja vanha talo
Työasiat