Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään muulla tullut kamala oksetusolo toisesta koronarokotteesta?

Vierailija
02.09.2021 |

Oksettaa ja pelottaa käydä nukkumaan, jos nukkuessa oksennan. Tänään otettu rokote.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Tuollaiseen suostutte muutaman kuukauden takia?

Eihän se rokotus ole voimassakaan kuin puolisen vuotta vai miten se nyt oli?

Ihan älytöntä, sanonpahan vaan. Mitä te sitten teette kun vaikutus lakkaa?

Katsetaan videoita netistä viihteenä, kun rokotteettomat veli venäläiset jonottavat paikalliseen sairaalaan syysflunssan pahennuttua. 😆

Vierailija
42/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi silleen, että kun minä otin rokotteen niin muutaman kuukauden päästä äidilleni tuli menopaussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ois kannattanut selvittää perusteellisesti mihin olet lähtenyt. Kuuntele ennen kolmannetta piikkiä puolueettomia tutkijoita, eikä pelkästään Ylen ja THL:n puhuvia päitä.

Mene sinä siellä Pietarissa punajuurisatoa nostamaan, kylmä talvi luvassa.

Silloinhan se rokotus juuri toimii, kun jotain tuntemusta siitä tulee - silloin kroppa työskentelee muodostaakseen suojaa tautia vastaan.

Olisi todnäk selvinnyt täysin samoin oirein itse koronasta. Nyt joutuu ne kärsimään uudestaan kun saa koronan, kun se rokote ei suojaa tartunnalta kumminkaan. Mutta tietääpähän sitten mitä odottaa.

Vierailija
44/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisellä tuli kutinaa siinä odotustilassa odotellessa. Meinasin jo nousta sanomaan, mutta onneksi oireet eivät pahentuneet. Kitalaki turposi vähän ja kutitti.

Nyt oksettaa ja viluttaa. Saa nähdä nouseeko kuume. Paska olo.

Rokotteesta voi pahimmillaan tulla anafylaktinen reaktio

Pahimmillaan kauppareissulla voi joutua puukotetuksi. Kannattaa just näiden ääritapausten takia pelätä ja pelotella.

🐑💉💉💉😏

Vierailija
45/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ekasta.

Toisesta kipeytyi käsi pahasti ja vielä nyt kuukauden jälkeenkin siinä on tietty kipeä tuntemus lihaksessa.

Mulla sama, mutta ei onneksi kestänyt noin kauaa. Särki ja puutu taukoamatta, oli harvinaisen vmäistä kun ei pysty kunnolla nukkumaan ja kipu vie keskittymiskyvyn. Ekasta ei tullut mitään.

Omg long covid siis

Vierailija
46/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisellä tuli kutinaa siinä odotustilassa odotellessa. Meinasin jo nousta sanomaan, mutta onneksi oireet eivät pahentuneet. Kitalaki turposi vähän ja kutitti.

Nyt oksettaa ja viluttaa. Saa nähdä nouseeko kuume. Paska olo.

Rokotteesta voi pahimmillaan tulla anafylaktinen reaktio

Pahimmillaan kauppareissulla voi joutua puukotetuksi. Kannattaa just näiden ääritapausten takia pelätä ja pelotella.

Samasta syystähän itse otit rokotteen. Kun pelkäät tautia, joka on vaarallinen vain parille prosentille...

Vierailija
47/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ekasta rokotteesta käsi vain kipeäksi. Tokasta eteni niin, että aamupäivällä sain rokotteen ja käsi tuli kipeäksi, illalla nousi kuume, aamuyöllä heräsin ja oksensin ja vielä seuraavana aamupäivänä oksensin kerran. Illalla kuume loppui. Seuraavana päivänä olin ok. Ei se oksentaminen harvinainen reaktio rokotukseen ole. Tsemppiä!

Vierailija
48/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rokote aine todella tarkoitettu ihmisen elimistöön.  Tutkimusta vielä tarvitsee.

Vierailija
49/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ekasta.

Toisesta kipeytyi käsi pahasti ja vielä nyt kuukauden jälkeenkin siinä on tietty kipeä tuntemus lihaksessa.

Mulla sama, mutta ei onneksi kestänyt noin kauaa. Särki ja puutu taukoamatta, oli harvinaisen vmäistä kun ei pysty kunnolla nukkumaan ja kipu vie keskittymiskyvyn. Ekasta ei tullut mitään.

Omg long covid siis

Tuli muuten jossain kohtaa mieleen kun keskellä yötä heräili että mitä jos tämä jääkin krooniseksi... Siinä kohtaa ei olisi enää paljon naurattanut. Kivat tietysti heille jotka ilman oireita selviävät, mutta onko tämä nyt oikeasti 6kk suojan arvoista. Omalla kohdalla ei, mieluummin sitten vaikka välttelen kontakteja sen 6kk. Eihän se koronoo tartunta ole edes varma ja jos tällä alueella niitä on sen 1-2 viikossa niin huonoa tuuria sitten. Tietysti Murphyn laki iskee ja käy sama kuin rokotteesta, elämä on..

Vierailija
50/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ylipainoisilla vähemmän sivuvaikutuksia? Itse olen reilusti ylipainoinen, tähän mennessä vaikutukset olleet lieviä. Pikkusiskollani rasvaprosentti pieni, kuntosaleilee ja on tosi timmissä kunnossa - nousi 39 asteen kuume ja oli sairaana useamman päivän.

Vierailija
51/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmen päivän kaameaa krapulaa vastaava olo tokan pitkin jälkeen.

Vierailija
52/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo, rintaa, kaulaa ja leukaa särkee.

Rokote otettu 7 h sitten.

N27

Vierailija
53/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun ihminen vaipuu koomaan tai kuolee niin idiootit kyynel silmäkulmassa hurraa kun rokote on tepsinyt:D

Vierailija
54/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jäi täytekakku ahmimatta sinä iltana.  

Vierailija
55/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha olo, rintaa, kaulaa ja leukaa särkee.

Rokote otettu 7 h sitten.

N27

Jalka puutui, tuli ihottuma ja vuokra nousi. On vaarallinen piikki, juu'u...

Vierailija
56/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut vetää lärvejä edellisiltana ennen rokotetta. 

Vierailija
57/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eikä ole helpottanut. Toisen Pfizerin sain heinäkuun alussa.

Vierailija
58/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin hyvä pointti. Voisko olla näin. Pulskemmat ok, ruipelot tullee kippeeks. Ite 179cm 106 kg - ei mittää oireita myöskää 2 piikistä. Syön kyllä paljon C ja D vitamiineja.

Vierailija
59/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole edes kuumetta, vaikka hoitaja vähän lupaili, että saisin tänään tai huomenna kuumetta. 

Vierailija
60/62 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aivan sekaisin. Ei siitä mitään oireita voi tulla.

Tarvitsette henkistä apua.