Kenelläkään muulla tullut kamala oksetusolo toisesta koronarokotteesta?
Oksettaa ja pelottaa käydä nukkumaan, jos nukkuessa oksennan. Tänään otettu rokote.
Kommentit (62)
Meillä kävi silleen, että kun minä otin rokotteen niin muutaman kuukauden päästä äidilleni tuli menopaussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois kannattanut selvittää perusteellisesti mihin olet lähtenyt. Kuuntele ennen kolmannetta piikkiä puolueettomia tutkijoita, eikä pelkästään Ylen ja THL:n puhuvia päitä.
Mene sinä siellä Pietarissa punajuurisatoa nostamaan, kylmä talvi luvassa.
Silloinhan se rokotus juuri toimii, kun jotain tuntemusta siitä tulee - silloin kroppa työskentelee muodostaakseen suojaa tautia vastaan.
Olisi todnäk selvinnyt täysin samoin oirein itse koronasta. Nyt joutuu ne kärsimään uudestaan kun saa koronan, kun se rokote ei suojaa tartunnalta kumminkaan. Mutta tietääpähän sitten mitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisellä tuli kutinaa siinä odotustilassa odotellessa. Meinasin jo nousta sanomaan, mutta onneksi oireet eivät pahentuneet. Kitalaki turposi vähän ja kutitti.
Nyt oksettaa ja viluttaa. Saa nähdä nouseeko kuume. Paska olo.
Rokotteesta voi pahimmillaan tulla anafylaktinen reaktio
Pahimmillaan kauppareissulla voi joutua puukotetuksi. Kannattaa just näiden ääritapausten takia pelätä ja pelotella.
🐑💉💉💉😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekasta.
Toisesta kipeytyi käsi pahasti ja vielä nyt kuukauden jälkeenkin siinä on tietty kipeä tuntemus lihaksessa.Mulla sama, mutta ei onneksi kestänyt noin kauaa. Särki ja puutu taukoamatta, oli harvinaisen vmäistä kun ei pysty kunnolla nukkumaan ja kipu vie keskittymiskyvyn. Ekasta ei tullut mitään.
Omg long covid siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisellä tuli kutinaa siinä odotustilassa odotellessa. Meinasin jo nousta sanomaan, mutta onneksi oireet eivät pahentuneet. Kitalaki turposi vähän ja kutitti.
Nyt oksettaa ja viluttaa. Saa nähdä nouseeko kuume. Paska olo.
Rokotteesta voi pahimmillaan tulla anafylaktinen reaktio
Pahimmillaan kauppareissulla voi joutua puukotetuksi. Kannattaa just näiden ääritapausten takia pelätä ja pelotella.
Samasta syystähän itse otit rokotteen. Kun pelkäät tautia, joka on vaarallinen vain parille prosentille...
Mulla tuli ekasta rokotteesta käsi vain kipeäksi. Tokasta eteni niin, että aamupäivällä sain rokotteen ja käsi tuli kipeäksi, illalla nousi kuume, aamuyöllä heräsin ja oksensin ja vielä seuraavana aamupäivänä oksensin kerran. Illalla kuume loppui. Seuraavana päivänä olin ok. Ei se oksentaminen harvinainen reaktio rokotukseen ole. Tsemppiä!
Onko rokote aine todella tarkoitettu ihmisen elimistöön. Tutkimusta vielä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekasta.
Toisesta kipeytyi käsi pahasti ja vielä nyt kuukauden jälkeenkin siinä on tietty kipeä tuntemus lihaksessa.Mulla sama, mutta ei onneksi kestänyt noin kauaa. Särki ja puutu taukoamatta, oli harvinaisen vmäistä kun ei pysty kunnolla nukkumaan ja kipu vie keskittymiskyvyn. Ekasta ei tullut mitään.
Omg long covid siis
Tuli muuten jossain kohtaa mieleen kun keskellä yötä heräili että mitä jos tämä jääkin krooniseksi... Siinä kohtaa ei olisi enää paljon naurattanut. Kivat tietysti heille jotka ilman oireita selviävät, mutta onko tämä nyt oikeasti 6kk suojan arvoista. Omalla kohdalla ei, mieluummin sitten vaikka välttelen kontakteja sen 6kk. Eihän se koronoo tartunta ole edes varma ja jos tällä alueella niitä on sen 1-2 viikossa niin huonoa tuuria sitten. Tietysti Murphyn laki iskee ja käy sama kuin rokotteesta, elämä on..
Tuleeko ylipainoisilla vähemmän sivuvaikutuksia? Itse olen reilusti ylipainoinen, tähän mennessä vaikutukset olleet lieviä. Pikkusiskollani rasvaprosentti pieni, kuntosaleilee ja on tosi timmissä kunnossa - nousi 39 asteen kuume ja oli sairaana useamman päivän.
Mulla oli kolmen päivän kaameaa krapulaa vastaava olo tokan pitkin jälkeen.
Paha olo, rintaa, kaulaa ja leukaa särkee.
Rokote otettu 7 h sitten.
N27
Vielä kun ihminen vaipuu koomaan tai kuolee niin idiootit kyynel silmäkulmassa hurraa kun rokote on tepsinyt:D
Vierailija kirjoitti:
Paha olo, rintaa, kaulaa ja leukaa särkee.
Rokote otettu 7 h sitten.N27
Jalka puutui, tuli ihottuma ja vuokra nousi. On vaarallinen piikki, juu'u...
kerrankin hyvä pointti. Voisko olla näin. Pulskemmat ok, ruipelot tullee kippeeks. Ite 179cm 106 kg - ei mittää oireita myöskää 2 piikistä. Syön kyllä paljon C ja D vitamiineja.
Ei ole, eikä ole edes kuumetta, vaikka hoitaja vähän lupaili, että saisin tänään tai huomenna kuumetta.
Te olette aivan sekaisin. Ei siitä mitään oireita voi tulla.
Tarvitsette henkistä apua.
Katsetaan videoita netistä viihteenä, kun rokotteettomat veli venäläiset jonottavat paikalliseen sairaalaan syysflunssan pahennuttua. 😆