Tietääkö kukaan Olli Hermannin (ts. Olli Kosusen) pituutta?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:18"]
Olli on 1,82cm! Selvis tän päivän jaksossa. :) -Ap
[/quote]Voiko olla!?! Mä oon se joka sano et luonnossa ylättävän pieni.. ;) Jos se on sit niin hoikka et jotenkin hämää.. itse oon 160cm et miten musta noin pitkä voi näyttää pieneltä :O
[/quote]
Joo mäkin oon joku 163 ja keikalla O näytti paljon pienemmältä, kun on. :D
-Ap
Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:01"]Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.
[/quote]
No ehkä osa rockmuusikoistakin on oikeesti vaan ihan tavallisia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:01"]Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock. [/quote] No ehkä osa rockmuusikoistakin on oikeesti vaan ihan tavallisia ihmisiä.
[/quote]No niinhan ne onkin mutta kun halutaan korostaa sitä rockmuusikkoutta ;)
Näin keikalla juuri. Sillä perusteella olisin veikannut n. 170 cm. Hassua :D[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:18"]
Olli on 1,82cm! Selvis tän päivän jaksossa. :) -Ap
[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.
Ehkä johtuu siitä ettei kuitenkaan ole koskaan täysin lyönyt itseään läpi Hermannin pojan bändi?
Nöyränä pitää painaa nuita rock klubi keikkoja ja parit festarit kesällä ei ne kukkopoikia kauaa katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä johtuu siitä ettei kuitenkaan ole koskaan täysin lyönyt itseään läpi Hermannin pojan bändi?
Nöyränä pitää painaa nuita rock klubi keikkoja ja parit festarit kesällä ei ne kukkopoikia kauaa katsele.
Aamen
Oon ollut kahvilla sen kanssa Näytti vähän pidemmältä kuin mieheni, joka on 181, mutta sillä oli buutsit jalassa joissa n. 5cm korko. 182cm kuulostaa sen perusteella uskottavalta.