Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan Olli Hermannin (ts. Olli Kosusen) pituutta?

Vierailija
07.10.2014 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kahvilla sen kanssa Näytti vähän pidemmältä kuin mieheni, joka on 181, mutta sillä oli buutsit jalassa joissa n. 5cm korko. 182cm kuulostaa sen perusteella uskottavalta.

Vierailija
22/29 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:18"]

Olli on 1,82cm! Selvis tän päivän jaksossa. :) -Ap

[/quote]Voiko olla!?! Mä oon se joka sano et luonnossa ylättävän pieni.. ;) Jos se on sit niin hoikka et jotenkin hämää.. itse oon 160cm et miten musta noin pitkä voi näyttää pieneltä :O
[/quote]

Joo mäkin oon joku 163 ja keikalla O näytti paljon pienemmältä, kun on. :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pidemmältä kuin on.

Vierailija
24/29 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.

Vierailija
25/29 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:01"]Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.
[/quote]

No ehkä osa rockmuusikoistakin on oikeesti vaan ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
26/29 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:01"]Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock. [/quote] No ehkä osa rockmuusikoistakin on oikeesti vaan ihan tavallisia ihmisiä.

[/quote]No niinhan ne onkin mutta kun halutaan korostaa sitä rockmuusikkoutta ;)

Vierailija
27/29 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keikalla juuri. Sillä perusteella olisin veikannut n. 170 cm. Hassua :D[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:18"]

Olli on 1,82cm! Selvis tän päivän jaksossa. :) -Ap

[/quote]

Vierailija
28/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites rockmuusikko voi olla noin luonteva, temppuilematon eikä koko ajan korosta sitä miten rock on. Eihän toi nyt käy laatuun ollenkaan että ollaan noin filmaattisesti jotta jää ammattitoimittajakin jalkoihin höpötyksineen. Ei ollenkaan tuota, vaan viina, huumeita ja naisia. Se rock.

Ehkä johtuu siitä ettei kuitenkaan ole koskaan täysin lyönyt itseään läpi Hermannin pojan bändi?

Nöyränä pitää painaa nuita rock klubi keikkoja ja parit festarit kesällä ei ne kukkopoikia kauaa katsele.

Vierailija
29/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtuu siitä ettei kuitenkaan ole koskaan täysin lyönyt itseään läpi Hermannin pojan bändi?

Nöyränä pitää painaa nuita rock klubi keikkoja ja parit festarit kesällä ei ne kukkopoikia kauaa katsele.

Aamen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä