Muumimukien keräilijät kysymys
Möin kirpparilla tyhmyyttäni (vasta äsken tajusin tyhmyyteni asiassa) muumimukeja 5kpl yht. 20€ ja mukana oli ainakin ruskea nipsu ja pikku myy liukumäessä vihreä sekä muita, joista en osaa sanoa. Teinkö ison virheen?
Kommentit (12)
Harmi etten osunut sille kirpparille, tahtoisin juurikin sen Pikkumyyn ja Nipsun! Mutta en viitsi maksaa niistä kiskurihintoja kun en varsinaisesti keräile, vaan käytössä ovat kaikki Muumimukit :D
Teit, olisit saanut niistä paljon enemmän rahaa esim. huuto.netissä myymällä.
Tuolta http://www.iskelma.fi/viihde/omistatko-muumimukeja-katso-taalta-kaikkien-mukimallien-nykyiset-arvot/2/5661 löytyy noita hintoja. (Muutoin hintoja voi katsoa huuto.netin loppuneista huutokaupoista). Tuon hinnaston mukaan Nipsu-mukin arvo on 96 euroa, Pikkumyyn 30 euroa.
Jos haluat vielä kääntää veistä haavassa, mene tuohon ylläolevalle sivulle ja avaa linkki pdf:ään jossa on listattu kaikki muumimukit. Katso sieltä mitä ne muut mukit olivat ja sitten katso tuota hinnastoa, että paljonko ko. mukien arvo on.
Osuisinpa itsekin joskus kirpparille jossa on muumimukeja myynnissä...
Mut jos ne olivat käytettyjä eikä tarraa ollut tallella, hinta ei ole yhtä korkea.
Mä en kyllä jumalauta tajua tätä muumimukipelleilyä. Miksi te niitä keräätte?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:31"]
Mä en kyllä jumalauta tajua tätä muumimukipelleilyä. Miksi te niitä keräätte?
[/quote]
Miksi kukaan kerää ylipäänsä mitään?
Ne oli vähän käytettyjä ja niissä ei ollut tarroja. Huh kun harmittaa. Minusta ne oli niin rumia kaikki.
No onneksi olen joskus itsekin tehnyt löytöjä. Ap
Myitkö oikeasti vai haluatko saada keräilijöille sydämentykytyksiä?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:31"]Mä en kyllä jumalauta tajua tätä muumimukipelleilyä. Miksi te niitä keräätte?
[/quote]
siksi koska niiden arvo nousee ja joskus niistä saa paljon rahaa. Tiedätkö paljonko arvokkaimmista mukeista maksetaan ?
Kyllä möin. Ihmettelin kun ne meni ihan heti. Ap :(
:D