Tilasin jo joulukalenterin ja joulukoristeita. Muita?
Viime vuonna haluamani paperitähdet loppuivat kesken, joten nyt piti olla hyvissä ajoin liikkeellä :D
Kommentit (33)
Meidän kerrostalossa jo ekat jouluvalot bongattu parvekkeella :D
Meidänkin naapureilla on myös jouluvalot. Ihan mahtavaa! =D Me laitamme valot tämän kuun lopussa, kun pimeys alkaa ahdistaa.
Millasia nuo body shopin kalenterit on olleet? Tänä vuonna voisin hemmotella itseäni ja ostaa sen 99€ maksavan. 😍
Vierailija kirjoitti:
Millasia nuo body shopin kalenterit on olleet? Tänä vuonna voisin hemmotella itseäni ja ostaa sen 99€ maksavan. 😍
en kyllä ymmärrä miksi te laitatte rahojanne tällaiseen krääsään? tosin ei mun ole pakkokaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miksi te laitatte rahojanne tällaiseen krääsään? tosin ei mun ole pakkokaan
Jos tunnet The Body Shopin tuotteet, niitä löytyy kalenterista ja yhteishinta on edullisempi. Se on lahja, joten kyllä jokainen voi itseään hemmotella, jos siltä tuntuu. Itse en ole yhtään kosmetiikkakalenteria hankkinut, mutta pari ystävääni on ja ymmärrän kyllä tämän hankinnan paremmin kuin sen Taffelin kalenterin tai arvokkaat suklaakalenterit, sillä noita kosmetiikkatuotteita voi käyttää pitkään joulun jälkeenkin.
Olen jo ostanut muutaman joululahjan. Paljoa ei ole tänä vuonna tarkoitus hankkiakaan, joten homma on melkein hoidettu. Juuri tänään katsoin milloin paikallisen tavaratalon joulun on ollut tapana alkaa eli milloin pääsee valitsemaan joulukortteja ja perinteisen kuvakalenterin.
Odotan kovasti Pentikin joulutuotteita, sieltä löytyy ihanuuksia sisustukseen.
Aion tänä vuonna tehdä kaakaobaarin. =)
Meillä osa jouluvalmisteluista on jo tehty, sillä hankin jo lasten opettajien lahjat ja osan lasten lahjoista, sillä hankin jokaiselle vain muutaman. Nyt enää miehelle jotakin ja se on aina vaikein.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen kalenterin ja mistä tilasit? Minä olen etsinyt jo joululahjoja ja materiaalia himmeliin.
Ihanaa että löytyi muitakin intoilijoita! :) Mulla on joka vuosi Lakrids by Bulow’n joulukalenteri. Sekin loppuu yleensä aikaisin, joten tilaan sen heti kun tulee myyntiin. Sen lisäksi saattaa olla joku muukin kalenteri, viime vuonna oli kalenterikynttilä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
The Body Shopin joulukalenterit tulevat myyntiin huomenna. Jokin kosmetiikka/korukalenteri kiinnostaisi, onkohan täällä niistä kokemusta? Mies hankki meille vuosi sitten sen sipsikalenterin, se oli huippu. Sitä aiemmin meillä on ollut Kinderin kalenteri.
Tänä aamuna ennakkotilasin Lookfantasticin kosmetiikkakalenterin. Aika rapsakka hinta, 95E mutta sisältö on kyllä tosi laadukas. Feeluniquen kalenteria vielä harkitsen, se on vieläkin rapsakampi, 135E. Voi olla ettei luukut pysy kiinni joulukuuhun saakka :D
Tosi kivoja perinteitä teillä on joulunodotukseen 👍 Meillä on yhden lapsen synttärit syyskuussa, aloitan lahjojen hankkimisen yleensä vasta sen jälkeen. Talvivaloja laitan pihalle yleensä lokakuussa ettei pimeys ala masentaa liikaa, varsinaiset jouluvalot vasta marraskuun puolella.
Ap
Meilläkin on yhden lapsen synttärit tulossa, lokakuussa (usein Halloween teemalla) ja sen jälkeen alkaa laskeutuminen jouluun.
Minä teen itse oman joulukalenterini :)
Koronarajoitusvuodet on hieman eri asia, mutta yleensä tapahtuma- ja kahvilippuja, jotain tarpeellista ja tarpeetonta, reseptejä, tarvikkeita, luonnollista ja jouluista ja yleensä kaiken on kruunannut joku kiva konserttilippu joulukonserttiin :)
En tiedä onko tää yhtä typerä ja töykee kysymys , kuin Miksi et juo alkoholia, mutta kysyn kuitenkin että mikä sut on saanut tekemään tämän päätöksen ?
Ja itsellänikin siis on tuttuja jotka eivät vietä joulua ja tottakai, se on ihan yhtä oikein, kun joulun vietäminenkin.
2