Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa vaatemäärän perusteella kuinka pitkäksi aikaa lähden reissuun

Vierailija
03.05.2023 |

Mukana on

1 mekko
1 housut
2 paitaa
1 neuletakki
1 poncho
1 sandaalit

Alkkarit joka päivälle ja kahdet rintsikat

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän reissu.

Vierailija
2/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppureissu

Vierailija
4/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa.

Vierailija
5/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää, riippuu millainen mekko.

Vierailija
6/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAHDET rintaliivit? Varmasti vuoden reissu sitten. 

Vierailija
7/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi? Itse olen lähdössä vähintään puoleksi vuodeksi ja minulla on suht sama määrä kuin sinulla. Lisäksi mukana on toiset housut ja kaksi toppia.

N32

Vierailija
8/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu kestää 5 päivää! Ap

Vierailija
9/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan viikkoa, sen perusteella että mainitsit alkkarit tuolleen.

Muuten olisin veikannut että joko todella lyhyelle reissulle tai sitten hyvin pitkälle, ajatuksena kenties ostaa vähän lisää paikan päällä, pidemmällä reissulla tulee muutenkin käytettyä pesulapalveluita, itse huomannut että kevyimmin olen lähtenyt juuri pisimmille reissuille.

Vierailija
10/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi? Itse olen lähdössä vähintään puoleksi vuodeksi ja minulla on suht sama määrä kuin sinulla. Lisäksi mukana on toiset housut ja kaksi toppia.

N32

Joo, en osannut oikein päättää mitä pakkaan mukaan niin otin sitten extraa. Suurin osa reissusta menee varmaan tuossa mekossa itseni tuntien. Ap

Vierailija
11/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Joo, en osannut oikein päättää mitä pakkaan mukaan niin otin sitten extraa. Suurin osa reissusta menee varmaan tuossa mekossa itseni tuntien. Ap

Näinhän se yleensä menee. Bikinit minulta vielä puuttuu, mutta nehän nyt saa mistä tahansa matkalta.

N32

Vierailija
12/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Näinhän se yleensä menee. Bikinit minulta vielä puuttuu, mutta nehän nyt saa mistä tahansa matkalta.

N32

En aio uida!

Ap

Vierailija
13/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

N32

En aio uida!

Ap

Ai sori, luin että sinulta puuttuu bikinit

Ap