Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin jo joulukalenterin ja joulukoristeita. Muita?

Vierailija
02.09.2021 |

Viime vuonna haluamani paperitähdet loppuivat kesken, joten nyt piti olla hyvissä ajoin liikkeellä :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin jo uuden joulupöytäliinan, lisäksi haussa uusi kynttelikkö :D

Vierailija
2/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen joulun teemaa ja listaan joululahjoja. Jo kesällä keräsin materiaaleja ( esim. yrttijalkakylpyihin ) ja kuivasin niitä. 

Ja tänään viimeksi mietin millaisen joulukalenterin teen lapselleni ja hänen puolisolleen. Viimekin vuonna tykkäsivät siitä kovasti  , samanlaisia jouluhulluja kuin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ostaa k-raudasta pöytäkuusen led-valoilla, mutta sesonki alkaa vasta kuulemma 2kk päästä ja joulutavarat vielä varastossa… olisin halunnut jo vähän fiilistellä 🙂

Vierailija
4/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattausta ja koristelua mietin vasta lähempänä joulua.

Lahjojen hankinnan sen sijaan olen jo aloittanut. Teinille Morphen verkkokaupan alesta kaksi luomiväripalettia.

Vierailija
5/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ettiny joulukuusta, mutta tulee myyntiin vasta lokakuussa 🤦‍♀️

Ja joo teko kuusi, koska haluan sen koristeeksi ja vihaan neulasia. Enkä kyllä olisi aitoa kastelemassakaan.

Vierailija
6/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen kalenterin ja mistä tilasit? Minä olen etsinyt jo joululahjoja ja materiaalia himmeliin.

Vierailija
7/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta fiilistelen syyskoristeita 😄 joululauluja tosin on tullut kyllä jo vähän lauleskeltua...

Vierailija
8/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tilasin joulukoristeita elokuussa, nyt muutto edessä ja en osaa edes ajatella koko joulua.

Onneksi jouluna saan olla uuden poikaystäväni kanssa. 

m41v 

Vierailija
9/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin body shopin joulukalentereita ja ajattelin sellaisen hankkia kun ne nyt syyskuussa tulee myyntiin. Vähän olen suunnitellut lahjoja ja kattausta muuten.

Vierailija
10/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanut aikaiseksi muuta kuin 11-vuotiaan joululahjalistan. Tai siis, hänellä ei ole kuin kaksi toivomusta joten piti alkaa miettiä että mitä lisäksi. Tulossa noin 150 euron edestä leivontarvikkeita (niin raaka-aineita kuin työvälineitäkin).

Vierailija
11/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joulufiilis alkoi heti, kun ilmat hieman kylmenivät, joululauluja hyräilin kyllä kesälläkin. =D Hankin joka vuosi jotakin uutta, sillä kolmen vauhdikkaan lapsen puuhissa vanhoja joulukoristeita särkyy. Tälle vuodelle etsinnässä on kivat joulutyynyliinat koristetyynyihin. 

Vierailija
12/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body Shopin joulukalenterit tulevat myyntiin huomenna. Jokin kosmetiikka/korukalenteri kiinnostaisi, onkohan täällä niistä kokemusta? Mies hankki meille vuosi sitten sen sipsikalenterin, se oli huippu. Sitä aiemmin meillä on ollut Kinderin kalenteri.

Vierailija
13/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas kiva fiilis, kun täältäkin löytyy muitakin jouluintoilijoita :)

Meillä on ollut tapana myös 15.9 ( sata päivää jouluun ) viettää sellainen hömppäpäivä, että on katsottu joku kepeä jouluelokuva ja syöty esim. piparkakkumurusin tuunattua jäätelöä.

2

Vierailija
14/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan viikonloppuna ainakin yhdet kausivalot parvekkeelle. Loput 10 valonauhaa sitten vaiheittain huomaamatta marraskuuhun mennessä.

Oon muuten käyttänyt torilla ja fb-kirppiksillä myymieni tavaroiden paketointiin joulupaperia koko vuoden. Sen verran kuitenkin rajoittanut, että laitan paperin valkoinen puoli ylös päin.

Halvalla myytiin joulupaperia tammikuussa. 

Vierailija
15/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävin jo pöllimässä kuusen!

Oikeesti mä rakastan marras-ja joulukuuta.

Itse joulu ei kiinnosta...mutta se valmistelu😊

Vierailija
16/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas kiva fiilis, kun täältäkin löytyy muitakin jouluintoilijoita :)

Meillä on ollut tapana myös 15.9 ( sata päivää jouluun ) viettää sellainen hömppäpäivä, että on katsottu joku kepeä jouluelokuva ja syöty esim. piparkakkumurusin tuunattua jäätelöä.

2

Mahtava idea. Meilläkin on pohdittu 100 päivää - päivän juhlimista jollakin tavalla. Jouluelokuvia löytyy vino pino, samoin joulumusiikkia ja lapset ovat pyytäneet jo jotakin syysherkkua kuten toffeista kurpitsapiirakkaa, se olisi täydellinen hetki sille ja perheemme lemppareille, kanelikekseille.

Vierailija
17/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua.

Vierailija
18/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein juhannussaunaan vihdat valmiiksi, ei tule kiire.

Vierailija
19/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muita? No osta lahjatkin.

Vierailija
20/33 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joulukilot jo kesälomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä