Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen (ex-)avomiehen sotkuille?

Vierailija
07.10.2014 |

Olemme eronneet, mutta joudumme asumaan yhdessä siihen asti että jompikumpi saa asunnon.

Mies on luonteeltaan täysin laiska ja aikaansaamaton siivoamaan jälkiään, ja olen pitemmän tai lyhemmän pyytelyn ja odottelun jälkeen aina päätynyt siivoamaan ne itse. Kämppä olisi täysi sikolätti jossen niin tekisi. En kuitenkaan jaksa enää piikana oloa, joten yritin jälleen sitä että siivoaisin ainoastaan omat jälkeni. "Yllättäen" yritys ei toiminut koska ei häntä nähtävästi likaisuus häiritse tarpeeksi tehdäkseen mitään. Keittiössä on miehen tiskejä ja roskia pöydät täynnä, joista viimeksi 2 viikkoa sitten huomauttaessani hän ärähti, että "joo kyl mä ne kohta hoidan" ja nyt melkein koko koti haisee niistä, joten käy mielessä rikkoa periaatteeni ja hoitaa ne itse, varsinkin koska saan vain vittuilua ja mykkäkoulua vastaukseksi jos vielä kerran pyydän häntä. Mutta eihän tämän niinkään pitäisi nyt mennä.

Kokeilin jossain vaiheessa kusipäisyyttäni myös siivota kaiken muun kodista, mutta viedä miehen jättämät roskat hänen tietokonepöydälleen muistutuksena, että saisi itse siirtää ne roskiin. Mies ärsyyntyi ja heitteli sotkunsa pöydältä ympäri huonetta. Ehdotuksia otetaan vastaan! Miten toimisin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman idea ero oli?

Vierailija
42/43 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"]Kumman tavaroita teillä on? Jos hänen niin huoletta voit likaisen laittaa johonkin laatikkoon tai pussiin ja parvekkeelle. Jos sinun, niin mitäs jos alkaisit jo pakata tavaraa pois? Laatikkoon ja pinoon. Jätät 2 kuppia, 2 lautasta, ym tarpeelliset. Helpompi pestä. 
[/quote]

Näin minäkin tekisin. Välttämättömät astiat just pari kuppia ja lautasta yms jätät ja loput omat astias siivoat pois. miehen on pakko tiskata viimeistään kun astiat loppuu.
Vaatteet roskat yms kaikki vaan samaan läjään odottamaan. jos ovat niin kauan että alkaa haista niin siirrät parvekkeelle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat astiasi erilleen sittempä on ihan sama tiskaako mies vai ei. paskatiskit vaan pihalle sitten jos alkaa home kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän