Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen (ex-)avomiehen sotkuille?

Vierailija
07.10.2014 |

Olemme eronneet, mutta joudumme asumaan yhdessä siihen asti että jompikumpi saa asunnon.

Mies on luonteeltaan täysin laiska ja aikaansaamaton siivoamaan jälkiään, ja olen pitemmän tai lyhemmän pyytelyn ja odottelun jälkeen aina päätynyt siivoamaan ne itse. Kämppä olisi täysi sikolätti jossen niin tekisi. En kuitenkaan jaksa enää piikana oloa, joten yritin jälleen sitä että siivoaisin ainoastaan omat jälkeni. "Yllättäen" yritys ei toiminut koska ei häntä nähtävästi likaisuus häiritse tarpeeksi tehdäkseen mitään. Keittiössä on miehen tiskejä ja roskia pöydät täynnä, joista viimeksi 2 viikkoa sitten huomauttaessani hän ärähti, että "joo kyl mä ne kohta hoidan" ja nyt melkein koko koti haisee niistä, joten käy mielessä rikkoa periaatteeni ja hoitaa ne itse, varsinkin koska saan vain vittuilua ja mykkäkoulua vastaukseksi jos vielä kerran pyydän häntä. Mutta eihän tämän niinkään pitäisi nyt mennä.

Kokeilin jossain vaiheessa kusipäisyyttäni myös siivota kaiken muun kodista, mutta viedä miehen jättämät roskat hänen tietokonepöydälleen muistutuksena, että saisi itse siirtää ne roskiin. Mies ärsyyntyi ja heitteli sotkunsa pöydältä ympäri huonetta. Ehdotuksia otetaan vastaan! Miten toimisin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaikka telttaan siksi aikaa,kun saat uuden asunnon. Jätä se aika lääväänsä.

Vierailija
22/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetä se sika ulos! YÄK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies ei itse osaa siivota sotkujaan, niin anna olla. Sinä et ole sen äiti, joka höösää ja passaa. Ja jos mies saa ensin asunnon, niin kutsut siivousfirman siivoamaan asunnon ja lähetät - tietysti - laskun miehelle.

Vierailija
24/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, astukoot paskaan tollanen muna. :( Ja kuolkoot homeitiöihin kun sä asut omassa kämpässä :)

Vierailija
25/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos mitenkään pystyisin. Asunnon saaminen ei vain ole niin helppoa ollessani työtön opiskelija, varsinkaan näin syksyisin kun valtava määrä muitakin on hakemassa.

Vierailija
26/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:25"]Nosta miehen tiskit muovipussiin / jätesäkkiin ja vie ulos parvekkeelle tms.
[/quote]

Mä meinasin ihan samaa

Vierailija
27/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää just tuollaset mammanpojat jotka ei osaa siivota jälkiään. Piilota ne roskat ja tiskit sen kaappiin. Tai viet edelleen ne sinne sen tietokonepöydälle. Tai sit meet asumaan jonnekkin muualle.

Vierailija
28/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avmammat pitäkää huoli että opetatte omat poikanne siivoamaan

Vierailija
29/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne hometislkit miehen puolelle parisänkyänne tai vaihtoehtoisesti tirtokonepöydälle. Siinä luulisi ainakin vähän häiritsevän häntä.

Vierailija
30/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaa se ja sano että joku huppumies kävi tappamassa sen. En kestäs tuollasta sikaa sekuntiakaan!

Vierailija
31/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat lukee taas tätäkin aloitusta alapää märkänä ja kiimoissaan hakkaa vastauksiaan,

tietämättä asioiden todellista laitaa.

Vierailija
32/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin saattavani vaikuttaa nalkuttavalta ämmältä näiden viestieni perusteella. Kuitenkin arki on aina yhdessä asuessa sujunut niin, että minä hoidan nämä siivoukset sun muut oma-aloitteisesti mukisematta, ja noin kerran viikossa pyysin miestä tiskaamaan ja tämän tuloksenhan olenkin jo täällä kertonut.

Mies kahden vuoden aikana imuroi muistaakseni kahdesti, pesi lattiat neljästi, ja pesi vessanpöntön parin kuukauden välein. Vessan pesu oli hänen ainoa yhteisymmärryksessä sovittu kotityönsä, ja hän vetosi vihaisena aina siihen että "juurihan mä sen vessankin hoidin" jos yritin ottaa puheeksi kaipaavani apua muussakin kodinhoidossa. 

En siis liioittele katkeruuteni tai vastaavan takia, vaan tilanne on ihan oikeasti näin hankala.

Vierailija
33/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lapsellista ylireagointia, jos miehen mahdollisesti saadessa ennen minua asunnon, niin ilmoittaisin sille että joko siivoaa sotkunsa ennen muuttoa tai muuten kutsuisin siivousfirman ja laitan laskun perässä? Siitä seuraisi paljon vihaa ja tuskin mies laskua koskaan maksaisi kun on niin veloissa muutenkin, mutta hänen ongelmansahan se lasku silti olisi. En tykkää yhtään kostomeiningeistä tai riitelystä, mutten halua olla myöskään tossutettavana.

-ap, joka kirjoitti myös viestin 15. En koskaan muista laittaa tätä päätettä... :D

Vierailija
34/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto omistus- vai vuokra-asunto? Jos vuokra, niin soita vuokranantajalle ja kerro tilanteesta.

Vierailija
35/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokra-asunto kyseessä, ei kai sinne voi soittaa valittaakseen jostain homeisista tiskeistä? Luulen että ne nauraisi mut lyttyyn. :/

-ap

Vierailija
36/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä iso asunto kun pystytte asumaan samassa kämpässä?

Vierailija
37/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miehen äiti kylään ja totea, että hoidatko jatkossakin poikasi sotkut, kun ei näköjään ole kotona opetettu perusasioita.

Vierailija
38/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen että itseppä olet miehen opettanut että sinä ne sotkut kuitenkin siivoat..voisitko muuttaa vaikka sukulaiset tai ystävien nurkkiin väli aikaisesti..saattaisi nopeuttaa asunnon saantia jos olisit asunnoton??

Vierailija
39/43 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:02"]

Minä myös muuttaisin siitä kämpästä pois mahdollisimman äkkiä. Soita asuntotoimistoon ja sano, ettet voi enää asua nykyisessä asunnossasi, koska miehen kanssa kovat riidat ja että tarvitset uuden asunnon HETI. Jos sinne ei ota mitään yhteyttä, asunnon saanti voi kestää ja kestää..

[/quote]

Mä luulen että riidat exän kanssa ei ole pätevä syy päästä jonossa eteenpäin. Asunnottomuus on. 

Vierailija
40/43 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi