Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttää mennä vessaan jossa haisee menkat

Vierailija
07.10.2014 |

Ja jotkut sanoo ettei menkat muka haise...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseehan ne, kun veri pääsee kosketuksiin ilman kanssa. Just tänään piti heittää verta tulviva side koulun vessaan. Jos olet juuri siinä vessassa käynyt, olen pahoillani. Mutta minkä minä sille mahdan? Piti päivän toinen luento skipata, kun tulvin niin paljon. Mitenhän tää onnistuu sitte työelämässä. Ois muuten kiva, jos meillä olisi sama systeemi kuin Itä-Aasiassa: naisille yksi palkallinen lomapäivä kuussa. Oli aika hankala tehä viritelmää housuihin koulun vessassa, ettei tulisi pahemmin läpi kotimatkalla. Että haistele sinä vaan niitä menkkaveriä! Suuret on sunkin murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:35"]Haiseehan ne, kun veri pääsee kosketuksiin ilman kanssa. Just tänään piti heittää verta tulviva side koulun vessaan. Jos olet juuri siinä vessassa käynyt, olen pahoillani. Mutta minkä minä sille mahdan? Piti päivän toinen luento skipata, kun tulvin niin paljon. Mitenhän tää onnistuu sitte työelämässä. Ois muuten kiva, jos meillä olisi sama systeemi kuin Itä-Aasiassa: naisille yksi palkallinen lomapäivä kuussa. Oli aika hankala tehä viritelmää housuihin koulun vessassa, ettei tulisi pahemmin läpi kotimatkalla. Että haistele sinä vaan niitä menkkaveriä! Suuret on sunkin murheet.
[/quote]

Kaikilla ei tulvi se verilima yhtä paljon kuin sulla. Ja osa vaihtaa sen siteen ENNEN kuin side on ihan täynnä. Yököttävää.

Vierailija
4/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:35"]Haiseehan ne, kun veri pääsee kosketuksiin ilman kanssa. Just tänään piti heittää verta tulviva side koulun vessaan. Jos olet juuri siinä vessassa käynyt, olen pahoillani. Mutta minkä minä sille mahdan? Piti päivän toinen luento skipata, kun tulvin niin paljon. Mitenhän tää onnistuu sitte työelämässä. Ois muuten kiva, jos meillä olisi sama systeemi kuin Itä-Aasiassa: naisille yksi palkallinen lomapäivä kuussa. Oli aika hankala tehä viritelmää housuihin koulun vessassa, ettei tulisi pahemmin läpi kotimatkalla. Että haistele sinä vaan niitä menkkaveriä! Suuret on sunkin murheet.
[/quote]

Kaikilla ei tulvi se verilima yhtä paljon kuin sulla. Ja osa vaihtaa sen siteen ENNEN kuin side on ihan täynnä. Yököttävää.
[/quote]

Minkäs teet kun pari minuuttia aiemmin on side ollut tyhjä. En mä mitään voi sille, että kaikki ryöpsähtää kerralla ulos. Hitto teidän kanssa! Te ootte varmaan samoja ihmisiä, joiden mielestä nainen ei saa ulostaa.

Vierailija
5/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oletko yksinkertainen?

Jos juuri vaihdettu side tulvahtaa täyteen verta niin mitäs sitten. Vaihdetaan ennen ja jälkeen eikä siinä ole mitään yököttävää vaan se on ihan luonnollista. Kohtua ei voi vaihtaa eli kuukautisveren määrä vaihtelee eri naisilla niukasta runsaaseen ja jopa samalla naisella voi olla erilaiset kuukautiset eri elämänvaiheissa.

Nainen ei ole robotti.

Vierailija
6/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue viime sunnuntain HS. Juttu Nepalin lapsiorjista (tyttöjä). Ehkä kestät kuitenkin. Enkä ole edes ituhippi, kaukana siitä, mutta välillä ihmetyttää teidän valituksen aiheet. On liian helppo elämä.

Vierailija
7/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan minua haittaa. En lähde vessaan sillä ajatuksella, että siellä pitäisi tuoksua auringonkukalta.

Vierailija
8/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc raikastin taskuun ja suihkautus ennenku menet huussiin.

Vierailija
9/9 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi