Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääyö laivalla

Invahyttimorsian21
02.09.2021 |

Varasin juuri Viking Linen Gabriellalta invahytin hääyötä varten. Sen takia invahytti, että on enemmän tilaa. Ajattelin ottaa kotoa mukaan teko ruusunterälehtiä joita voi ripotella ympäri hyttiä. Ilmanraikastimia, koska suitsukkeita ei saa polttaa sekä Ledkynttilöitä. Siitä tulee ihanan romanttista. Ehkä vielä kristalliset kuohuviinilasit ja pitsipöytäliina mukaan. Ehkä myöskin kylpyvaahtoa romanttista kylpemistä varten.
Muilla kokemusta hääyön viettämisestä invahytissä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin Viking Linen sivuja. Gabriellan invahytti on varattavissa vain liikuntarajoitteisille matkustajille.

Kyllä minä sain sen varattua. Ymmärtävät kyllä, että olemme tulossa viettämään ihanaa hääyötä aviomieheni kanssa. Ihana aviomieheni vie neitsyyteni invahytissä hääyönämme.

Vierailija
42/45 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty vaivaa että saatu uusi idea kuinka olla totaalisen white trash. Nättiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähty vaivaa että saatu uusi idea kuinka olla totaalisen white trash. Nättiä!

Nyt en ymmärrä.

Olemme lähdössä viettämään romanttista hääyötä invahyttiin. Mieheni vie minun neitsyyteni hääyönämme invahytissä. Olen hänen pikku pandansa, kuten hän minua kutsuu.

Vierailija
44/45 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aviomieheni paljastui ei niin ihanaksi hääyönämme invahytissä. Alkuilta meni mukavasti ja romanttisesti. Valitettavasti hän alkoi juomaan. Hän hakkasi minut kunnolla ja jouduin paikattavaksi laivan ensiapuun. Nyt on eropaperit vetämässä.

Onneksi olen tavannut ihanan turkkilaisen miehen netissä. En malta odottaa hänen tapaamistaan kesäkuussa Alanyassa jossa meidän on tarkoitus avioitua. Onneksi ex aviomieheni ei kerinnyt viedä neitsyyttäni, vaan tämä ihana turkkilainen tuleva aviomieheni tekee sen.

Vierailija
45/45 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gängbäng hääyö laivalla.. Puoli laivallista ukkoja morsianta polkemaan..