Hääyö laivalla
Varasin juuri Viking Linen Gabriellalta invahytin hääyötä varten. Sen takia invahytti, että on enemmän tilaa. Ajattelin ottaa kotoa mukaan teko ruusunterälehtiä joita voi ripotella ympäri hyttiä. Ilmanraikastimia, koska suitsukkeita ei saa polttaa sekä Ledkynttilöitä. Siitä tulee ihanan romanttista. Ehkä vielä kristalliset kuohuviinilasit ja pitsipöytäliina mukaan. Ehkä myöskin kylpyvaahtoa romanttista kylpemistä varten.
Muilla kokemusta hääyön viettämisestä invahytissä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin joskus oli pakollista että invahyttiin menijän pitää ilmoittautua kutsupisteellä. Niin laivayhtiö varmistaa että inva pärjää.
Jos on hääyöstä kyse, ei se comfort hytti jossa on parivuode, niin paljon kalliimpi ole.
Tekevät varmasti poikkeuksen, kun kuulevat että tulemme viettämään romanttista hääyötä.
Aika hyvä oikeestaan 😂😂
Aviomies linnassa, mutta hääyö vasta tulossa.
Ihanan romanttista x 20
Tauskin musiikki on hyvää.
On se 4/5
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä oikeestaan 😂😂
Aviomies linnassa, mutta hääyö vasta tulossa.
Ihanan romanttista x 20
Tauskin musiikki on hyvää.On se 4/5
Menimme naimisiin vankilan kappelissa, mutta koronan vuoksi ei voinut jäädä viettämään hääyötä sinne.
Hääyöstämme tulee erittäin romanttinen. Olen säästänyt itseäni sitä oikeaa varten. Ihana aviomieheni saa viedä neitsyyteni hääyönämme invahytissä.
Lasken päiviä siihen, että pääsemme lähtemään romanttiselle hääyö risteilylle invahytissä.
Varaa myös reilusti liukastetta ettei satu kun höylään sinua peppuun siellä invahytissä miehesi katsellessa vieressä?
t. hopeabull
Vierailija kirjoitti:
Varaa myös reilusti liukastetta ettei satu kun höylään sinua peppuun siellä invahytissä miehesi katsellessa vieressä?
t. hopeabull
Rakas aviomieheni ei anna sellaisen koskaan tapahtua. Minä olen vain hänen ja hän suojelee minua.
Kyllä minä olisin sviitin ottanut, eihän tuossa 14.5 m2 invahytissä ole edes parisänkyä eikä välttämättä ikkunaakaan. Suihkussa sentään on suihkutuoli.
M/S Gabriella sviittihytti:
Suite
Ylelliset ja valoisat keulasviitit merinäköaloin sijaitsevat kansilla 7 ja 9. Olohuoneessa on sohvaryhmä ja työpöytä. Vuodesohvasta saa lisävuoteen yhdelle aikuiselle tai kahdelle alle 18-vuotiaalle. Ikkunallisessa makuuhuoneessa on 160 cm leveä parivuode, jonka tavallista paksummat patjat takaavat hyvät yöunet. Sviittien varusteluun kuuluu puhelin, TV, jääkaappi, kahvikone ja hiustenkuivain. Jääkaapin juomat, hedelmäkori sekä aamiainen tai edeltävänä iltana tilattu, sviittiin tarjoiltu aamiainen* kaikille hytissä matkustaville sisältyvät hintaan. Pinta-ala 28,5–33,5 m².
4/5 ketjun alku, vesittyi kun jatkoit. Olisit jättänyt ekaan viestiin ja lisännyt löylyä vasta hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olisin sviitin ottanut, eihän tuossa 14.5 m2 invahytissä ole edes parisänkyä eikä välttämättä ikkunaakaan. Suihkussa sentään on suihkutuoli.
Olen pienituloinen ja rakas aviomieheni on vielä vankilassa. Mutta teemme tästä hääyöstä invahytissä ikimuistoisen romanttisen.
Vierailija kirjoitti:
4/5 ketjun alku, vesittyi kun jatkoit. Olisit jättänyt ekaan viestiin ja lisännyt löylyä vasta hetken päästä.
Nyt en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
M/S Gabriella sviittihytti:
Suite
Ylelliset ja valoisat keulasviitit merinäköaloin sijaitsevat kansilla 7 ja 9. Olohuoneessa on sohvaryhmä ja työpöytä. Vuodesohvasta saa lisävuoteen yhdelle aikuiselle tai kahdelle alle 18-vuotiaalle. Ikkunallisessa makuuhuoneessa on 160 cm leveä parivuode, jonka tavallista paksummat patjat takaavat hyvät yöunet. Sviittien varusteluun kuuluu puhelin, TV, jääkaappi, kahvikone ja hiustenkuivain. Jääkaapin juomat, hedelmäkori sekä aamiainen tai edeltävänä iltana tilattu, sviittiin tarjoiltu aamiainen* kaikille hytissä matkustaville sisältyvät hintaan. Pinta-ala 28,5–33,5 m².
Olisihan tuollainen tietysti hieno, mutta liian kallis meille. Teemme invahytistä todellisen lemmenpesän. Ihana aviomieheni saa viedä neitsyyteni hääyönämme.
Tuleekohan laivan kapteeni tervehtimään meitä, kun kuulee, että vietämme hääyön laivan invahytissä?
Rakas aviomieheni odottaa myös vankilassa hääyötämme innokkaasti.
Nyt joku invalidi ei pääse matkustamaan, kun te röyhkeästi viette laivan ainoan invahytin.
Ihanan romanttista! Kannattaa hyödyntää myös laivan buffetti. Koko rahan edestä ruokaa ja viiniä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku invalidi ei pääse matkustamaan, kun te röyhkeästi viette laivan ainoan invahytin.
On niitä invahyttejä useampia. Varmasti invalidit ymmärtävät, että meillä on kyseessä hääyö ihanan aviomieheni kanssa.
Vilkaisin Viking Linen sivuja. Gabriellan invahytti on varattavissa vain liikuntarajoitteisille matkustajille.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan romanttista! Kannattaa hyödyntää myös laivan buffetti. Koko rahan edestä ruokaa ja viiniä!
Kyllä olemme varanneet buffetin molempiin suuntiin. Sekä aamiaiset myös.
Siitä tulee niin ihanan romanttinen hääyö invahytissä.
Erittäin hieno idea. Tykkäämme Tauskin musiikista erityisesti.