Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut julkisella puolella silmäluomileikkauksen

Vierailija
07.10.2014 |

ja millä perusteilla ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä perusteella että vaiva haittaa näkemistä, esim luomi roikkuu silmän päällä. Esteettisistä syistä leikkausta ei saa.

Vierailija
2/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin saanut kela-korvauksella. Mulla oli jatkuva päänsärky kun jouduin jännittämään otsaa että näen hyvin (eli siis koko ajan kulmat koholla). Olen vasta 22v. Päätin kuitenkin käydä omakustanteisesti Virossa hyvällä kirurgilla, koska käytännössä hinta oli sama (se kelakirvaus on vain pari sataa, ja kelan hyväksymissä paikoisa leikkaus maksaa n. 1500€. Virossa pohjoismaiden ja Baltian paras kirurgi ottaa 1200€ eli itse joutuu maksamaan joka tapauksessa saman summan) mutta halusin ehdottomasti luotettavan plastiikkakirurgin joka saa nätin jäljen. Suomessaha noita tekevät silmälääkäristä asti monet, mutta jälki on et kun monen kymmenen vuoden kokemuksella plastiikkakirurgin tekemänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 47v, jokohan mä saisin julkisella puolella? Ei mulla kyllä ole päänsärkyä, mutta otsassa kivat vaakatason isot juonteet kun koko ajan olen kulmat koholla.

Vierailija
4/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan suuri näköesteen tulee olla? Prosenteissako se katsotaan? Missään nimessä kulmat eivät niin paljoa roiku, että niihin kukaan ottaisi kantaa, mutta huomaan kohottelevani jopa käsillä silmiä, jotta vaikka telkkari näkyisi selkeämmin. ohis vm-70

Vierailija
5/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sai julkisella puolella leikkauksen kun näki kulmansa koko ajan. Tuli siis näkökenttään.

Vierailija
6/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun äitini leikattiin julkisella puolella, molemmat luomet, haittasivat näkemistä, kun roikkuivat niin pahasti.

Vierailija
7/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun otsa kurtussa olemaan ja kohottelemaan luomia. Päänsärkyäkin on ja kulmat näkyy näkökentässä.

Vierailija
8/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos kela hyväksyy terveydellisistä syistä leikkauksen, ei kai se sentään yli tonnia maksa? Eikos se mene normaalilla poliklinikkamaksulla? Ystävältä leikattiin selkä. koko selkä siis avattiin ja oli iso operaatio ja lasku oli 30e/pvä.

Vierailija
9/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että lähete irtoaa, jos tulee jotain näkökenttään, otsan kohottelu aiheuttaa päänsärkyä tms. Ja Suomessa julkisella puolela noita leikkaavat ovat aivan päteviä. Itse ainakin menisin miljoona kertaa mieluummin Suomessa julkiselle, kuin Viroon "plastiikkakirurgille".

Plastiikkakirurgi leikkaa kuitenkin koko kroppaa, perseestä lähtien, eikä kukaan voi hallita kaikkia maailman plastiikkakirurgisia toimenpiteitä täydellisesti. Okuloplastinen kirurgi on sen sijaan erikoistunut leikkaamaan vain niitä luomia.

Vierailija
10/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:19"]Mut jos kela hyväksyy terveydellisistä syistä leikkauksen, ei kai se sentään yli tonnia maksa? Eikos se mene normaalilla poliklinikkamaksulla? Ystävältä leikattiin selkä. koko selkä siis avattiin ja oli iso operaatio ja lasku oli 30e/pvä.
[/quote]
Näin vain julkisella puolella. Yksityisellä maksaa päälle tonnin.

Vierailija
11/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:19"]Mut jos kela hyväksyy terveydellisistä syistä leikkauksen, ei kai se sentään yli tonnia maksa? Eikos se mene normaalilla poliklinikkamaksulla? Ystävältä leikattiin selkä. koko selkä siis avattiin ja oli iso operaatio ja lasku oli 30e/pvä.
[/quote]
Näin vain julkisella puolella. Yksityisellä maksaa päälle tonnin.
[/quote]
Äitee makso parisen sataa ja kela korvas loput.

Vierailija
12/12 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut silmäluomien korjausleikkausta julkisella puolella Basedowin taudin aiheuttamien silmäluomimuutoksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi