Tabuja mitä ei saa sanoa ääneen:
Kommentit (291)
Nuoret, hoikat naiset ovat usein ylimielisiä kanoja kunnes elämä alkaa opettaa tavoille.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:44"]
En arvosta lihavia ihmisiä. Varsinkaan niitä, jotka selittelevät lihavuuttaan jollain ihmeellisellä diipadaapalla. Läski on aina syötyä.
[/quote]
Kuka on väittänyt että läski ei olisi syötyä? Lihomiseen on aina syyt, mutta niitä ei saisi sanoa vaikka kysyttäisiin. Ja laihduttaminen on ihan helvetin vaikeaa, koko elämä pitää laittaa uusiksi, helpompi on lopettaa vaikka tupakanpoltto, siihen saa hoitoja, lääkkeitä ja myötätuntoa...
[/quote]
Laihduttaminen on aivan helvetin helppoa: syö vähemmän kuin kulutat.
Selkärangan kasvattaminen taas on vaikeaa. Ihmiset kun ovat mukavuudenhaluisia vätyksiä. Kaikkihetimulletännennyt- porukkaa. Laihdutamista varten on vaikka mitä konsteja, kunhan vain se halu muuttua löytyy ihmisestä itsestään.
Ihmiset vain selittelevät itseään. Muttakun on nää lapset, muttakun en mä saa mistään apua. Ikinä. Koskaan. Kukaan ei auta... Paskat. Se elämäntapamuutos tehdään vain ja ainoastaan itseä varten. Jos et välitä itsestäsi, on sinun turha sitten haaveillakaan siitä että muut niin tekisivät. Apua ja tukea pursuaa joka tuutista ja hormista, kunhan vain aukaisee silmänsä ja haluaa nähdä sen faktan.
Tuli mieleen yksi asia, jota ei saa sanoa ääneen: suomalaiset rakastavat kurjuudessa vellomista, itsensä vähättelyä ja kaikkea negatiivista. Jos joku on oikeasti positiivinen ja mukava, on siinä oltava jotain vikaa, se on tekopirteä jne. Mutta kyllä sitä sitten herkutellaan kun sen positiivisen ihmisen eteen tuleekin vaikeampia aikoja.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:12"]
Jonkun tutkimuksen mukaan naiset pettävät suuremmalla varmuudella kuin miehet. Tästähän taas voisi vetää (typerän) johtopäätöksen, että kaikki ihmiset pettävät. Piste. Kun minä näin sanon, niin se on jumalan totuus. Ei. Ei sillä ole väliä, vaikka en tunnekaan kaikkia ihmisiä, eikä väitteelleni ole oikeasti mitään tukea, mutta voin sanoa käsi sydämellä, että kaikki ihmiset pettää.
(Niin, voisi päätellä siis, että tuo kaikki miehet pettää lausuma on yleistys, ei tabu. Tabu on sarjaa "sairaalloisen ylipainoiset ovat hyviä varoittavia esimerkkejä")
[/quote]
Mä olen nainen ja pettänyt kaikissa suhteissani. Viimeisimmässä tein sen vieläpä siksi, että tyyppi oli tosi seksikäs. Muissa pettäminen oli lähinnä sitä, että oireilin epäonnistuneen suhteen viime metreillä vielä pettämällä.
Mutta kaikki joko pettävät tai haluavat pettää. Ne, jotka eivät kestä tätä totuutta, pistäkööt pään pensaaseen ja olkoon hyväksymättä sitä.
[/quote]
En minä halua pettää. No en sitten ole "kaikki".
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:12"]
Jonkun tutkimuksen mukaan naiset pettävät suuremmalla varmuudella kuin miehet. Tästähän taas voisi vetää (typerän) johtopäätöksen, että kaikki ihmiset pettävät. Piste. Kun minä näin sanon, niin se on jumalan totuus. Ei. Ei sillä ole väliä, vaikka en tunnekaan kaikkia ihmisiä, eikä väitteelleni ole oikeasti mitään tukea, mutta voin sanoa käsi sydämellä, että kaikki ihmiset pettää.
(Niin, voisi päätellä siis, että tuo kaikki miehet pettää lausuma on yleistys, ei tabu. Tabu on sarjaa "sairaalloisen ylipainoiset ovat hyviä varoittavia esimerkkejä")
[/quote]
Mä olen nainen ja pettänyt kaikissa suhteissani. Viimeisimmässä tein sen vieläpä siksi, että tyyppi oli tosi seksikäs. Muissa pettäminen oli lähinnä sitä, että oireilin epäonnistuneen suhteen viime metreillä vielä pettämällä.
Mutta kaikki joko pettävät tai haluavat pettää. Ne, jotka eivät kestä tätä totuutta, pistäkööt pään pensaaseen ja olkoon hyväksymättä sitä.
[/quote]
Ja tämän päätelmän teit sillä että olet itse pettäjä? Aivan. Onnea vain tohtorin urallesi. Onko sinulla noin niikuin muutenkin vaikeuksia luottaa ihmisiin? Yleensä kaltaisesi eivät luota keneenkään, eivät edes itseensä.
Samalla logiikalla minä voisin päätellä että kaikki naiset ovat masokisteja ja alistuvia seksin saralla, koska olen itse sellainen. Jos väität muuta, todistat vain väitteeni todeksi.
Ja ei. Kaikki ihmiset eivät petä tai harkitse sitä tosissaan. Fantasiat on aina asia erikseen, ne eivät ole totta, eivätkä ole merkkejä siitä, että fantasioija olisi aikeissa pettää. Ne ovat vain fantasioita.
Hoikat ihmiset voivat paremmin kuin lihavat, ovat myös useammin niin sanotusti "sisäisesti kauniimpia".
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:12"]
[/quote]
[/quote]
Suosittelen, että selvität suhteesi itseesi ennen parisuhdetta. Ihan hukassahan sä olet, niin kuin varmasti tiedät. Ei pidä laittaa muita kärsimään omista elämän tragedioistaan. Tsemppiä!
Opettajatkin voi kiusata lapsia. Jopa ala-asteella jo. Kiusaaminen voi olla niin erikoista, henkistä ja manipuloivaa, ettei lapsi osaa eikä uskalla kertoa kotona. Ja jos kertoo ja asioita aletaan selvittää, niin lasta ei uskota, vähätellään. Opettaja on useimmiten sitten niin hyviä puhumaan esimiehilleen, etteivät opet joudu koskaan kunnolla vastuuseen teoistaan. Pahimmillaan lapset oireilee pahoin, voi jäädä ikuisia traumoja. Mutta opettajissa tosiaanki on joukossa myös sadisteja, jotka synkällä tavalla nauttii pystyessään lyttäämään heikompia omassa asemassaan.
Laitetaan uudestaan kun oli poistettu (eli tosiaan tabu, jota ei saisi mainita)
Tummat ovat pääsääntöisesti heikkolahjaisempia kuin valkoihoiset.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:52"]
Opettajatkin voi kiusata lapsia. Jopa ala-asteella jo. Kiusaaminen voi olla niin erikoista, henkistä ja manipuloivaa, ettei lapsi osaa eikä uskalla kertoa kotona. Ja jos kertoo ja asioita aletaan selvittää, niin lasta ei uskota, vähätellään. Opettaja on useimmiten sitten niin hyviä puhumaan esimiehilleen, etteivät opet joudu koskaan kunnolla vastuuseen teoistaan. Pahimmillaan lapset oireilee pahoin, voi jäädä ikuisia traumoja. Mutta opettajissa tosiaanki on joukossa myös sadisteja, jotka synkällä tavalla nauttii pystyessään lyttäämään heikompia omassa asemassaan.
[/quote]
Monet vanhemmatkin, varsinkin äidit, kiusaavat vähintään henkisesti lapsiaan. Ehkä sinäkin.
Muistutat äitiäsi. (tabu tämä on heille, keiden äidit ovat jollain tavalla kajahtaneita)
Ruotsiin syntyminen olisi huomattavasti parempi lottovoitto kuin Suomeen syntyminen.
Hieronnassa voi olla seksuaalinen elementti. Siis normaalissa ostetussa hieronnassa.
Suomessa on paljon enemmän luonnehäiriöisiä ja muuten outoja tapauksia, joita kuitenkin kohdellaan kuin olisivat normi-ihmisiä, kun pystyttävät samanlaiset kulissit kuin muutkin ja myötäilevät enemmistöä. Suomessa on myös paljon piilorikollisia, netin ja puhelimen urkkijoita, salakuuntelijoita ja -katsojia sekä muita stalkkareita. Enemmän kuin missään muualla. Ja viranomaiset pelkäävät heitä ja sitä, että ongelman myöntäminen vain pahentaisi ongelmaa. Kiitos puheenvuorosta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:47"]
Suomessa on paljon enemmän luonnehäiriöisiä ja muuten outoja tapauksia, joita kuitenkin kohdellaan kuin olisivat normi-ihmisiä, kun pystyttävät samanlaiset kulissit kuin muutkin ja myötäilevät enemmistöä. Suomessa on myös paljon piilorikollisia, netin ja puhelimen urkkijoita, salakuuntelijoita ja -katsojia sekä muita stalkkareita. Enemmän kuin missään muualla. Ja viranomaiset pelkäävät heitä ja sitä, että ongelman myöntäminen vain pahentaisi ongelmaa. Kiitos puheenvuorosta.
[/quote]
Suomessa ei riitä foliota kaikkien pipipäiden hattuihin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:03"]Yksityiseltä lääkäriltä saa helpommin sellaiset paperit, että pääsee työelämän ulkopuolelle yhteiskunnan rahoille elelemään [/quote] millaiset? Mäkin haluaisin.
[/quote]
Tuttu sai paperit kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön perustuen. Yksityiseltä viimein irtosi. Jos oikein muistan, oli vielä yrittäjävanhempien tuttu.
[/quote]
Se, että saa haluamansa lausunnon lääkäriltä, ei tarkoita, että saa eläkelaitokselta tk-eläkepaperit.
Kukaan mies ei oikeasti tykkää laudoista.
Sanaa vieraannuttaminen käytetään toisinaan törkeästi väärin. Osassa niistä tapauksista, joissa äiti on muka "vieraannuttanut" lapsen isästä, onkin sellainen tausta, että isä ei uuden parisuhteensa vuoksi enää halua tavata aiemman liittonsa lapsia. On helpompaa syyttää exää vieraannuttamisesta, kuin kertoa olevansa lastensa "hylkääjä".
t. vieraannuttamisväitteisiin tukeutuvan miehen avopuoliso, joka rakastaa miestään vaikka tunteekin välillä olonsa "rikoskumppaniksi"