Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin eilen 45, elämäni on ohi!

Vierailija
02.09.2021 |

Peili ei valehtele. Nyt on suru puserossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 43. Mulla on kaveri joka täytti keväällä 45 v. On hoikka ja urheilullinen mutta silti ikäisensä näkönen. Harmaat ohimot ja harmaata myös parrassa. Pälvikaljuakin on. Sitä jää miettimään miks näin.

Vierailija
22/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyisiä lyllertäviä satakiloisia 3-kymppisiä ostarilla vilkaisee niin kyllä aika elossaolevaksi itsensä 45-vuotiaanakin tuntee. Kaikki lähtee siitä mitä syöt. Muista syödä (oikein) ja pidä itsesi vahvana, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämäni parasta aikaa. M45

Vierailija
24/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kans pian, surkeinta on, että olen ihan samassa jamassa kuin kymmenen vuotta sitten: lapseton, miehetön, näköalaton. Työ, terveys ja ystäviä on, kai siitäkin pitää olla kiitollinen.

Vierailija
25/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämää on ihanaa. Olen vuoden ollut eläkkeellä, teen mitä haluaa - ja ne pakolliset kuviot niinkuin pyykkäämisen ja siivoamisen myös silloin kun tuntuu siltä. Tapaan paljon ystäviä, olen paljon myös lasten perheiden kanssa, luen paljon, nukun kun nukuttaa, syön mitä haluan. Olen 66.

Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
26/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jännittävä elämä äläkä ruikuta.

Hanki rakastaja tai suhde, uusi työpaikka, uudet harrastukset.

Minulla tähänastisen elämän jännittävin jakso on monella tavalla ollut vuodet 45-ja 55 ikävuoden välillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan