Täytin eilen 45, elämäni on ohi!
Kommentit (26)
Kun nykyisiä lyllertäviä satakiloisia 3-kymppisiä ostarilla vilkaisee niin kyllä aika elossaolevaksi itsensä 45-vuotiaanakin tuntee. Kaikki lähtee siitä mitä syöt. Muista syödä (oikein) ja pidä itsesi vahvana, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Mä täytän kans pian, surkeinta on, että olen ihan samassa jamassa kuin kymmenen vuotta sitten: lapseton, miehetön, näköalaton. Työ, terveys ja ystäviä on, kai siitäkin pitää olla kiitollinen.
Minun elämää on ihanaa. Olen vuoden ollut eläkkeellä, teen mitä haluaa - ja ne pakolliset kuviot niinkuin pyykkäämisen ja siivoamisen myös silloin kun tuntuu siltä. Tapaan paljon ystäviä, olen paljon myös lasten perheiden kanssa, luen paljon, nukun kun nukuttaa, syön mitä haluan. Olen 66.
Mikä teitä vaivaa?
Hanki jännittävä elämä äläkä ruikuta.
Hanki rakastaja tai suhde, uusi työpaikka, uudet harrastukset.
Minulla tähänastisen elämän jännittävin jakso on monella tavalla ollut vuodet 45-ja 55 ikävuoden välillä..
Ite oon 43. Mulla on kaveri joka täytti keväällä 45 v. On hoikka ja urheilullinen mutta silti ikäisensä näkönen. Harmaat ohimot ja harmaata myös parrassa. Pälvikaljuakin on. Sitä jää miettimään miks näin.