Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Vaikka nuo olisi kuinka taidolla ja maltilla tehty niin täytteet huomaa aina. Sivusta katsoen tosi oudon näköiset. Huulen oma muoto ei tule säilymään. Toivottavasti tämä muovinen villitys laantuisi pikkuhiljaa, ihan liian moni nainen on pilannut jo ulkonäkönsä huulitäytteillä ja angry birds -kulmilla. Eihän sitä tietenkään voi päin naamaa sanoa mutta kaveripiirissäni melkein kaikki naispuoliset ovat tämän tehneet eikä kukaan ainakaan kauniimmaksi muuttunut. Oman tyttöystävän sain onneksi ylipuhuttua pois toimenpiteestä. Muistakaa naiset, että miehet ovat teidän kanssanne huulitäytteistä huolimatta eikä niiden takia. Ei niistä kukaan miesten saunailloissa innostu.
T. Mies
Aamen.
Mulla on maltilliset täytteet jotka vaan vähän kosteuttaa ja tykkään näistä tosi paljon. Ei tosiaankaan mitkään ankkahuulet, mutta luonnollisen muhkeat.
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Vaikka nuo olisi kuinka taidolla ja maltilla tehty niin täytteet huomaa aina. Sivusta katsoen tosi oudon näköiset. Huulen oma muoto ei tule säilymään. Toivottavasti tämä muovinen villitys laantuisi pikkuhiljaa, ihan liian moni nainen on pilannut jo ulkonäkönsä huulitäytteillä ja angry birds -kulmilla. Eihän sitä tietenkään voi päin naamaa sanoa mutta kaveripiirissäni melkein kaikki naispuoliset ovat tämän tehneet eikä kukaan ainakaan kauniimmaksi muuttunut. Oman tyttöystävän sain onneksi ylipuhuttua pois toimenpiteestä. Muistakaa naiset, että miehet ovat teidän kanssanne huulitäytteistä huolimatta eikä niiden takia. Ei niistä kukaan miesten saunailloissa innostu.
T. Mies
Tottakai ne huomataan täytteiksi. Pointti ei enää ole se että joku tosissaan luulisi että nämä ovat syntymässä saadut huulet tai hiukset tai muuta. Maailma on muuttunut.
Jos haluaa edes leikkiä että täytteet voisivat käydä luonnollisesta, kannattaa täyttää vaan alahuulta. Se on luonnostaan paksumpi kuin ylähuuli. Tai sitten laittaa alahuuleen enemmän täytettä. Mutta ihan sama oikeastaan, ei huulten oma muoto tule säilymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Tottakai ne huomataan täytteiksi. Pointti ei enää ole se että joku tosissaan luulisi että nämä ovat syntymässä saadut huulet tai hiukset tai muuta. Maailma on muuttunut.
Ahaa. Eli kumihuulet on joku statusjuttu ja tarkoituskin on näyttää siltä, että toimenpiteitä on tehty? Ok, maailma on tosiaan muuttunut. Minä luulin, että parasta on, kun näyttää luonnostaan kaunottarelta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maltilliset täytteet jotka vaan vähän kosteuttaa ja tykkään näistä tosi paljon. Ei tosiaankaan mitkään ankkahuulet, mutta luonnollisen muhkeat.
Niin siis sinun mielestäsi ne on luonnollisen muhkeat, muiden mielestä ankkahuulet. Mutta kai se on pääasia, että itse tykkää.
Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta.
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Älä yleistä ettei kaikki miehet tykkää. Omani on ainakin pelkästään kehunut kun omat huulet on tosi ohuet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Miten tähänkin on nyt saatu revittyä miehet mukaan?? Mä en ole kiinnostunut miehistä ja huulitäytteet on ihan vaan omaksi iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta.
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D
En puhu nyt juuri sinun huulistasi, kun niitä tuskin olen nähnyt, mutta eikös nimenomaan sitä itse noille täyteaineille sokeudu? Muut ihmiset näkevät toisen ulkonäön ehkäpä objektiivisemmin kuin mitä itse. Yleensä sitä peilin edessä tuskailee sellaisia "virheitä", mihin muut eivät ole tulleet kiinnittäneeksi mitään huomiota.
Olisiko näyttää netistä jotain kuvaa missä täytteitä ei mielestäsi huomaa? Kiinnostaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne kosteuttaa?
On hullua laittaa täytteitä. Se on muotijuttu, mutta kun muutaman kerran laittaa, niin on pakko jatkaa, koska muuten huulet lörpähtää. Harvoin tulos on myöskään tasainen. Otan osaa kun olet tällaiseen ryhtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sinun mielestäsi ne on luonnollisen muhkeat, muiden mielestä ankkahuulet. Mutta kai se on pääasia, että itse tykkää.
Niinpä niin.
Minulla on vähän täytetty huulia. Oma äitinikääj ei ole vielä tajunnut olevan huulitäytteet. Mutta tokihan tämä totuudentorvi tietää paremmin minunkin keissini.
Itsekin otin maltilliset täytteet, ongelma ovat ihmiset jotka heittelevät minulle pullan muruja :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne kosteuttaa?
On hullua laittaa täytteitä. Se on muotijuttu, mutta kun muutaman kerran laittaa, niin on pakko jatkaa, koska muuten huulet lörpähtää. Harvoin tulos on myöskään tasainen. Otan osaa kun olet tällaiseen ryhtynyt.
Ai on vai? Hyvä kun kerroit!!!!! Minulla laitettiin huulitäytteitä 2011 ja 2012. Sitä lörpähdystä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin.
Minulla on vähän täytetty huulia. Oma äitinikääj ei ole vielä tajunnut olevan huulitäytteet. Mutta tokihan tämä totuudentorvi tietää paremmin minunkin keissini.
Niin, kaikki sanovat, että oho miten luonnolliset, ei huomaa lainkaan. Juu niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne kosteuttaa?
Ai on vai? Hyvä kun kerroit!!!!! Minulla laitettiin huulitäytteitä 2011 ja 2012. Sitä lörpähdystä odotellessa.
Vaikeahan se on itse myöntää. Kato huvikseen muita vastaavassa tilanteessa olevia, ja kerro mitä mieltä olet heidän naamavärkistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne kosteuttaa?
Vaikeahan se on itse myöntää. Kato huvikseen muita vastaavassa tilanteessa olevia, ja kerro mitä mieltä olet heidän naamavärkistään.
Ohiksena kommentoin. En usko sinun tietävän huulitäytteistä juur mitään. Useammallakin tutulla on ollut, eikä ole jäänyt mitään näkyviä vaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen?
Ei ole.
T. Mies