Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maltilliset huulitäytteet

Vierailija
02.09.2021 |

Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.

Kommentit (720)

Vierailija
581/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteiden ottajat voisivat myös katsoa miltä huulet näyttävät sivulta päin. Yleensä ylähuuli törröttää luonnottomasti. Samoin puhuessa näyttää kummalta kun ylähuulen alareuna liikkuu normaalisti ja eloton massa keikkuu siinä päällä.

Vierailija
582/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta. 

Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D

Kuinka usein täytteet pitää uusia? Huuleni katosivat 50 vuotiaana...

Minä olen yli 50 ja ylähuuleni on kapea. Monta kertaa olen ajatellut mennä ottamaan pistoksia, mutta nyt päätin hyväksyn itseni, sellaisena kuin olen. Turhuuden markkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta. 

Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D

Minä olen yli 50 ja ylähuuleni on kapea. Monta kertaa olen ajatellut mennä ottamaan pistoksia, mutta nyt päätin hyväksyn itseni, sellaisena kuin olen. Turhuuden markkinat.

Jos olet 50 v, mene ihmeessä! Nuorilla nuo on ongelma, vanhemmilla ihmisillä (Joille ne on tarkootettu!) Näyttävät luonnollisemmille. Kerran kannattaa kokeilla, saahan ne pois aina.

T

En ole kokeillut 38 v

Vierailija
584/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aineenvaihdunnasta, itse otan lisätäytteitä tarpeen mukaan noin 4-6 kk välein. Vanhemmilla naisilla voi riittää jopa kerran vuodessa uusinta, kun aineenvaihdunta hidastuu.

Täällä on ilkeitä ihmisiä. En tiedä miksi ketään kiinnostaa niin paljon, mitä muut ulkonäölleen tekevät. Mutta muistetaan, että joskus hiustenkin värjäystä ja meikkaamista pidettiin suurenakin syntinä. Kauneustrendit elävät ja muuttuvat, eivät täyteaineet ole lähdössä minnekään.

Itse luulen, että tämän taivastelun takana on kateus. Täyteläiset huulet kuuluu tietyllä tavalla huoliteltuun ja haluttuun ulkonäköön nykyään ja ilman niitä pitää olla aikamoiset geenit, että on ohuillakin huulilla kauniiksi mielletty. Jokainen voi kuitenkin muokata ulkonäköään miten haluaa, täyteaineet eivät ole enää kalliita.

Vierailija
585/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aineenvaihdunnasta, itse otan lisätäytteitä tarpeen mukaan noin 4-6 kk välein. Vanhemmilla naisilla voi riittää jopa kerran vuodessa uusinta, kun aineenvaihdunta hidastuu.

Täällä on ilkeitä ihmisiä. En tiedä miksi ketään kiinnostaa niin paljon, mitä muut ulkonäölleen tekevät. Mutta muistetaan, että joskus hiustenkin värjäystä ja meikkaamista pidettiin suurenakin syntinä. Kauneustrendit elävät ja muuttuvat, eivät täyteaineet ole lähdössä minnekään.

Itse luulen, että tämän taivastelun takana on kateus. Täyteläiset huulet kuuluu tietyllä tavalla huoliteltuun ja haluttuun ulkonäköön nykyään ja ilman niitä pitää olla aikamoiset geenit, että on ohuillakin huulilla kauniiksi mielletty. Jokainen voi kuitenkin muokata ulkonäköään miten haluaa, täyteaineet eivät ole enää kalliita.

Tuo on totta, mitä sanoit kauneustrendeistä, mutta tajuatko ollenkaan kuinka haitallinen kommenttisi viimeinen kappale on vaikkapa nykyteinejä ajatellen? Ulkonäköpaineet ovat räjähtäneet käsiin somen myötä (mistä tämä täytehuulitrendikin tulee), ihan kuin naisia ei arvosteltaisi muutenkin joka tuutista ihan tarpeeksi. Yksilöllisyys on ainakin omasta mielestäni kaunista - kauneimmalla tuntemallani naisella on pieni ruusunnuppusuu joka ei todellakaan vastaa nykypäivän keinotekoisesti turvotettua ihannetta. Täyteläiset huulet eivät tee ketään kauniiksi, eikä ilman niitä ole automaattisesti ruma. Kauneus on harmoniaa ja osiensa summa.

Vierailija
586/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä ihmeellinen harha muiden kateudesta näyttää vaivaavan näitä töröhuulipirkkoja. Haloo; ihmiset eivät katso teitä ylimaallisen kauneutenne tähden vaan siksi, että näytätte viiksekkäiltä suhteettomien hyllyhuultenne kanssa.

Vierailija
587/720 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulitäytteiden ottajat voisivat myös katsoa miltä huulet näyttävät sivulta päin. Yleensä ylähuuli törröttää luonnottomasti. Samoin puhuessa näyttää kummalta kun ylähuulen alareuna liikkuu normaalisti ja eloton massa keikkuu siinä päällä.

Noin siinä käy, kun itseä katsotaan vain peilistä ja puhelimen kameran läpi. Harva tajuaa, miltä nuo vaikka puhuessa näyttävät.

Vierailija
588/720 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa tämä iänikuinen jankutus siitä, että "huulitäytteet otetaan itseä varten eikä muita". Heikon itsetunnon omaavat naiset ottavat niitä koska luulevat sitten näyttävänsä hyviltä muiden silmissä.

Lopettakaa pliis...ne näyttävät aivan törkeiltä. Kukaan mies ei teistä kiinnostu sen takia, että teillä on törröttävät huulet.

Vierailija
589/720 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kiinnostaa, miksi naiset haluavat kloonata itsensä johonkin keinotekoiseen muottiin. Täytetyt huulet on rumat ihmisillä, joiden geenipohjaan ei täyteläiset huulet kuulu.

Kun kulttuurinen omiminen on koettu vastenmieliseksi asiaksi, miksi sitä edelleen tehdään?

Jokainen voi tietenkin muokata ulkonäköään miten haluaa, mutta oletus siitä, että se tekee ihmisestä kauniimman on järkyttävä harhaluulo ja kun sen liian moni, lopputuloksena on irvokas uusi rotu, mikä ei onneksi periydy.

Muoviset kloonit lisääntyvät katukuvassa. Onko tärkeää näyttää kloonilta, että on hyväksyttävän näköinen?

Vierailija
590/720 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että olen tottunut olemaan kaunis ja tykkään muodista, meikkaamisesta ja laittautumisesta muutenkin. Mulla on täyteläiset huulet luonnostaan ja täytteet korostavat niitä kivasti, on kivempi käyttää erilaisia huulimeikkejä.

Lisäksi toivon voivani tehdä sivutyönä mallin hommia (parin kaverin vaatemalliston kasvo olen jo ollut) ja suuremmat huulet tasapainottavat vähän pitkää leukaani (joka on kasvoissani isohkon mutta onneksi suoran nenän kanssa ainoa ns. "virhe") jolloin kasvoni ovat ovaalin muotoiset, eivät pitkät.

Vierailija
591/720 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että kaikki voivat omalle keholleen tehdä ihan mitä haluavat, mutta melkoisen sairaaksi menee, jos joku oikeasti ajattelee ettei kaunis voi olla ilman isoja huulia. Suurin osa ihmisistä näyttää parhaimmalta nimenomaan luonnollisina.

Vierailija
592/720 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin sanoa, että olen tottunut olemaan kaunis ja tykkään muodista, meikkaamisesta ja laittautumisesta muutenkin. Mulla on täyteläiset huulet luonnostaan ja täytteet korostavat niitä kivasti, on kivempi käyttää erilaisia huulimeikkejä.

Lisäksi toivon voivani tehdä sivutyönä mallin hommia (parin kaverin vaatemalliston kasvo olen jo ollut) ja suuremmat huulet tasapainottavat vähän pitkää leukaani (joka on kasvoissani isohkon mutta onneksi suoran nenän kanssa ainoa ns. "virhe") jolloin kasvoni ovat ovaalin muotoiset, eivät pitkät.

Ok. Kuulostat varsin ulkonäkökeskeiseltä ihmiseltä, mutta se sinulle suotakoon. Jos olet valmiiksi kaunis ja omaat täyteläiset huulet, en usko että huulitäytteet tuovat ulkonäöllesi muiden silmissä sen kummempaa lisäarvoa, päin vastoin. Tärkeintä varmaan on, että olet itse tyytyväinen.

Vierailija
593/720 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia lip flipistä? Ei siis täyteaineita, vaan botuliinilla rentoutetaan nenän alta lihaksia niin, että ylähuuli taipuu luonnollisen näköisesti hieman aiempaa pystymmäksi.

Muutos on hienovarainen, mutta näyttää hyvältä muutoskuvissa. Haluaisin kuulla kokemuksia, onko haittoja, kuinka kauan säilyy jne.

Vierailija
594/720 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiinnostuin lip flipistä! Suomalaisia tekijöitä?

Vierailija
595/720 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit huulet ovat parhaat ja antavat parhaiten tilaa kasvojen muille piirteille, kuten kauniille silmille. Ihme käsityksiä täälläkin, että huulet ovat automaattisesti ohuet "viivahuulet" jos täytteitä ei ole otettu.

Vierailija
596/720 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät tätä mielestäni siksi, että muillakin naisilla on. Olen huomannut, että mitä normaalimpaa täyteaineiden käyttö on jossain ympäristössä, sitä herkemmin jonkinlainen ryhmäpaine saa niitä itselleenkin ottamaan. Kyse taitaa olla naisten ikiaikaisesta kilpailusta siitä, kuka on kaunein - isot huulet ovat nyt valtava kauneustrendi ja siihen muottiin halutaan sopia, koska kauneus tuo valtaa.

Toivon, että tämä trendi alkaisi pikkuhiljaa jo hiipumaan. Nythän nuo palkkikulmat ovat jo out, ja ysärin viivakulmat ovat (valitettavaa kyllä) tulossa kovaa vauhtia takaisin. Jenkeissä vaalennetaan kulmia jo näkymättömiin, vaikka ei sekään mielestäni ketään kyllä kaunista.

Vierailija
597/720 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa parasta on väite huulitäytteiden kosteuttavasta vaikutuksesta. 👄

Vierailija
598/720 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa parasta on väite huulitäytteiden kosteuttavasta vaikutuksesta. 👄

Voi huoh, kyllähän ne sitäkin tekevät. Itselläni ei talvella huulet lohkeilleet kuivuuttaan kun syksyllä laitoin.

Vierailija
599/720 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit huulet ovat parhaat ja antavat parhaiten tilaa kasvojen muille piirteille, kuten kauniille silmille. Ihme käsityksiä täälläkin, että huulet ovat automaattisesti ohuet "viivahuulet" jos täytteitä ei ole otettu.

No entä jos ei ole niitä kauniita silmiä tai vaikka hyvää luustoa? Meistä taviksista voi olla ihan kiva saada täytteillä aikaan edes yksi piirre naamassa, joka on kauneusihanteiden mukainen.

Ihme noitavainot täällä huulitäytteitä kohtaan. Herätkää mammat nyt siihen, että tämä on nykyaikaa.

Vierailija
600/720 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin todeta, että minä itse olen aina pitänyt ohut/pienihuilisista naisista.

Kaikki seurustelukumppanit ja vaimo kuuluu kategoriaan. Hirveän näköistä kun huulet on turvotettu jollain materiaalilla. Luonnolliset täyteläiset huulet on ok, mutta ne onkin silloin aidot.

Onko törrö/ankkahuulet vain jonkun silikonipiikittäjän bisneksen kehityksen tulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi