Mies ei anna minun käydä yksin lenkillä
Tai oikeastaan missään muuallakaan. Pelkään että lihon ja en tästä syystä voi syödä enää kunnolla, vaikka ois nälkä.
Käyn kyllä lapsen kanssa kävelyllä, mutta se nyt ei ole hirveän tehokasta. Lapsi on 4 v, ei jaksa kävell kilometrejä, ja välillä pitää pysähdellä tutkimaan käpyjä ym luonnon ihmeitä.
Silloin kun lapsi ajaa pyörällä, voin juosta vierellä, mutta montaa kilsaa ei jaksa ja toki haluaa käydä puistossa ja leikkiä jne.
Menen töihin aamulla bussilla, päiväkodin ja työaikojen vuoksi aamulla ei jää ylimääräistä aikaa minuuttiakaan, jotta voisin edes osan matkasta kävellä. Matka on siis 15 km, ja sama homma työpäivän loputtua,koska päiväkoti menee kiinni.
Mitähän nyt teen? Olen hoikka ja aikamoinen läpipasko, mutta viime aikoina on vähän turvottanut ja olen vähentänyt syömistä..
Kommentit (10)
Kultaseni, niin kauan kuin asut Suomessa etkä Saudi-Arabiassa, miehesi ei sinun lenkkeilystäsi määrää. Heti huomenna lenkille, hop hop!
Paino on kyllä sun ongelmistasi pienin...
Hanki joku kaveri lenkille. :D Pyydä naapurin mirkkua hakemaan sua juoksemaan kanssaan. Sano, että soittaa ovikelloa ja kysyy sun miestä ja sit pyytää sitlä luvan viedä sut kanssaan lenkille. :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:54"]Hanki joku kaveri lenkille. :D Pyydä naapurin mirkkua hakemaan sua juoksemaan kanssaan. Sano, että soittaa ovikelloa ja kysyy sun miestä ja sit pyytää sitlä luvan viedä sut kanssaan lenkille. :D
[/quote]
Siis ei se pelkää että minulle sattuisi jotain, vaan epäilee että menen johonkin (minne?) eik hoida lasta sillä aikaa.
Anteeks nyt mutta aika urpo mies sulla.
Miks sä oot tollasen hullun kanssa?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:54"]Hanki joku kaveri lenkille. :D Pyydä naapurin mirkkua hakemaan sua juoksemaan kanssaan. Sano, että soittaa ovikelloa ja kysyy sun miestä ja sit pyytää sitlä luvan viedä sut kanssaan lenkille. :D [/quote] Siis ei se pelkää että minulle sattuisi jotain, vaan epäilee että menen johonkin (minne?) eik hoida lasta sillä aikaa.
[/quote]
Pyydä mirkkua tuomaan ukkonsa lenkin ajaksi teille, se varmaan osaa hoitaa lapsia, koska jokainen suht. normaali ihminen osaa.
Arvattavasti koska tapoihisi kuuluu (tai on kuulunut) jakaa persettä ohikulkijoille. Olenko oikeassa?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:54"]Hanki joku kaveri lenkille. :D Pyydä naapurin mirkkua hakemaan sua juoksemaan kanssaan. Sano, että soittaa ovikelloa ja kysyy sun miestä ja sit pyytää sitlä luvan viedä sut kanssaan lenkille. :D
[/quote]
Siis ei se pelkää että minulle sattuisi jotain, vaan epäilee että menen johonkin (minne?) eik hoida lasta sillä aikaa.
[/quote]
Ja sinä jatkat suhdetta tuon luontoisen ihmisen kanssa??? Miksi? Minä juoksisin ja lujaa lapsen kanssa pois miehen luota, pysyvästi
Pitääkö sun kysyä lupa. Mikset vaan lait lenkkareita jalkaan ja painu ovesta ulos.