mistä saan vakipanon?
Olen vasta eronnut ja en kaipaa vielä uutta suhdetta. Hyvää seksiä tekisi kyllä mieli. Baaristako pitää joku satunnainen naarata?
T: Nainen 26
Kommentit (15)
sul o jo, vasuri tai oikea, jos et jopa kahta kerralla ota
Netistä. Tinder, Ashley Madison tms.
Netistä: deittipalstoilta (voi ilmoittaa että etsii seksiseuraa ja siellä on joka tapauksessa seksiseuran etsijöitä), chateista, alastonsuomesta.
Vaikka tästä ottaisit kiinni ja alettais chatilla tekeen tuttavuutta, oppisi jo ennäkkoon toisen mielihaluja tuntemaan...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:01"]
Olen vasta eronnut ja en kaipaa vielä uutta suhdetta. Hyvää seksiä tekisi kyllä mieli. Baaristako pitää joku satunnainen naarata? T: Nainen 26
[/quote]
Täällä yks vapaaehtoinen ;)
Suhdetta en ole minäkään vailla.
T: mies
Minä löysin omani ihan vaan kavereiden/tuttujen kautta. Känniseksi on vaan johtanut siihen, että voi sekstailla muutenkin ja asia pitää heti tehdä selväksi, ettei halua muuta, kuin seksiä. Harvoin sinkkumiehet asiasta kieltäytyy :D ja miehen pitää olla myös tietynlainen...
Mahtaako jostain Tinderistä bongatut olla sen parempia vaihtoehtoja kuin baarista isketyt. Baarissa sentään näkee ihmisen livenä ja voi muodostaa jonkinlaisen käsityksen.
Jos oot hottis, ni musta saat! ;) Rumat älkää vaivautuko.
Mulla on vakipano ja netistä löysin. 100 vastausta miehiltä sain (osa oli kyllä täyttä roskaa). Piti olla alunperin yhdenillan juttu, mutta vuosi ollaan tapailtu.
Pääset kuitenkin valkkaamaan kenet haluat niin mieti vähän kriteereitäsi ja valkkaa parhaat päältä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:17"]
Mahtaako jostain Tinderistä bongatut olla sen parempia vaihtoehtoja kuin baarista isketyt. Baarissa sentään näkee ihmisen livenä ja voi muodostaa jonkinlaisen käsityksen.
[/quote]
Kyllä sen netistäkin bongatun näkee livenä ennen panemista.
Eli nettiin siis. Ja ilmeisesti tutut/puolitutut sinkkumiehet suhtautuvat suoriin ehdotuksiin myös positiivisesti. Ainakin jos nainen on hottis :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:11"]
Eli nettiin siis. Ja ilmeisesti tutut/puolitutut sinkkumiehet suhtautuvat suoriin ehdotuksiin myös positiivisesti. Ainakin jos nainen on hottis :) Ap
[/quote]
Esim. Jos puolituttu kuuma nainen vihjaisi petihommista, ni.. ni sit se ois petihommia. ;) M28
Joku satunnainen baarikaato tuskin on kovin hyvä.
En tiedä miten ihmiset noita vakihoitoja hankkivat. Erosta neljä vuotta eikä ole ole löytynyt yhtään mitään.