vieras siementää vaimon
Onko kellään kokemusta toisen miehen käyttämisestä apuna lapsen saamiseen? Meillä käytettiin ja nyt vaimo raskaana. Olisi mukava kuulla teidän mielipiteitä ja tuntemuksia asiasta. Olemme m30v ja n34v pari.
s-posti: jawaru@gmx.com
Kommentit (68)
On kokemusta kiihotti kahtoo vaimon ratsastamista paljaan päällä. Nuorimies tyhjensi pussit 3 kertaan sisään. Nesteet tehosi vaimoon
Täällä olisi uusi vieras antamaan vaimolle hyviä siemeniä isosta. 4 lasta itsellä
Älä kaki kaikkia ketjuja noilla fantasioilla. Kaikki tunnistaa kirjoitustyylisi, jospa opettelet välimerkit ja yhdyssanat ensin, niin ei ole ihan yhtä noloa...
Tuttu kaveri on käynyt panemassa vaimoa jo pitkään. Ei käytetä kumia tai muutakaan ehkäisyä aviovuoteessa, niin ei sitten ollut vaimo aina vaatinut sitä myöskään kaverilta. Yleensä heillä on tapana lopuksi runkata spermat vaimon suuhun. Kerran oli kuulemma lipsahtanut spermaa sisään, kun oli tullut niin yllättäen. Vaimolla seuraavat kuukautiset olivat niin runsaat ja normaalista poikkeavat, että oli selvä keskenmeno. Vaikka on aika kuumottavaa tämä homma ja meno jatkuu entisellään, niin on kyllä sanottava että en haluaisi kasvattaa seuraavaa 20v jonkun toisen siittämää kakaraa.
Olin noin 30v mies, kun sattumalta tapasin yhden entisen opiskelukaverini, ikäiseni naisen.
Puhuttiin niitä näitä, istuttiin kahvilassa. Hän oli sinkku ja sanoi ettei edes halua miestä elämäänsä. Lapsesta sanoi haaveilevansa.
Kului sitten pari viikkoa ja hän soitti minulle. Kutsui minut kotiinsa. Sanoi että olisi taas kiva jutella. Kuvittelin, että hän on kiinnostunut minusta ja menin hänen luokseen
No hän sitten ehdotti, että hankkisimme yhdessä vauvan. Minulle ei tulisi mitään velvollisuuksia. Kunhan siittäisin hänet ja hän kyllä kasvattaisi yksin lapsensa.
Mietin asiaa noin viisi minuuttia ja kieltäydyin kunniasta. Vaikka olisimme tehneet kirjallisen sopimuksen, ettei minulla ole elatusvelvollisuutta , en uskaltanut enkä halunnut.
No sitten kului pari vuotta ja näin hänet pienen lapsen kanssa. Oli saanut haluamansa.
Olen siittänyt naispuolisen tuttavani raskaaksi. Tapasimme sattumalta ulkomailla ja siellä se tapahtuikin. Olimme siis matkoilla molemmat erikseen, vaikka siellä tapasimmekin. Luottoa täytyy kyllä olla.
Näköjään joku suostuu, mutta harvinaista taitaa olla
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/1c7911a6-d65a-47d5-8c7e-550829cf25…