Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vieras siementää vaimon

m30v
02.09.2021 |

Onko kellään kokemusta toisen miehen käyttämisestä apuna lapsen saamiseen? Meillä käytettiin ja nyt vaimo raskaana. Olisi mukava kuulla teidän mielipiteitä ja tuntemuksia asiasta. Olemme m30v ja n34v pari.
s-posti: jawaru@gmx.com

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olisipa kyllä mukava olla kunnon astujaisissa astuttavana. Siinä menisi rattoisasti päivä, kun 20 miestä laskisi siemenensä pilluun muutamaan otteeseen. Tulisi oikein kunnon spermalätäköt alle, kun aina seuraavan nussijan kalu kirnuaisi edeltävän spermoja pillusta. Ovulaation tienoille kannattaisi varata ehkä muutamakin astutuspäivä.

Yksi vaihtoehto olisi myös antaa miesten runkata pilluun asennettuun suppiloon niin, että astuttavan alapää olisi nostettu koholle. Välillä sitten nuoltaisiin astutettavalle orkkuja, niin siemenet pääsisivät paremmin perille supistusten saattelemana.

Suppilo on huono idea. Tietysti, kaikki aina mahdollista on. Mutta jos haluaa maksimoida hedelmöityksen mahdollisuuden, siemensyöksyn pitää kirjaimellisesti - syöksyä. Sen takia se roiskuaa paineella tai laitetaan hedelmöityshoidoissa ruiskulla - paineella.

Kaikkein optimaalisinta on, että penis ei ole ihan syvällä syöksyn hetkellä, vaan antaa sen syöksyn tehdä ne "läiskähdykset" paineella sinne kohdunsuulle. Sitten vain jonkin aikaa paikoillaan. Takaapäin-asento on parempi kuin lähetyssaarnaaja. Kohdunsuu on tuossa asennossa hieman alaspäin. Kun taas lähetyssaarnaajassa se on ylöspäin. Eli painovoimakin hieman auttaa.

Tuo siis kaikkein optimaalisin. Tietysti raskaaksi voi tulla, vaikka hieroisi sitä mälliä pimpin reunoille.

Vierailija
42/68 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se asento ok jossa muija on toosa ylöspäin sohvaan nojaten n ja kaveri työntelee alaspäin niin eiks silloin mallit jää ineen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla panemaa jonkun aisurin vaimoa, jos se vaan on OK näköinen. Täytän pillun kunnollisella mällälastilla, koska multa tulee silleen reilusti. Aisuri saa sitten tehdä mälleillä ihan mitä haluaa. Kaikille win-win, myös vaimolle.

Vierailija
44/68 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli tarjous, taidat olla huumorimiehiä.

Vierailija
45/68 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarituttavuuden kanssa muutamia öitä vietettiin aikoinaan. Tarjosi minulle 10.000e jos olisin siittänyt hänelle lapsen. Silloin olin nuorempi ukko ja ajattelin, että kait se oma perhe joskus tulee niin ei tuo oikein toimi. No sitä perhettä ei tullut ja tuskin tulee kun jo ikääkin on, kyllä kaduttaa.

Vierailija
46/68 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tekijämiehiä olen. Toki en pane ryppy otsaisesti.

Vierailija
47/68 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älkää nyt olko noin niuhoja seksipalstalla. Aina joku ampumassa alas tunnelmaa. 

Vierailija
48/68 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💦💦💦

Vierailija
49/68 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mielelläni siementää ap:n vaimon, mutta vain vaimon suun kautta kurkusta alas. Ajatus, että olisin biologinen isä olematta isä ei tunnu hyvältä. 

Vierailija
50/68 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarituttavuuden kanssa muutamia öitä vietettiin aikoinaan. Tarjosi minulle 10.000e jos olisin siittänyt hänelle lapsen. Silloin olin nuorempi ukko ja ajattelin, että kait se oma perhe joskus tulee niin ei tuo oikein toimi. No sitä perhettä ei tullut ja tuskin tulee kun jo ikääkin on, kyllä kaduttaa.

10k:lla maksaa elatusmaksujakin aika pitkään, joten ei ihan huono tarjous

Vierailija
51/68 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolais piireissä normaali vaiettu salaisuus. Oletteko huomanneet ettei ole eunukki lessuja?

Isä vai naapuriko auttaa asiassa?

Saarnamies on etusijalla, sitten joku perhetuttu jota kukaan ei arvaa.

Vierailija
52/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi mukaan synnytykseen, huoltaja vai biologinen isä? 

Vierailija
53/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikapaska diili. Jos elarit olis 260€ kuukaudessa niin 260x12x18 = 56 160€

Jos olis saanu 100 000€ nettona niin suorilta panemaan.

Vierailija
54/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi valmis siementäjä vaimolle. Itsellä 4 lasta. Olen terve ja isosti varustettu mies, joka mielellään lahjoittaa spermaa.

Joo isohan se pitää olla!! Tarkoitus on siittää lapsi, ei repiä paikkoja! Vai ymmärsinkö koko asian ihan väärin??

Tarkoitus on oikeasti harrastaa suojaamatonta seksiä vieraan miehen kanssa ja se on vain bonusta mitä hitaammin nainen tulee raskaaksi.

Vierailija
55/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi valmis siementäjä vaimolle. Itsellä 4 lasta. Olen terve ja isosti varustettu mies, joka mielellään lahjoittaa spermaa.

Joo isohan se pitää olla!! Tarkoitus on siittää lapsi, ei repiä paikkoja! Vai ymmärsinkö koko asian ihan väärin??

Tarkoitus on oikeasti harrastaa suojaamatonta seksiä vieraan miehen kanssa ja se on vain bonusta mitä hitaammin nainen tulee raskaaksi.

Silloha leikattu mies olis siihe paras kun raskaaksi tulemiseen menee ikuisuus

Vierailija
56/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä panisin perseeseen niin raskaaksi tulemiseen tarttis monta sessiota.

Vierailija
57/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lespo pariskunta pyysi apua lapsen tekoon. Mietin hetken ja kysyin asiasta asianajajalta. Vastaus oli ei. Liikaa nekatiivisia tekijöitä. Lopulta taisi joku muu suostua. 5 vuotta lapsen syntymän jälkeen pariskunnalle tuli ero. Oli todella sotkuinen. Silloin vein asiaanajaja tutulle riittävän ison wiskey pullon hyvästä neuvosta.

Näissä pitää miettiä oikeusturvan kannalta erikoisjärjestelyjä. Esimerkiksi 20 miehen gangbang, jossa jokainen laukeaa sisään. Näin ei myöhemmin elarivaateista ole niin suurta vaaraa, kun biologisen isyyden selvitys on monimutkaisempi prosessi.

Ei auta, ainoastaan jos osallistujien henkilöllisyydet eivät ole tiedossa niin sitten voisi toimia.

Vierailija
58/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lespo pariskunta pyysi apua lapsen tekoon. Mietin hetken ja kysyin asiasta asianajajalta. Vastaus oli ei. Liikaa nekatiivisia tekijöitä. Lopulta taisi joku muu suostua. 5 vuotta lapsen syntymän jälkeen pariskunnalle tuli ero. Oli todella sotkuinen. Silloin vein asiaanajaja tutulle riittävän ison wiskey pullon hyvästä neuvosta.

Näissä pitää miettiä oikeusturvan kannalta erikoisjärjestelyjä. Esimerkiksi 20 miehen gangbang, jossa jokainen laukeaa sisään. Näin ei myöhemmin elarivaateista ole niin suurta vaaraa, kun biologisen isyyden selvitys on monimutkaisempi prosessi.

Ei auta, ainoastaan jos osallistujien henkilöllisyydet eivät ole tiedossa niin sitten voisi toimia.

Ja jos lapsi on yön musta niin se on helppo sanoa kuka isä oli

Vierailija
59/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsi on saanut alkunsa espanjalaisesta komistuksesta. Tämä sopi meille kaikille. Vieläkin hymyilyttää kun tuntemattomat sanovat lasta isänsä näköiseksi. 

Ehkä ne tuntemattomat eivät tarkoita sinua kun sanovat isänsä näköiseksi.

Vierailija
60/68 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä miehenä suostuisin moiseen? Ainakin kokeilisin kaikki mahdolliset hoidot ensin.

En millään usko, että yksikään vaimo suostuisi siihen, että mies tekee lapsen jonkun vieraan naisen kanssa ja vaimo sitten tämän adoptoisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi