Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vituttaa ripsien- ja hiustenpidennykset!

Vierailija
06.10.2014 |

Se on jotenkin tosi feikkiä. Kai sitten oon säälittävä ja kateellinen paska. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään niistä tykkää mut eipä ne nyt sentään muitten päässä vituta :D

Vierailija
2/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hiustenpidennykset useamman vuoden ajan, sit kyllästyin niihin ja nyt en vois enää ikinä kuvitellakkaan käyttäväni niitä. Kyllä ne pidennykset aika helposti huomaa, inhottavat ja feikit. Ei ne mua ärsytä vaan enemmänki ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, ne kun on niin epäaidon näköisiä. Sama, kun rakennekynnet. Noh, jokainen päättää mihin rahansa laittaa.

Vierailija
4/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kuvitella, että joku luontaisesti tuuhearipsinen pitkätukka olisi ärtynyt toisten lisäkkeistä. Ei tarvii ärsyyntyä, jos on omasta takaa.

Vierailija
5/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkät ja tuuheat tekoripset on kyllä mauttomat. Samoin hiuslisäkkeet joista näkee kilometrin päähän että ne on tekohiusta. Molemmat voi olla myös kauniit kun ne tehdään hyvin ja hyvällä maulla.

Vierailija
6/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset on usein aika överit. Hiusten pidennyksiä on myös tyylikkäitä ja sellaisia että eivät erotu, mutta enemmän tuolla näkee niitä halpoja barbi-hius lisäkkeitä jotka erottuvat heti. Mun mielestä liian ilmeiset hiustenpidennykset on yksi pahimmista tyylimokista, siis pidennykset jotka ovat täysin eri väriä kuin muut hiukset tai eri tekstuuria, roikkuvat vaikka piikkisuorina kun muut hiukset on laineilla. Karmivaa.

Vierailija
7/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tekokynnet ainoastaan kun näen niitä hoitajakollegoilla. Niissä on valtavat määrät bakteerien elatusalustaa. Muuten minusta ihmiset saavat laittaa itselleen kynsiä ja peruukkeja miten lystäävät. 

Vierailija
8/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla bloggaajalla on ollut hiustenpidennykset mutta ovat sitten todenneet, että ne pilaa hiukset ja ovat kasvattaneet taas omat hiukset takaisin.

Vierailija
9/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää ne. Lähinnä siksi kun itselläni on luonnostaan valtavan paksut ja pitkät ripset ja pitkät paksut hiukset. Sitten niitä automaattisesti luullaan pidennykseksi joka paikassa. Murrr.....

Vierailija
10/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi nro 8, saako työpaikallasi todellakin hoitajilla olla rakennekynsiä? Saako niitä pitää vain harvat ja valitu vai miksi sama sääntö ei koske kaikkia?

Vierailija
11/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:58"]

HEi nro 8, saako työpaikallasi todellakin hoitajilla olla rakennekynsiä? Saako niitä pitää vain harvat ja valitu vai miksi sama sääntö ei koske kaikkia?

[/quote]

Ei saa, mutta siellä oli yksi, joka piti kyntensä kaikesta huolimatta. Oli niin "vahva persoona" ettei oh pystynyt laittamaan kuriin. Kaipa se käytti hanskoja esim iv-kanyyleihin koskiessaan. On myös hoitajia, jotka pitävät sormuksia ja kelloja vaikka ei saisi. Kun tässä nyt kauhistellaan että miten hoitaja voi länsimaassa saada ebolan, niin mä en ihmettele sitä ollenkaan. Suurin osa yrittää tehdä asiat oikein ja protokollan mukaan, mutta joukossa on niin hoitajia kuin lääkäreitäkin, jotka eivät välitä tai osaa tai joille kiellot ja ohjeet ovat vain jotain, mitä vastaan pitää aina kapinoida. 

Vierailija
12/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on klipsi jatkeet koska en vain osaa päättää että lyhyt vai pitkä :D Ja minulta kysellään usein, että miten minulla on niin ihanat pitkät hiukset ja kehuvat miten ne sopii minulle ja ovat kateellisia pitkästä tukastani. Toisinaan nappaan sitten jatkeet pois ja näytän miten ihanan ja pitkän tukan saa helposti päähän ja pois. Tosin se vaatii että jatkeet ovat aidot ja saman väriset kuin omat hiukset ja opettelee laittamaan ne oikein. Joskus kauhistelin kun yksi 15v tyttö piti kellertävässä tukassaan klipsi jatkeita jotka olivat harmahtavan vaaleat ja kaiken lisäksi klipsit näkyivät selvästi kun ne oli lätkästy keskijakauksen kohdalta kiinni.

Vierailija
13/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mieluummine feikiltä kuin rumalta. Jos on syntynyt rumaksi niin ei sitä vähäistä kauneutta saa muuta kuin feikkaamalla.

Vierailija
14/14 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne rumia ja naurettavaa miten ihmiset menee massan mukana - pitää laittaa ruma raato päähän kun muillakin on. Ja harva varmaan tarkistaa mistä karvansa tulevat eli onko eettisesti hommattu. Joillekin toisille naisille hirveä kohtalo vain siksi että pinnallinen länsimaalainen voi kuvitella olevansa hyvännäköinen.