Aivan järkyttävä synnytysvideo! Ei heikkohermoisille!
Kommentit (381)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:29"]
Siis hyi hyi hyi hyi hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö sitä lasta olisi voitu leikata mahan läpi kun eihän se selvästi mahtunut pimpistä ulos!!!!!!
YÖK HYI KAMALA!!!!!!!!!!!!!!!!
t. kolme vauvaa alatietä synnyttänyt mutta ilman mitään metallivärkkejä
[/quote]
No ei sitä kanavasta pois voi enää työntää kohtuun päin, jos sektiota ajattelis tuossa vaiheessa. Ehkä supistukset on loppuneet ja ei ole pystynyt ponnistamaan enää yhtään, tai oli anturi vauvan päässä ja huomattiin, että arvot heikkenee ja pitäs saada ulos kanavasta ilman supistuksia ja ponnistelujakin pian, silloin tehdään eppari ja otetaan joko imukuppi tai pihdit. Nopeammin se äiti tuosta toipuu kuin sektiosta.
Ainut mikä järkytti oli naisen vaginan suuri koko. Tuolla ei harrasteta seksiä vähään aikaan.. M33
siinä makaa nainen jalat haarallaan ja lääkäri työntää metallisia esineitä sen emättimen aukkoon ja kaivaa niillä sieltä vauvan. nainen huutaa kuin olisi kuolemassa.
Hyi saatana miksi minä traumatisoitunut synnytyspelkoinen katsoin tämän maha pystyssä!
Voi hyvänen aika...
Että pitää sitten nettiinkin laittaa tuommoinen video. Hyhhhyh.
En viitsi katsoa tuota ja olen vähän jäävi muutenkin kommentoimaan, kun olen nimenomaan tällainen "mukavuussektioitu" saatana. Mutta se mua vähän ihmetyttää, että kuka näitä kauhusynnytyksia ensinnäkin kuvaa ja sit tuuppaa sen nettiin?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:34"]
Ainut mikä järkytti oli naisen vaginan suuri koko. Tuolla ei harrasteta seksiä vähään aikaan.. M33
[/quote]
Kuule, veikkaan että ennen kuin neljä viikkoa on ehtinyt umpeutua on tuon naisen ukko tarjoilemassa värkkiään :D
Eikö tuo käy kätevästi/helposti noin? Ei tarvitse naisen pusata kun lääkäri ottaa lapsen hohtimilla pois?
T: Epätietoinen mies.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:25"]Siis oliko toi nainen kuollut ja mikä toi laite oli? Ja mitä sille lapselle tapahtu
[/quote]
Kuollut? Sehän ulvoi kohti kurkkuaan. Se olikin tuossa videossa ainoa joka vähän tuntui pahalta. Vähästä te järkytytte. Miten yleensä uskallatte synnyttää?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:37"]
En viitsi katsoa tuota ja olen vähän jäävi muutenkin kommentoimaan, kun olen nimenomaan tällainen "mukavuussektioitu" saatana. Mutta se mua vähän ihmetyttää, että kuka näitä kauhusynnytyksia ensinnäkin kuvaa ja sit tuuppaa sen nettiin?
[/quote]
Lääkärit
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:34"]Ainut mikä järkytti oli naisen vaginan suuri koko. Tuolla ei harrasteta seksiä vähään aikaan.. M33
[/quote]
tyhymä!
Katoin ekat 30 sekuntia, mut tuli niin huono olo ja alko pyörryttää et oli pakko lopettaa kattominen!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:29"]
Eikö sitä lasta olisi voitu leikata mahan läpi kun eihän se selvästi mahtunut pimpistä ulos!!!!!!
[/quote]
No ei sitä kanavasta pois voi enää työntää kohtuun päin, jos sektiota ajattelis tuossa vaiheessa. Ehkä supistukset on loppuneet ja ei ole pystynyt ponnistamaan enää yhtään, tai oli anturi vauvan päässä ja huomattiin, että arvot heikkenee ja pitäs saada ulos kanavasta ilman supistuksia ja ponnistelujakin pian, silloin tehdään eppari ja otetaan joko imukuppi tai pihdit. Nopeammin se äiti tuosta toipuu kuin sektiosta.
[/quote]
Onko sulle tehty sektio vai mihin perustat tuon väitteesi että sektiosta toipuu hitaammin kun sektiosta?
Mikä on eppari? T. Opiskelijatyttö ja EN aio katsoa videota :D
Täh? Tavallisen näköinen synnytys, paitsi että tuli pihdeillä ulos. Oma synnytys näytti varmaan hyvin samanlaiselta, imukupilla melko väkisin vetäistiin ulos ja repeämä tuli.
Hyi. En uskaltanut katsoa kuin 13 sekunttia, sitten lopetin. Ja ääniäkään en viittinyt pistää. :/ Hy niin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:29"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulle tehty sektio vai mihin perustat tuon väitteesi että sektiosta toipuu hitaammin kun sektiosta?
[/quote]
Siis sektiosta toipuu hitaammin kun tuosta rääkistä?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:41"]Hyi. En uskaltanut katsoa kuin 13 sekunttia, sitten lopetin. Ja ääniäkään en viittinyt pistää. :/ Hy niin.
[/quote] Hyvä niin*. :)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:40"]
Mikä on eppari? T. Opiskelijatyttö ja EN aio katsoa videota :D
[/quote]
Välilihan leikkaaminen viiltämällä.
Mitä erityisen järkyttävää tuossa oli? En käsitä.