Mikä luottokortti olisi paras, josta saa eniten etuja?
Kommentit (16)
American expres. Tietyn määrän pisteitä kerättyä saa tietynlaisen lahjan, suuri valikoima. Matkavakuutus
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:59"]
American expres. Tietyn määrän pisteitä kerättyä saa tietynlaisen lahjan, suuri valikoima. Matkavakuutus
[/quote]
Hmmm... matkavakuutus olis tosiaan hyvä, mutta mieluummin otan rahana kuin lahjoina.
ap.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:59"]
[/quote]
Onko joku tietty korttityyppi, niitä on ainakin 3 erilaista?
Millainen vuosimaksu?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:02"]Musta Amex.
[/quote]
Miten se eroaa muunvärisistä?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:02"]
http://luottokorttivertailu.com/
[/quote]
"""Itse usein ihmettelen, miksi eräät tuttavani edes viitsivät hakea American Expressiä, eihän sillä voi maksaa monessakaan paikassa! En tiedä, onko se siis lähinnä statussymboli, kun kaikilla on kuitenkin sen rinnalla myös joko kaikkialla käyvä VISA tai MasterCard. Kertokaahan Amexin omistajat, miksi sellaisen olette valinneet, tarjoaako se jotain, mitä nuo Suomessa tunnetummat eivät?"""
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:02"]Musta Amex. [/quote] Miten se eroaa muunvärisistä?
[/quote]
http://thepointsguy.com/2014/10/amex-membership-rewards-card-showdown-which-card-wins/
Amexilla jää laskut pieniksi kun se ei kelpaa juuri missään.
Jos haluaa kokeilla American Express korttia, niin nyt on menossa kampanja jossa saa kortin vuodeksi ilmaiseksi ja 10000 MR pistettä joilla saa esim hotellin yön Scandic hotelleista. Kampanja vaatii suosittelun kaverilta. Tarvittaessa minultakin voi pyytää suosituksia mailin kautta: matkailija12@luukku.com
Korttiin kuuluu myös Priority pass, jolla pääsee 4 kertaa vuodessa loungeihin lentokentillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kokeilla American Express korttia, niin nyt on menossa kampanja jossa saa kortin vuodeksi ilmaiseksi ja 10000 MR pistettä joilla saa esim hotellin yön Scandic hotelleista. Kampanja vaatii suosittelun kaverilta. Tarvittaessa minultakin voi pyytää suosituksia mailin kautta: matkailija12@luukku.com
Korttiin kuuluu myös Priority pass, jolla pääsee 4 kertaa vuodessa loungeihin lentokentillä.
https://www316.americanexpress.com/iFormsSecure/un/iforms.do?cuid=mgm_fi_FI&evtsrc=link&evttype=0&inav=fi_cards_pc_mgm
Minulle voi laittaa suosituksen. Laitoin mailia...
Suosittele kaverille, 10000 pisteen kampanja loppuu vuoden vaihteessa, vielä ehtii ottaa kortin ilmaiseksi vuodeksi ja vähintään 50€ arvoiset pisteet.
Suosituksia voi pyytää matkailija12@luukku.com
Mulla on Mastercard, johon yhdistettu Stokkan kanta-asiakkuus. Kaikki ostokset kerryttävät kanta-asiakkuuspisteitä ja saan sen vuoksi ilmaiset tunnin pysäköinnit stokkalle. Ihan rahanavoinen etu ollut mulle.
Miehellä Diners, jossa palkinto-ohjelma, mutta ohjelma kannustaa oikeasti ennemmän vain kuluttamaan. Vastaavia tarjouksia saa ilman korttiakin.
On yksi mielenkiintoinen uutuus luottokorttirintamalla. Sen suurin luottoraja on 10.000€ ja mikä kiinnostavinta, siltä saa lainaa ensimmäiset 6 viikkoa ilman korkoa ja kuluja, siis ilmaiseksi. Kortti on aito Visa ja kaupan päälle saa matkavakuutuksen ja peruutusturvan. Käteisnostot automaateista ja tavaraostot saa ilman eri veloitusta. Saat 5 % CashPoints-pisteitä kortilla maksamistasi LowFare lipuista ja 20% Flex lipuista. Saat kortilta päätöksen heti. Tällainen kortti on Bank Norwegian Luottokortti.
Itse ainakin vertailisin mikä on paras luottokortti. Täältä itse löysin parhaimmat perustelut sille mikä luottokortti on paras https://vertaamo.fi/vertaa/vertaa-luottokortit/
Ei kyllä American Express statussymboli ole. Aika pienet vuositulot rajana. Master Cardissa kattava vakuutus, mutta korkeampi vuosimaksu. Dinersin saa joskus "kokeiluun" vuodeksi ilmaiseksi, sillä saa etuja mm. loungeissa jos lentää paljon. Edullisin on S-ketjun Visa, joka ei maksa mitään vuodessa asiakasomistajille. Siinä ei etuja mukana. Totta kai vaikuttaa myös oletko esimerkiksi pankkisi avainasiakas vuosimaksuihin.