Jos miehenne lopettaisi itsestään huolehtimisen
huomauttaisitteko hänelle? tyyliin kauheita vaatteita, parta ajamatta hampaat pesemättä ei suihkua. Ei välttämättä kaikkia yhtaikaa :) mä suorastaan häpeän liikkua mieheni kanssa nykyään, kädet ristissä toivon ettei kukaan tuttu tulisi vastaan.
Kommentit (13)
Huomauttaisin. Toivoisin myös miehen huomauttavan minulle, jos kävisi samoin.
Ehkä kysyisin että mikä hänellä on hätänä. Jos on aiemmin saanut hampaat pestyksi ja yhtäkkiä ei saakaan, joku vikahan hänellä on. Masennusta? Kriisi? Dementia?
Henkilökohtaisesta hygieniasta sanoisin kyllä, hienovaraisin mahdollisin keino olisi kenties juuri tuo kysyminen. "Olen huomannut, että et ole jaksanut oikein käydä suihkussa/huolehtia puhtaudesta viime aikoina. Onko siihen jokin syy, onko jokin hätänä?" Ja jos ei löydy mitään syytä, kertoisin kyllä, että rakastan häntä yhä, mutta epäpuhtaus on epämiellyttävää eikä minun enää tee mieli olla hänen lähellään.
"Kauheita vaatteita ja parta ajamatta" ei tosin vielä ajaisi tällaiseen huoleen. Jos kuteet ovat suurin piirtein puhtaita, en arkioloissa napisisi miehen pukeutumisesta (juhlissa ei juttu) eikä hänen parrankasvunsa minulle varsinaisesti kuulu, niin kauan kun ei näytä ihan Metusalemilta.
No osta sinä vaatteita ja hygienia välineitä hänelle. Eiköhän vinkistä ymmärrä ;)
Oma mieheni kysyy mielipidettäni vaatteisiin mitä aikoo ostaa ja kyllä kerron mielipiteeni samoin toisinpäin.
Totta kai. Ja jos tilanne ei korjaantuisi, eroaisin. En voi sietää sitä, että omaan ulkonäköön suhtaudutaan välinpitämättömästi.
Olen sanonutkin. Mies "lihotti" itseään niin että en enää saattanut katsella sitä. Otti mun sanoista itseään niskasta kiinni ja laihdutti 25 kg. Niin siitä tuli taas yhtä komea kuin aiemmin ja itsetunto kohosi kun sai itsensä kuosiin. Alkoi urheillakin ja siitäkin sai lisää itsetuntoa.
Kyllä sanon ihan suoraan. Ja jos alkaa inttään jotain vastaan niin totean vain kylmästi että et sä noin ennen ollu. Parta pitää ajaa, hampaat pestä ja pesulla käydä. Mieluummin puhtaat vaatteetkin päällä kun lähdetään ovesta ulos.
Nyt kun vielä saisi sen laihtumaan siihen mitä oli pari vuotta sitten niin olisin tyytyväinen...
Minä sanoin miehelle, joka oli lihonut, että alanko itsekin lihottaa itseäni parikymmentä kiloa. Meni perille ja alkoi hoitaa kuntoaan.
Jos tässä avauksessa olisi sana "naisenne", niin vettä tulisi tupaan urakalla.
Ebola teidät tappakoon juuttaan lortot
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:16"]Minä sanoin miehelle, joka oli lihonut, että alanko itsekin lihottaa itseäni parikymmentä kiloa. Meni perille ja alkoi hoitaa kuntoaan.
[/quote]
Tosi fiksu veto... kuka haluaa lihottaa itsensä sotanorsuksi vain avatakseen toisen silmät? :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:16"]
Jos tässä avauksessa olisi sana "naisenne", niin vettä tulisi tupaan urakalla.
[/quote]
Kyllä meillä mies sanoo myös jos ei miellytä :D
T:9
Minä sanoin pitkäaikaiselle etäsuhteelleni pukeutumisesta. Suuttui verisesti ja lopetti suhteen koska ei voi olla oma itsensä kanssani. Harmi.