Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittääkö teidän miehenne huomiota siihen miten laitatte hiuksianne?

Vierailija
06.10.2014 |

Kun toi mun mies vaatii et mulla on hiukset auki. JOKA IKINEN kerta kun ne on kiinni se pyytää että avaan ne tai se avaa ne ite. Kuulemma on seksikkäämmän näköistä...(Luulin vielä että miehet ei ees kiinnitä huomioo hiuksiin:-D) Ärsyttää sillon ku oikeesti ois kiva pitää näitä kiinni ton miehenki seurassa nii ei voi ku tunnen itteni rumaks jos on vaikka tukka ponnarilla!

Mites teillä? Tykkääkös teidän miehet erityisesti siitä kun ootte laittanut hiukset jollain tietyllä tavalla? :-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:26"]Ap minkä ikäinen olet???
[/quote]

20

Vierailija
22/24 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:31"]Ap onko sulla hörökorvat?
[/quote]

Ei ole :-) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnitä huomiota hiuksiini, vaatteisiini tai muuhunkaan ulkonäkööni.

Vierailija
24/24 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:09"]Kun toi mun mies vaatii et mulla on hiukset auki. JOKA IKINEN kerta kun ne on kiinni se pyytää että avaan ne tai se avaa ne ite. Kuulemma on seksikkäämmän näköistä...(Luulin vielä että miehet ei ees kiinnitä huomioo hiuksiin:-D) Ärsyttää sillon ku oikeesti ois kiva pitää näitä kiinni ton miehenki seurassa nii ei voi ku tunnen itteni rumaks jos on vaikka tukka ponnarilla!

Mites teillä? Tykkääkös teidän miehet erityisesti siitä kun ootte laittanut hiukset jollain tietyllä tavalla? :-)
[/quote]
Ei todellakaan. Ei edes huomaa milloin on värjätty tai yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi