Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri treffeillä

Vierailija
01.09.2021 |

Ja nyt miehestä ei kuulu mitään, onko se niin että ei naisen kannata laittaa viestiä, että miehestä kuuluu jos sitä kiinnostaa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävi treffeillä niin kaikki hyvärunkoiset kivan näköiset ei halunneet tavata uudelleen, tavalliset plösömahat sitävastoin soitteli haitaksi asti mutten viitsinyt tila autoa ottaa alleni kun pikku sportillakin pärjään kyllä omat ajot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viestiä laittaisin hänelle?

Ap

Moi, oli tosi kiva tavata, vaikutat kivalta ihmiselta. Olisi mukava nähdä uudelleenkin, mitä mieltä sinä olet.

Vierailija
24/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun ap ei edes ite tiiä mitä miehelle kirjottaa! Eihän se oo aitoa, jos täältä kopsaat jonkun tekstin ja sen laitat

Vierailija
25/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaa tarkoittaa ainakin mulle samaa kuin "ei kiinnosta" tai "en ole varma kiinnostaako vai ei".

Vierailija
26/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nainen laittoi viestin seuraavana päivänä ja kysyi "oliko tämä tässä". Vastasin " kyllä näin kävi, hyvää syksyn jatkoa"

Vierailija
27/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laittoi jo miehelle oman numeronsa, jospa sillä saisi tuon katellaan sammakon anteeksi?

Voi tietty olla että sillä on naisia joka sormelle.

Ap

Vierailija
28/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa kun ap ei edes ite tiiä mitä miehelle kirjottaa! Eihän se oo aitoa, jos täältä kopsaat jonkun tekstin ja sen laitat

En kopsannut täältä viestiä vaan itse keksin.

Ap

Vierailija
29/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ehkä viestitellään" = mielellään ei, minua ei ainakaan kiinnosta

"kattellaan" = samat sanat, hyvästi

Vierailija
30/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nainen laittoi viestin seuraavana päivänä ja kysyi "oliko tämä tässä". Vastasin " kyllä näin kävi, hyvää syksyn jatkoa"

Miksi se oli siinä?

Ap

31/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeesti ois pitånyt miehen olla selvempi sanainen ja kertoa että jos ei kiinnosta. Mutta älä itke täällä kuitenkaan jos mies ei enää ota yheyttä. Tässä oli jo paljon merkkejä ettei ehkä kiinnosta.

Vierailija
32/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelonewanderer kirjoitti:

No selkeesti ois pitånyt miehen olla selvempi sanainen ja kertoa että jos ei kiinnosta. Mutta älä itke täällä kuitenkaan jos mies ei enää ota yheyttä. Tässä oli jo paljon merkkejä ettei ehkä kiinnosta.[/quote

Kylläpä lohdutti. Ap

Vierailija
33/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo ehkä viestitellään olla myös sellainen varovainen tiedustelu et mitä se toinen miettii. Toki tuo katellaan oli aika karu vastaus siihen, mutta ymmärrän kyllä miks niin sanoo.

Summa summarum, toi on ihan peestä tuo treffien jälkeinen aika kun ei tiiä oliko toiselle treffit samanlainen kokemus kun itelle.

Vierailija
34/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ehkä viestitellään" = mielellään ei, minua ei ainakaan kiinnosta

"kattellaan" = samat sanat, hyvästi

Tulkitsin samoin.

Vierailija
35/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pallo on miehellä, koska annoin oman numeroni hänelle. Nyt vaan jännittää, että kuuluuko siitä mitään. Mies tykkäsi katsoa minua pitkään deitillä...

Vierailija
36/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Ap sitten kertomaan miten kävi!

Vierailija
37/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin symppaan ap:tä. Mulla kans vähän samanlainen kokemus omista treffeistä. Viimeksi mies sanoi treffien lopuksi, että haluaisi tavata uudelleen, minä sanoin että viestitellään. Sen jälkeen on jotain viestitty, mutta ei olla päästy toisille treffeille. Mäkin mietin, että mitähän hän oikeasti oli mieltä. Oliko puhe vain sanahelinää? Vai mokasinko mä? Tekis mieli kysyä suoraan asia, mutta viitsinkö enää?

Vierailija
38/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin symppaan ap:tä. Mulla kans vähän samanlainen kokemus omista treffeistä. Viimeksi mies sanoi treffien lopuksi, että haluaisi tavata uudelleen, minä sanoin että viestitellään. Sen jälkeen on jotain viestitty, mutta ei olla päästy toisille treffeille. Mäkin mietin, että mitähän hän oikeasti oli mieltä. Oliko puhe vain sanahelinää? Vai mokasinko mä? Tekis mieli kysyä suoraan asia, mutta viitsinkö enää?

Hei viitsit kysyä!! Ihan ilman mùuta kannattaa puhua asiat Niin ei jää vaivaamaan.

Laitan kohta vastauksen minkä mies laittoi.

Ap

Vierailija
39/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vastauksen sain: Hei, oli kiva tutustella..kiitos numerosta..Tämä deittihomma on mulla vielä alkutekijöissään..toisaalta olisi hyvä mennä jo eteenpäin..antaa mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen..mm. lihalliset ilot/omatkin tarpeet ovat olleet tauolla tilanteesta johtuen pitkään…mutta mutta..vaikeita juttuja…ei taida oikein ohjetta olla tähänkään..jokainen on omanlaisensa tapaus…

Mitä mieltä olette viestistä?

Eli summa summarum ei ole kiinnostunut minusta. Eikun Tinder laulamaan taas.

Ap

Vierailija
40/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin kohtelias ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme