Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kuunnellaan

Vierailija
01.09.2021 |

Olen seurustellut jonkun aikaa yh-äidin kanssa ja hän on paljastunut henkisesti epävakaaksi. Hän on lyhyen seurustelun jälkeen muuttamassa yhteen, erittäin mustasukkainen, vaatii huomiota puhelimitse useita kertoja työpäivän aikana jne.
Miten jättää nainen ilman että sotkee hänen ja lapsensa lähitulevaisuutta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narttu.

Vierailija
2/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot suoraan, miksi et halua jatkaa seurustelua. Et sotke mitän, kun ette asu yhdessä eikä ole yhteiset rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot suoraan, miksi et halua jatkaa seurustelua. Et sotke mitän, kun ette asu yhdessä eikä ole yhteiset rahat.

Olen melko varma että nainen "pimahtaa" jos tässä vaiheessa pistän poikki. Lasta käy sääliksi jo nyt.

ap

Vierailija
4/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rauhallisesta ja ainakin melkein suoraan miksi päädyit päätökseen. Sitten kuuntele toisen tuntemukset lyhyesti, kiitä yhteisestä ajasta ja siirry takavasemmalle. Tärkeintä on, että pysyt päätöksessäsi, blokkaat sitten vaikka naisen jos ei usko muutaman päivän sisällä asiaa. Jos olet aidosti huolissaan lasten hyvinvoinnista naisen epävakauden vuoksi, tee ilmoitus. Muussa tapauksessa he kyllä varmasti pärjäävät vaikka joku hetken kuvioissa ollut tyyppi katoaa päiväjärjestyksestä.

Vierailija
5/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma että nainen "pimahtaa" jos tässä vaiheessa pistän poikki. Lasta käy sääliksi jo nyt.

ap

Käy siis kyllä sääliksi nainenkin.

ap

Vierailija
6/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se 'pimahdus' kauaa kestä. Aikuinen ihminen joutuu itse kannattelemaan itsensä. Lisäksi tyyppi voi olla vahvempaa tekoa, kuin luulet.

Vierailija
7/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis on saanut kerrankin naisen ja nyt haluaa siitä eroon. :)

Vierailija
8/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se suhde kuitenkin fiksusti, ei riitelemällä eikä moittimalla tms.

Jos ensin ottaisit etäisyyttä laajasti, et olisi aina tavoitettavissa, valittelisit kiireitä, et tapailisi häntä.

Sillehän ei sitten mitään voi, jos nainen ei noista huomaa, että suhde on viilennyt ja homma alkaa olla lopuillaan.   Pahasti epävakaa ihminen, voi nostaa tuollaisesta metelin.

Ei oo helppoa katkaista välejä tuollaisessa jutussa.

9/9 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan ettei toimi suhde ja että ehkä parempi erota ennen kuin vielä vakavammaksi menee. Tee tämä jossain julkisessa paikassa jos pelkäät et pimahtaa ja käy kimppuusi. Ota pippurisumute varuilta matkaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi